• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • cerere mai mare decat oferta pe o piata care a inregistrat multi ani consecutivi de scadere ? ... cred ca glumesti, Andy :) ... o buburuza scumpa, grea, dotata penibil pentru pretul cerut (robinetii de la AC seamana cu aragazu' lu' mamaie) etc. :)
    Refresh
  • Mircea, nu as vrea sa iei personal treaba aia cu plictiseala adusa da inca 10zile fullelectrice, intentia mea era de a afla cat mai multe despre masina si comportamentul ei in afara acelor km electrici. Masina asta are acel motor pe benzina si el este fix cea mai necunoscuta treaba din intreaga ecuatie. Toata lumea scoate in fata partea electrica, recuperarea, autonomia in diferite conditii etc. Se face totul in afara de un "bucuresti-sighisoara" care sa arate ce si cum pentru cei care mai au nevoie si de altceva decat "casa-serviciu" ... la unii "casa-serviciu" inseamna si deplasari in interes de serviciu, cu masina proprie (ca nu toti suntem corporatisti), iar a doua masina de familie, "sufrageria" pentru vacanta, este ceva la care romanii inca nu prea au cum spera. Nu sunt de acord cu afirmatia ta despre acumulatori. Tehnologia acumulatorilor nu este nici pe departe un "pacat". Intr-un studiu recent s-a aratat ca pretul acumulatorilor va avea o scadere mai drastica decat ceea ce s-a anticipat (de citit aici : http://www.iflscience.com/technology/battery-costs-drop-even-faster-electric-car-sales-continue-rise ) iar asta este rezultatul evolutiei rapide a tehnologiei, atat cea de fabricatie cat si cea a chimiei acumulatorului. Este evident ca acumulatorii mai au mult de evoluat pana vor putea inlocui motorul termic, dar drumul lor poate fi scurtat prin combinarea cu alte tehnologii, de la motoare termice in sisteme hibride la condensatori de foarte mare capacitate din grafen (de citit aici : http://www.iflscience.com/technology/graphene-based-supercapacitors-could-eliminate-batteries-electric-cars-within-5-years ). Momentan suntem in punctul in care este viabil, din punct de vedere comercial, sa combinam acumulatorii si motoarele termice. Incercarile fullelectric au un oarecare succes, dar numai intr-un segmen infim al consumatorilor. Sistemele hibride sunt, in acest moment, singurele care pot satisface pretentiile majoritatii consumatorilor ... indiferent cat de "ok" ar fi o autonomie de 70km electrica, ea nu este satisfacatoare si motorul termic este acolo pentru a asigura accesul catre toti potentialii clienti. In viitor, sper eu, tehnologia grafenului va crea condensatori de mare capacitate, care vor putea inmagazina un procent mult mai mare din energia risipita prin franare si, de ce nu, prin eliberarea extrem de rapida a energiei, vor asigura acceleratii de supercar fiecarei buburuze :)
    Experimentul Ampera continuă. Start cu dreptul în a doua săptămână de test
  • Cele 6 zile consecutive full-electric ne-au convins ca o astfel de masina te poate duce zilnic la birou in acest mod. Acum ca acest fapt este demonstrat, nu te apuci si tu de prestat niste chestii care sa semene a testare a masinii? ... inca 12 "episoade" in care sa ne spui ca ai mers 65km si masina mai putea 5 nu suna tocmai interesant
    Experimentul Ampera continuă. Start cu dreptul în a doua săptămână de test
  • Intr-un fel, statul la "pompa" timp de 30min suna nesatisfacator pentru clientul de benzinarie care-s face treaba rapid si o ia din loc. Nu se ia in considerare faptul ca acei 60kWh cat bagi in acumulatori te vor duce mai mult de 300km, iar o pauza de 30min la 2-3 ore de condus este chiar benefica. Inainte sa spuneti ca este doar un plan si ca la rRomaniK nu se poate, luati de vedeti pe strada ca majoritatea masinilor de >100000E au fix cele mai economice motoare disponibile ... stati sa afle "faraonii" ca Tesla le vinde o masina care rupe M5 si care se poate incarca ***!!!GRATIS!!!***, ca o sa ii si vedem cum fac coada la Musk ca sa le buna statie in cartier.
    Tesla va instala trei încărcătoare rapide în România în 2016
  • @Qwerty - sistemul de management al bateriei iti spune ca este incarcata la 80% atunci cand se incarca 8 din cei 10kWh care sunt disponibili utilizatorului, si este mai putin de cei 80% din capacitate, de unde si timpul foarte mic in care se realizeaza aceasta incarcare. @Mircea - testul cu climatizarea trebuie facut cand afara este cald sau frig, temperaturi extreme cu adevarat, respectiv +35 sau -10. Momentul in care faci acest test este fix nesemnificativ pentru romania pentru ca testezi in conditii de temperatura "ideale", ceea ce ma face sa ma itreb de ce tocmai acum se face testul si nu acum doua luni sau peste doua luni ... o sa zici ca acum s-a putut, dar cam "miroase" cum s-a nimerit sa-ti dea masina exact in una din cele 3 luni din an in care in romania sunt temperaturi de 5-25grade.
    Ziua 1 din Experimentul Ampera: trei săptămâni (semi)electrice prin Bucureşti
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău