• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • Ai o medie destul de buna la mersul electric - 60km/10kWh mi se pare excelent. Poate vorbești cu cei de la imedia să-ți plătescă o deplasare la Sighișoara ... așa, in interes de serviciu, ca sa vedem si noi ce si cum cu deplasarile pe range-extender .. ca o fi ea "perfecta" pentru locuitul in snagov, dar omu' mai merge si el la un monument, la o cultura etc. :)
    Ziua 1 din Experimentul Ampera: trei săptămâni (semi)electrice prin Bucureşti
  • Buna discutia de pe acel articol .. am gresit, am recunoscut, am invatat :) ... 2300comentarii si 6 ani mai tarziu, inca mai apare cate unu' care sa-mi zica diverse ... tinerii astia :))
    Ziua 1 din Experimentul Ampera: trei săptămâni (semi)electrice prin Bucureşti
  • @mowgli si ceilalti "bătrâni" ai comentatului pe articolele de pe AM -- citind aici de acest Ampera mi-am adus aminte ca un articol al AM despre Volt a fost motivul pentru care am facut un cont pe acest site. Imi amintesc cu placere cum despicam firele electrice in patru pentru a afla cum face Volt sa se miste, a se vedea blogul lui Mircea de pe AM (daca mai exista) ... ar fi misto sa mai ai cu cine discuta si acum asa ceva ... ca tot m-a luat nostalgia :) @MirceaMester - atunci, demuuuuult, cand mi-am facut contul pe AM, printre primele comentarii lasate am pus si o intrebare* : "Sunt curios cam cat consuma Volt daca mergi 200km in oras fara sa incarci bateria de la priza ... parerea mea este ca va consuma cam 6-7% ( luand in considerare un mers "incet" pe strazi neaglomerate - si eficienta destul de scazuta a ansamblului )" *am semnat cu "dan" pana cand ura manifestata de diversi m-au convins sa imi fac publice ideile :) se gaseste aici : http://www.automarket.ro/stiri/seful-audi-sua-chevrolet-volt-e-o-masina-pentru-idioti-24246.html Am spus multe treburi in acesti 6ani de comentat pe AM - as fi curios daca am avut dreptate in ceea ce-l priveste pe Volt/Ampera.
    Ziua 1 din Experimentul Ampera: trei săptămâni (semi)electrice prin Bucureşti
  • o juma de metru de zgomot alb .... Mowgli, lasa-l ca nu are rost. Au mai fost so vor mai fi ca el, iar noi (unii macar, sper .. de dragul AM) o sa ramanem pe aici ca sa mai temperam imbecilitatile.
    Ziua 1 din Experimentul Ampera: trei săptămâni (semi)electrice prin Bucureşti
  • "coolness-ul" sunetului unui V8 este motivul pentru care ne indreptam catre o era glaciara ... si motivul pentru care este cazul sa renuntam la el. ...daca nu ai vazut raspunsuri inteligente la adresa lui Sam83 poate ca problema este undeva intre scaun si ecranul calculatorului tau ;) ... citind o parte din cele ~160comentarii lasate pe AM observ, cu parere de rau, ca faci parte din grupul care "urăște" pur si simplu, si ai gasit pe AM libertatea de a o face in anonimitate. Am rugamintea de a te abtine de la un raspuns.
    Ziua 1 din Experimentul Ampera: trei săptămâni (semi)electrice prin Bucureşti
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău