• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • mercedes mai fiabil decat toyota ... sunt cativa care nu o sa doarma in noaptea asta
    Studiu de fiabilitate în Marea Britanie: Skoda, Kia şi Suzuki în frunte; Dacia, Audi şi BMW dezamăgesc
  • avand in vedere ca AM nu este parte a departamentului de marketing al BMW ar fi frumos daca ar fi facute precizarile cuvenite la adresa consumului si emisiilor, evident nu numai pentru aceasta masina ci pentru intreaga categorie de masini hibride .. asa, ca sa ne pastram integritatea, parerea mea :)
    BMW 225xe Active Tourer este primul monovolum plug-in hybrid produs de marca bavareză
  • Pentru ca 116d este ieftin si exista in lista de modele pentru ca si BMW vinde flote ... si flotele nu merg doar la directori si directorasi, mai merg si la aia mai mici. Aceste doua masini despre care se discuta o sa vina la un pret mai ridicat decat corespondentele lor in materie de performanta, dar pretul mai ridicat va fi compensat de deducerile de taxe si reducerea consumului.
    Noutăți în nomenclatura BMW: după i și d, bavarezii introduc xe și e în gama de motorizări
  • cred ca-i mai ieftin sa iei o Agera One:1 .... Probabil versiunea de strada o sa cantareasca ~1300-1400kg si va avea autonomia pe la 200-250km. Pretul ... competitiv :)
    Peugeot Fractal Concept: imaginea tehnologiilor pe care francezii le vor folosi pe viitoarele modele electrice
  • @qwerty compari mere cu pere si te astepti sa obtii tuica de prune ... fii serios, ca discutia este despre ceva cat se poate de serios. @iulian - momentan s-a demonstrat ca nu pretul este problema la Zoe. Costa cam la fel si, daca mai ai si ceva beneficii din partea statului (mai putin la noi si mai mult la "ei"), jucaria asta mica este o optiune viabila. Mai este de demonstrat cate ceva cu autonomia. Putini stiu cum se procedeaza cu acumulatorii astia pentru a avea o putere asa mare la roti - este nevoie sa pui multi acumulatori micuti in serie, sa le pui tot felul de senzori si controllere care sa aiba grija de voltaje la incarcare si descarcare, sa-i tii la o temperatura apropiata de cea optima (unul dintre motivele fluctuatiilor observate de Mircea la autonomia raportata de masina ... am uitat de temperatura cand am scris despre asta). Descarcarea seturilor de acumulatori de pe aceste masini se face cat se poate de ineficient - este nevoie de viteza, de multi kW in foarte putin timp, lucru care este contrar insasi naturii acestor acumulatori. Un acumulator este un "aparat" electrochimic care are anumite proprietati dictate de altceva decat dorinta noastra de putere (electrica :) ), si care nu poate fi convins asa usor sa-si schimbe comportamentul. Incarcarea se face cat se poate de controlat, daca lasi masina 12ore in priza se incarca in ritmul optim si ai randamentul corespunzator. Ceea ce se poate face (si la care se lucreaza in cercetare) este sa eficientizam modul in care descarcam acesti acumulatori. A se vedea Formula 1 - oamenii au un motor electric de 160CP care functioneaza timp de maxim 33s pe tur, pare putin dar echivaleaza cu 1,1kWh recuperati si apoi folositi la fiecare ~90secunde/4km (spre comparatie, Mircea a avut 2kWh recuperati dupa 90km). Sistemele de recuperare a energiei sunt cheia eficientizarii masinilor electrice/hibride iar acumulatorii aia inca in stadiul de proiect sunt cheia urmatoarei revolutii in domeniul auto. Pana cand nu se poate produce, la scara comerciala, un acumulator cu o densitate de energie cu un ordin de marime peste Li-ion nu o sa avem decat discutii ca cea de acum .... "daca / poate / 5ani / etc. " Un pas care promite multe in directia eficientizarii descarcarii acumulatorilor si a sporirii capacitatii de recuperare a energiei sunt supercondensatorii. Au aparut tot felul de materiale care promit .. dar sunt inca in lucru si o sa le vedem pe piata cam in "5 ani" :)
    Electric vs. Diesel vs. Benzină. Calcule complete pe 5 ani
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău