• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • Aceste teste incep sa arate costurile de detinere a masinii din ce in ce mai aproape de realitate, si este evident deja ca aceste costuri sunt comparabile cu ale masinilor clasice. Inca o data, felicitari celor de la renault pentru ca au permis testul asta in conditii clar nefavorabile. Ceea ce nu-i inca bine la masinile full-electrice este autonomia. Te tine "in loc" faptul ca, pentru a merge oriunde decat la munca, iti trebuie o alta masina. Sincer, povestea aia cu "cei care vor electrica au si o masina pentru deplasari lungi" nu prea mai tine apa - electricele sunt acum la preturi comparabile cu masinile clasice si, dpdv al autonomiei, ar cam fi cazul sa se ridice la acelasi nivel. Este bine sa poti "200km", dar daca acesti 200km sunt urmati de 12ore de incarcare ... cam greu. Bine ar fi fost daca statiile de schimbare a acumulatorilor propuse de Renault (si facute ca experiment in israel, nu?) ar fi devenit o realitate. Povestea autonomiei este, parerea mea, o falsa comparatie intre autonomia unei electrice cu autonomia unui plin de carburant. Sunt masini diesel care pot merge lejer 1200-1400km pe un singur plin - dar sunt oameni care pot merge fara odihna atatia km? (exceptam aici exceptiile, vorbim de publicul larg care este obisnuit sa faca 30-50km pe zi). Ajustand premisele discutiei despre autonomie cu factorul uman, putem observa ca un om normal ar avea nevoie de cam 400-500km (poate mai putin daca traverseaza valea oltului) pana cand oboseala isi spune cuvantul, si o pauza de o ora ii prinde foarte bine. Ceea ce are nevoie industria este o masina care sa poata fi incarcata intr-o ora si sa mearga 200-300km ... si mai dureaza "cinci ani" pana acolo (daca nu ai bani de tesla si o statie de incarcare speciala). Sunt 100% convins ca, un procent mare de consumatori nu ar avea mari obiectii la o autonomie de 400km plecand de acasa, si cateva pauze de cafea+reincarcare care sa duca autonomia la peste 600km. Nu este ceva ce tehnologia din zilele noastre nu poate face, doar ca pretul este inca maricel, asa ca asteptam inca cinci ani. Pana trec cei cinci ani avem, insa, masinile plug-in hybrid care se achita de toate sarcinile, in conditiile in care pretul lor este in continua scadere. In piata premium este deja in pozitia necesara, incadrandu-se corespunzator in oferta constructorilor, spre deosebire de "ciudateniile" de 45000Euro in gama unui producator care vinde masini la jumatate din pretul asta. Hai sa vedem urmatorul episod, si testul cu TT.
    Începem a doua săptămână cu cea mai mică electrică Renault
  • Trageti o linie la final, adaugati chiria acumulatorului, punem curentul la pretul real (mentionand schema de pret, ca poate ai tarif diferentiat noaptea, lucru care ar trebui sa fie in "setup-ul" unui posesor de electrica), si scoatem astfel un pret de utilizare mediu pentru aceasta masina. Sa nu uitam ca Zoe are tarife diferentiate pentru acumulator, in functie de nr de km pe care ii faci ... cu 80-100km/zi te incadrezi in zona superioara a listei de preturi. In ceea ce priveste emisiile "reduse" ale masinii ... discutia a mai fost facuta. Concluzia este ca Enel spune ca arunca in aer ~400g CO2 pentru un kWh de energie, deci Zoe ar fi la o medie de 55gCO2/km in conditii reale de viata, respectiv cam o treime din ce a scoate una cu motor termic in aceleasi conditii. Nu-i rau, parerea mea :) si clar este loc de mai bine, daca proportia energiei nepoluate creste in economia energiei furnizate la priza. Un mare "bravo" pentur curajul celor de la Renault, care au initat acest test in conditiile unei perioade cu temperaturi nefavorabile autonomiei electrice.
    Începem a doua săptămână cu cea mai mică electrică Renault
  • Probabil banii sunt mai bine cheltuiti pe R&D in zona hibridelor
    Mercedes-Benz: "Sistemul de injecție cu apă e prea complex și nu îl vom implementa în serie"
  • Cam scumpe, dar nu prea ... sa ne aducem aminte ca un Polo este 18000, cu ceva dotari si un motor cât de cât (adica ala de 110cp...). Autonomia ... un golf complet electric este o chestie excentrica pentru vremurile in care traim. Un Golf hibrid, insa, este ceva cat se poate de "normal" daca vrei sa mergi catre viitorul automobilelor. Autonomia de 50km in modul electric este data de departamentul de marketing, inginerii probabil ar fi spus 30-35km (in conditii medii de utilizare si temperatura, iar prin "medie" nu intelegem 20-25grade afara, cum a avut Mircea la testul cu Ampera). Chiar si la 30-40km de autonomie electrica aceasta masina corespunde cerintelor majoritatii potentialilor clienti. Trendul general al lumii civilizate este de a impune restrictii si taxe pe masini, scutind masinile hibride/electrice. Cei 37000E sunt insotiti prin toata lumea civilizata de scutiri de taxe, scutiri de impozite (sau reduceri masive - 95% la noi in tara), de bonusuri "ecologice" din partea statului etc.
    Prețuri Volkswagen Golf hibrid și electric în România: ambele versiuni eco pornesc de la 37.000 de euro
  • Oferta saraca de diesel .. pa draq. Daca judeci prin ochii alora de cumpara masini de 100k+ si nu au bani de gaz, poate ... dar trebuie apreciat faptul ca MB nu da curs imbecilitatii publicului care acum ajunge in zona de lux, si ofera un diesel, ca sa fie. In rest ofera motoare care au ce cauta, cu adevarat, pe un automobil de lux, asa cum au pretentia clientii care au stiut ce-i aia lux si acum 30 de ani. Capitolul pret ar trebui sa nu existe - efectiv conteaza fix pix cat costa masina. Cei care isi permit asa ceva nu au 143000E in cont si se scarpina de niste marunt ca sa o poata plati ... in general sunt oameni care au conturi cu 7-8cifre (in fata virgulei). si, sa nu uit, lexus este mai buna :))
    Măsura confortului
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău