• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • Interesant, nu luasem in calcul obligativitatea unui CASCO atat de "important" cand am spus ca electricele dau costuri similare cu maisnile clasice. O analiza foarte buna care arata ca pretul nu mai este mare problema ... ramane problema cu autonomia. @cei de mai sus: - autonomia acumulatorilor nu se va dubla nici in urmatorii 5 ani (asa cum nu s-a dublat de acum 5 ani pana azi...oricare 5 ani iei ca referinta din 2000 pana acum) - masinile cu hidrogen au alte probleme decat cele de ordin tehnic (rezervor cu presiune foarte mare etc). Infrastructura inexistenta este una dintre cele mai mari probleme, problema care nu va putea fi depasita pana cand productia de hidrogen lichid nu se va face in "fabrici" ce folosesc energie de la minunatul soare (nu intram in detalii, dar o sa vedeti in viitor :) ) - Tesla S este o electrica "normala" cu o baterie ceva mai mare. Costa 100000$ si are autonomia de 2-3ori mai mare decat Zoe ... nu dă la "socoteala". Faptul ca au pus un motor puternic si se lauda cu liniute nu ar trebui sa incante pe nimeni, ca masina trebuie pusa la incarcat dupa 5-6 liniute pe modul "Insane" - te descurci cu diesel pana cand o sa se dea o lege ca in franta ... si gata cu diesel - te descurci cu motor termic pana cand o sa ai taxa pentru intrarea in "inelul central" (vorbesc de bucuresti aici, dar nici celelalte orase nu o sa ramana pasive la asa o initiativa) - te descurci si fara electrice pentru ca esti roman si esti invatat sa te descurci ... in timp, insa, copii nostri nu o sa mai apeleze la "descurcat" si o sa isi ia masini cu tehnologie moderna Pana cand electricele "pure" o sa acapareze lumea ar fi cazul sa ne indreptam privirile catre masinile "plug-in hybrid". Pretul lor este ceva mai mare dar "avantajele" sunt mai multe decat la electrice sau clasice, luatre separat (pret in scadere, dar in nici un caz atat de mare scadere cat sa ajunga la acelasi pret cu cele clasice intr-un timp rezonabil). In viitorul apropiat o sa vedem progrese in directia recuperarii energiei si a generarii ei in timpul mersului motorului termic. Toata lumea vorbeste de acumulatori, de tehnologia materialelor, de metale rare, etc. dar nimeni nu scoate o vorba despre importanta regenerarii la franare. Mircea a avut, in timpul testului, cifre serioase la capitolul regenerare - 2kWh regenerati sunt echivalenti cu 10-20km de drum in conditii "bune". In formula 1 constructorii au decis sa se merga pe acest sistem megacomplex de generare-recuperare a energiei - se ia curent din franare, se ia din rotatia turbinei, se da inapoi turbinei si rotilor in conditiile in care acest "boost" are 160cp si se incarca/descarca la fiecare tur. Credeti ca aia sunt imbecili sa investeasca atatia bani intr-o tehnologie care nu are sanse sa ajunga pe drum? Eficienta stocarii energiei recuperate la franare este unul din aspectele care poate face din masinile electrice/hibride o optiune viabila la cele clasice. Parerea mea :) Felicitari Mircea, ai facut cel mai complet test de pana acum cu o astfel de masina.
    Electric vs. Diesel vs. Benzină. Calcule complete pe 5 ani
  • Baietii au luat avansul pentru primul episod ? :)
    Jeremy Clarkson sărbătorește viitoarea sa emisiune auto cu o achiziție nouă: McLaren 675LT
  • Dragilor, virgulele din calcule au si ele rolul lor. In momentul in care din virgulele alea reiese o virguliță semnificativa pentru un anume produs, raportand la o piata de 10milioane de produse pe an, sumele discutate sunt de ordinul sutelor de milioane de euro ... si sunt destul de semnificative pentru oricine :)
    Ultima săptămână începe cu un test extraurban de 132 de kilometri
  • da frane are ? ... ultimele exemplare de SUV ale renault sunt un pic dezamagitoare la aspectul asta.
    Francoadaptare
  • Sunt de parere ca distanta disponibila afisata pe computerul de bord este rezultatul unui calcul mai mult decat pesimist. Sa ma explic :) Mircea, ai mers pe o medie de aproximativ 14kWh/100km si, in episoadele trecute, ne-ai spus ca ai avut recuperari de energie de 2kWh. Acesti 2kWh pot fi echivalati cu aproape 20km. Daca luam in calcul premisele dificile luate "default" de computerul de bord, adaugam faptul ca recuperarea de energie nu este liniara, ci depinde de cate frane pui pe km de drum si faptul ca omul nu intalneste toate conditiile dificile luate in calcul la inceput, putem sa ajungem (fara a face aici o matematica complexa) la variatiile aparent aleatoare de autonomie ce apar in datele furnizate de masina. Cred ca este posibil sa ne imaginam ca, mergând 50km cvasi-constant cu masina nu o sa consumam atat de multa energie cat ar presupune un mers in conditii dificile. Rezultatul este ca masina reevalueaza autonomia bazandu-se pe premisele initiale si adaugand un "coeficient" bazat pe modul in care ai mers pe ultimii kilometri. Este posibil ca, mergand linistit, punand frane din timp si evitand acceleratiile "tineresti", sa consumi mai putin decat ar fi normal si sa faci si ceva recuperare de energie. Masina sunt 100% sigur ca ia in considerare cele intamplate pe ultimii km de drum dar isi mentine previziunile sumbre, un pic ajustate la cele intamplate in precedentii km, pentru a nu-ti da elan catre o pana a "ecologistului" de toata frumusetea.
    Ultima săptămână începe cu un test extraurban de 132 de kilometri
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău