• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • cand esti prezentat ca "rival" al cuiva ...
    Prețuri noul Jaguar XF în România: rivalul lui BMW Seria 5 pleacă de la 46.500 de euro.
  • ... da pe la magazinul ala de mobila unde cumperi pachetul si il asamblezi acasa (daca poti) a fost cineva de la voi din redactie ? ... ca au acolo un robotel care testeaza un scaun. . . prin "asezarea" pe el de milioane de ori :) Sper ca nu va suparati, glumim si noi, ca sa mai destindem fumul asta de azot de la tedeiuri :))
    Robotul Ruth: cum testează Ford butoanele de pe bordul maşinilor
  • astia prin state se uita prea mult la filme... li se naste impresia ca niste uvinte aruncate printre lacrimi o sa "miste" pe cineva
    Porsche răspunde familiei lui Paul Walker: "Autoritățile au demonstrat deja cine este de vină în această situație"
  • se vroia o masina pentru puristii cu mare generozitate ... abs, centuri si airbaguri avea datorita impunerii acestora dpdv legal, ca altfel nu le avea nici pe alea... esp nu era cerut de lege si nu a fost pus, destul de simplu.
    Cazul Paul Walker continuă: Meadow, fiica actorului, dă în judecată compania Porsche
  • Un articol foarte bun gasiti aici : https://logec.ro/dieselizarea-europei-si-recolta-perversa-a-interventionismului/ (sper sa nu fie [foarte] mare problema ca pun un link de la un blog). Nu ar strica daca si AM ar intra un pic in problema istoriei masinilor diesel si a evolutiei normelor EURO si a metodologiei de testare, acum ca subiectul este cald. Mowgli, evident ca nu poate NIMENI sa spuna cat consuma in realitate o masina ... doar ca ne coboram un pic la nivel de tabloid ca asa-i frumos, vorba aia "bate fieru cat ii cald" :) Testele astea mega-blamate de consum si emisii se fac conform unor reglementari foarte clare (cu lacune, dar clare) - https://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle Testul are prevederi foarte clare cu privire la "cum" se procedeaza si ce face masina in timpul cat este testata. Evident exista lacune in legislatie si nu este specificat ce presiune sa aiba pneurile sau cata banda adeziva ai voie sa pui pe masina ... dar sa te apuci sa spui ca o jumatate de atmosfera si doi metri de scotch o sa vicieze cu 40%-50% testul de consum ?? Conform metodologiei de testare, masinile se pun pe role, in laborator (ca nu merge nimeni afara pe strada... ca ar obtine rezultate mai slabe), si se aplica la rotile motoare o sarcina care ia in considerare masa, coeficientul aerodinamic, probabil frecarile de pe cealalta punte (la 4x4 sunt sigur ca se testeaza cu doar doua roti actionate). Tabelul de sarcini la care se supune masina este, surprinzator, acelasi pentru toti producatorii. Difera coeficientul aerodinamic care, probabil, se calculeaza in prealabil de producator folosind acei doi metri de scotch. Masina se testeaza cu motorul rece, conform graficului de viteza si acceleratie din linkul de pe wikipedia .. si gata, obtii "ceva" care este comparabil cu alte masini in acelasi test, fara nici o legatura cu ce se obtine pe strada. Sunt mintiti consumatorii ? ... NU, si spun asta cu toata increderea. Pe site la Mercedes, cei mai blamati in articolul asta, scrie foarte clar ca valorile de consum sunt acolo doar pentru comparatie. Spune exact asa: "Valorile indicate au fost stabilite conform procedurii de măsurare (Directiva 80/1268/CEE, ediţia curentă în vigoare). Datele nu se referă la un singur autovehicul şi nu constituie parte componentă a ofertei, ci sunt oferite numai în scopul comparaţiei cu alte tipuri de autovehicule" In ce mod inseala Mercedes increderea consumatorului dupa ce ii spune ca acele cifre de consum nu sunt parte a ofertei si ca ele sunt conforme cu directiva CEE si exista doar pentru a compara cu alte autovehicule, testate si ele in aceleasi conditii ? Dintre "specialistii" prezenti a ovbservat cineva ca diferentele cresc direct proportional cu masa masinii si invers proportional cu cilindreea motorului ? ... lucru de bun simt, daca stii un pic de fizica.
    Cum viciază constructorii cu 40% cifrele reale de consum. "Scandalul Volkswagen este doar vârful aisbergului"
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău