Cazul Paul Walker continuă: Meadow, fiica actorului, dă în judecată compania Porsche

de Sebastian Toma
Marti, 29.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Meadow Walker, fiica actorului devenit celebru prin seria Fast&Furious, a acționat în instanță compania Porsche pe motiv că modelul Carrera GT a fost proiectat defectuos. În 2014, văduva șoferului a acționat în instanță compania germană.

Esential 9 ani era vechimea anvelopelor care echipau modelul Porsche Carrera GT în care și-au pierdut viața Roger Rodas și Paul Walker.
80 de secunde a mai trăit Paul Walker după impactul inițial, afirmă avocații familiei actorului.
Paul Walker, unul dintre personajele cheie ale seriei Fast&Furious, și-a pierdut viața în urmă cu aproape doi ani într-un accident tragic. Pierderea sa încă îi afectează familia, care a decis să dea în judecată compania Porsche, fabricantul modelului Carrera GT pe care îl conducea prietenul lui Paul Walker, Roger Rodas, la momentul accidentului. După ce văduva lui Roger Rodas a acționat în instanță marca germană în 2014, a venit rândul lui Meadow Walker, fiica actorului, să cheme din nou reprezentanții Porsche în sala de judecată.

Meadow Walker, fiica actorului, acuza compania de ucidere din culpă, potrivit unor documente depuse luni, 28 septembrie 2015, la un tribunal din Los Angeles. Meadow și avocații familiei Walker acuză compania germană de punerea în vânzare a unui automobil la care s-au făcut reduceri de costuri la nivelul elementelor de siguranță. Mai precis, familia lui Paul Walker acuză Porsche pentru faptul că modelul Carrera GT nu era echipat cu sistem de control al stabilității, doar cu ABS și cu sistemul de control al tracțiunii.

În acțiunea în instanță depusă de avocații familiei Walker, aceștia acuză și proiectarea necorespunzătoare a punctului de montare a centurilor de siguranță, despre care o echipă de legiști a concluzionat că a acționat cu prea multă forță asupra cutiei toracice a actorului și că l-a blocat pe acesta în mașină. Cu alte cuvinte, familia lui Paul Walker afirmă că actorul a decedat din cauza incendiului care a mistuit mașina, fiind rănit grav și blocat în vehicul din cauza proiectării defectuoase a sistemului de fixare a centurilor de siguranță, care s-a deplasat din poziția inițială în urma impactului.

Urmareste Automarket
Noul proces intentat de familia Walker împotriva companiei Porsche acuză marca germană de modificări la nivelul caroseriei menite să ușureze vehiculul, dar care au scăzut nivelul de siguranță și critică decizia utilizării unui sistem de alimentare cu carburant care nu era proiectat să se deconecteze în vederea întreruperii alimentării, ceea ce a dus la ruperea unui furtun și să împrăștierea de carburant în momentele ce au urmat impactul inițial.
Avocații familiei Walker nu au precizat ce despăgubire solicită din partea companiei germane.

În 2013, o echipă de ingineri de la Porsche a analizat rămăşiţele vehiculului şi a concluzionat că automobilul nu avea nicio problemă tehnică, dar că anvelopele sale aveau o vechime de nouă ani. Ulterior, divizia din America de Nord a companiei Porsche a emis un comunicat referitor la rezultatele anchetei, în care au specificat că vehiculul a fost modificat faţă de starea în care a părăsit fabrica şi că au fost găsite indicii care arată o întreţinere neglijentă.

Accidentul în urma căruia Paul Walker și-a pierdut viața a avut loc după ce șoferul mașinii, Roger Rodas, a pierdut controlul acesteia în timp ce rula cu 150 km/h într-o zonă în care viteza maximă admisă era de 70 km/h.

Via Jalopnik | TMZ

Comentarii (8)

  • Folosesti cauciucuri de 9 ani, pe o masina prost intretinuta si modificata, circuli cu mai mult decat dublu vitezei permise si tot faci scandal ca Porsche nu i-a pus aripi din fabrica, care i-ar permite sa-si ia zborul, evitand un impact. Frumos... Ar avea mai mult sens daca ar da in judecata soferul care a condus masina respectiva, cu toate ca nu mai e in viata. De fapt, ar putea sa-l dea in judecata pe insusi Dumnezeu, ca si asa ar avea mai mult sens... nu ca ar fi primii americani care-l dau in judecata pe divinul batran.
    35 12
  • Avocatul: " Stimata doamna Walker, VW e in carpe, industria auto germana e sub tirul international, au trecut doi ani de la incident, dar totusi este un moment bun sa mai ciupim niste banuti".

    Ar trebui ca toti urmasii celor care au murit inainte de inventia centurii de siguranta, ABS, ESP, etc sa dea in judecata Porsche ca daca nu curge, pica. Lacomie si neobrazare la liber.
    22 9
  • se vroia o masina pentru puristii cu mare generozitate ... abs, centuri si airbaguri avea datorita impunerii acestora dpdv legal, ca altfel nu le avea nici pe alea... esp nu era cerut de lege si nu a fost pus, destul de simplu.
    25 0
  • Industria auto germana o duce bine, dar fiecare societate are uscaturile ei. VW si oamenii din conducere sunt niste gunoaie. Porsche sa plateasca.
    13 30
  • @mowgli
    De unde stii ca avea cauciucuri de 9 ani ?
    1 3
  • corect MB
    1 2
  • Florin
    Masina modificata = nu e vina Porsche . NU tin cu ei (Porsche) dar nu face decat sa ii strice imaginea tatalui ei.
    1 0
  • rotilla
    porsche este supranumita in anglia fabrica de vaduve si se afla pe primul loc in fata lui bmw 3 in topul celor mai multi morti la mia de unitati. parerea mea este ca nu masina este de vina ci mentalitatea proprietaruli care isi cumpara o astfel de masina cu intentia de a-i depasii pe toti ceilalti indiferent de conditii si de riscuri
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru