• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • sa stii ca si in engleza este nevoie de virgule ... frumușică mașină, dar are nevoie de 600CP ca sa tina pasul cu ceea ce ne așteptam de la un MuscleCar pursânge
    Chevrolet Camaro 2016: prima galerie foto oficială
  • Interesanta masina (doar ce am vazut unaieri) si clar arata mai bine decat toate compactele bavareze de pana acum. Motorul nu este nici pe departe tot ce poate BMW dar cred ca este suficient pentru masina in discutie. Mi se pare un pic aiurea ca a iesit la autostrada cu un consum similar cu al unui 330xd de acum muuulti ani ... poate din cauza aerodinamicii deficitare, normala la un hatch. @discutia despre pret - copii, voi nu aveti si teme de facut? Lasati calculatoarele si comentariile pentru cei care stiu ce vorbesc. Aveti voie sa comentati dupa ce invatati ca importatorii aduc masini "fool-opșăns" ca sa se poata lauda cu cat mai multe oprionale in fata potentialilor clienti ... si, surpriza, optionalele costa - il costa pe client, ca un dealer nu plateste pentru masina de test cat platesti tu, client obisnuit.
    Corecturi cu bisturiul
  • In concluzie ( :) ) pentru drumuri scurte este extrem de economica (revin pe preturi) si pe drumuri lungi este similara unui Diesel modern, poate un pic mai economica decât una pe benzina. Prețul, bată-l vina, este mare. Este mare cat sa se duca pe apa Sâmbetei, toata 'economia" mersului electric. Vorbim aici de Ampera/Volt, o mașina "medie" fara nimic extraordinar in ea, o mașină care nu se încadrează in zona premium decât cu prețul. Concurenta din zona premium are deja in oferte mașini (mai scumpe, adevarat) cu autonomii electrice de peste 30km. Este destul de dificil sa ceri 40k pe un Opel in condițiile in care exista unele masini premium cu capacitați de electric plug-in (număr de mașini care va creste simțitor in următorii ani, ca urmare a succesului celor de la tesla Tesla). O parte mai fericita a prețului mașinii este bonusul de la guvern (maricel, dar doar pentru cateva sute de masini) si pretul curentului pe timp de noapte. S-a tot discutat de pretul real al curentului, existand un domn care il da la peste 1leu/kWh ... permiteti sa contrazic. Masina asta o sa consume minim 200kWh pe luna, la care adaugăm alți 200-300kWh pe care ii consuma o casa măricica (ca posesorul unei astfel de mașini nu sta la garsoniera, in Rahova). Daca luam pretul curentului si adăugăm la el taxele radio-tv, abonamentul, rezervarea etc. care sunt preturi fixe, o sa obtinem un pret cu 10-15bani peste pretul unui kWh. Probabil se ajunge la o medie de ~0,6lei/kWh, cu abonament diferențiat pe ore. Oricum facem, ajungem la un cost de ~30Euro/luna de utilizare in condiții normale. Daca iei cele 22 de zile lucrătoare si cei 60km pe zi, obtii 1300km pe luna si un cost al carburantului de 100Euro/luna (un consum de 6% si un pret de 5,8lei/litru). Diferenta de 70Euro/luna, adunata in 5 ani, ne da frumoasa suma de 4200Euro. Aici se naște întrebarea cea mare: Merita sa cumperi cu 35000Euro(bonus inclus) un Ampera in loc sa cumperi cu 30000 o masina ceva mai pretențioasă/dotata/spațioasă, care sa te duca din A in B ceva mai confortabil ? Sa nu uitam ca Ampera are deja o varsta si ca, anul viitor, o sa avem un nou Volt ... iar Ampera va deceda, permanent. Avem in zona ~30000Euro masini (parerea mea) semnificativ mai bune, superioare ca performante, confort sau dotari - Mazda 6; Renault Latitudfe; Peugeot 508; Skoda Superb; Volvo S40; Ford Mondeo Opel Insignia etc. Intr-un cuvant, varfurile de gama ale producatorilor de volum, iti stau la dispozitie cu cele mai noi variante ale lor ... iar tu trebuie sa ai un motiv foarte serios sa ii refuzi ... si plecarea de la stop in modul electric nu vad cum ar putea cantari atat de mult, indiferent cat de impresionanta este ea. Mircea, ar trebui sa faci o ajustare a pretului electric in momentul in care vine factura la energie. O sa vina ceva mai mult, imparti frumos pretul facturii intre casa si masina si atunci o sa fie o imagine apropiata de realitate. In (alta) concluzie, testul asta arata cu cifre ceva ce am afirmat (au afirmat mai multi, nu numai eu) acum multi ani: - hibridele sunt bune :) - sunt mai scumpe si nu isi recupereaza investitia prin economie la combustibil - sunt singura varianta de a avea o masina electrica in lipsa infrastructurii de alimentare electrica, care o sa apara cam in acelasi timp cu autostrazile din romania . . . - evolutia tehnologiei a injumatatit/dublat caracteristicile acestor masini in ultimii 7-8ani. Lucru de care unii erau sceptici, dar care este acum demonstrat de cei de la Tesla, de producatorii de acumulatori, etc. - pana la adoptarea tehnologiei la scara larga mai este de lucru si este necesara o revolutie tehnologica pentru a aduce ori pretul la nivelul masinilor de volum ori timpul de incarcare si autonomia intr-o alta clasa. Felicitari Mircea, asteptam acum testul cu Tesla :)
    Experimentul Ampera se apropie de final: ultimele 5 zile cu modelul mărcii germane
  • Tesla propune doua chestii foarte diferite - 7kWh pentru utilizare zilnica (si 3600 cicluri) si 10kWh pentru utilizare saptamanala (500-600 cicluri), iar asta este o deosebire extrem de importanta, in caz ca cineva a fost tentat de faptul ca pretul pe kWh este mai mic la cea de 10. Este mai mic pentru ca inauntru avem alt tip de acumulator, garantat la mult mai putine cicluri de incarcare. Este ceva extraordinar ca Tesla scoate pe piata o solutie "la cheie" pentru stocarea energiei. Astfel de solutii exista acum doar la scara industriala si implica acumulatori cu preturi foarte mari (acumulatori deep-cycle, cu gel, la 7kWh cu 2V, costa doar 4000E si nu pot furniza 2kW de putere decat montate in grupuri complexe). Faptul ca o sa poti cumpara o chestie de 100kg ce iti stocheaza 7kWh si iti da o putere nominala de 2kW (5,8A la 350V) este de domeniul fantasticului ... iar pretul este similar (sau mai mic) decat pretul unui grup de acumulatori industriali cu aceiasi capacitate si putere, dar care necesita "constructie" si, prin urmare, alti bani si alta disctractie pentru utilizatori. acumulatori "clasici" : Sonnenschein A600 Solar OPzV Gel 300/2V tesla : http://www.teslamotors.com/powerwall In romania ... rRomaniKa noastra mult iubita ... nu prea merge la pretul asta. Din pacate, la pretul de astazi al energiei, unitatea de 7kWh/zi nu isi scoate banii in 10 ani nici daca obtii curentul din "neant", fara alta investitie (ceea ce poti face, ca legi doua sârme inainte de contor si este "gratis") Daca pretul scade la ~2000$ si pretul curentului creste la ~1leu/kWh avem sanse sa spunem ca incepe sa devina rentabil pe 10 ani. Nu ar fi exclus ca peste cativa ani sa avem facturi cu 30-50% mai mari. Pretul unui sistem de panouri, acumulator, invertor, instalatie suplimentara etc. este o poveste destul de complexa si, ca sa poti baga macar cei 7kWh intr-o zi, ai nevoie de ~2KW de panouri solare si o locatie bunicica, ceea ce aduce inca 2-3mii de euro la pret. Un invertor de 450V si 2kW (ca atat este puterea acumulatorului de 7kWh) costa si el cam 1000E. In total sistemul sare usor de6-7000Euro, in conditiile in care stochezi si folosesti acei 7kWh ( plus ceva ce merge direct in casa, pe timpul zilei .. frigidere, poate ceva pe AC) si, in 10 ani ai un maxim de 25000kWh ... iese rapid un pret minim al curentului de 1.2lei/kWh, pret la care investitia este rentabila. Daca, insa, combini cu panouri si o eoliana, locuind intr-o zona cu aceasta posibilitate, lucrurile se muta catre mai bine si amortizarea cred ca va fi mai rapida.
    Tesla Powerwall - bateria care promite independenţă energetică pentru casa ta
  • "Cuplul de 931 de cai putere e disponibil imediat, iar senzațiile sunt demne de Lambo sau de Ferrari la plecarea de pe loc." te-ai emotionat ... te intelegem :)
    Experimentul Ampera continuă. Start cu dreptul în a doua săptămână de test
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău