• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

supersonic_10001

  • Membru din 30.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 14 in total
  • Hmm,nu stiu ce sa zic...eu sunt sceptic ca numarul de depasiri se vor inmulti.Asa a fost si anii trecuti cand am avut sistemul KERS,nu erau mai multe depasiri.
    Comparaţie: Aripa spate ajustabila a monopostului Ferrari
  • Imi placeau mai mult monoposturile cu "nasul" jos.In special acele Mclaren din anii trecuti.In fine,asta conteaza mai putin daca spectacolul e la inaltime.
    GALERIE FOTO: Renault a dezvăluit noul monopost R31 pentru 2011
  • Multa lume inca mai crede in capacitatile lui Schumacher de a castiga titlul.Eu nu cred ca se va mai intampla vreodata asta.Curse mai poate castiga dar titlul aproape imposibil... Anii au trecut si asta se vede.Cred ca in zilele noastre este destul de greu ca dupa o perioada in care te ai retras,sa revii la forma dinainte.Lance Armstrong a facut cam la fel...nu s-a facut de ras in Turul Frantei dar nu a mai putut castiga,nu a mai putut ajunge la forma de dinainte de retragere.Cred ca si cu MSC e aceiasi poveste. Referitor la subiect:din pacate F1 e la mana "batranelului asta senil",si atata timp cat el nu pleaca(cred ca va sta acolo cat va mai trai) formula 1 se va indeparta din ce in ce mai mult de fani si de spiritul initial.Se vor introduce circuite din tari exotice,se va renunta la circuitele clasice... Din pacate F1 a devenit un sport din ce in ce mai neatragator.
    Ecclestone: "Sunt bucuros să renunţ la Marele Premiu al Australiei"
  • Pai cine a adus Turcia in F1? Nu tot el? Si daca SUA si Rusia nu vor avea succes cine va fi de vina? Bine ca sunt circuitele alea de la arabi sau din Asia bune. Cat va fi el la conducere nu vom avea spectacol in F1.Fel si fel de circuite exotice unde este o plictiseala de moarte.Dar el se gandeste doar la bani asa ca daca mai traieste ceva timp vom mai vedea in calendarul european doar Monza si Monaco iar restul de curse se vor desfasura pe fel si fel de circuite inventate si fara nici un pic de sare si piper.
    Ecclestone sugerează excluderea Turciei din calendar
  • Du-te acasa Schumy.Lasa pe altii mai tineri in locul tau ca de acum nu mai faci mare branza.:D
    VIDEO: Mercedes GP aşteaptă cu nerăbdare cursa din Singapore
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău