• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

vw-tr

  • Membru din 12.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Sunt de acord cu afirmatiile de mai sus, Prost este un pilot care a avut valoare in F1 si care trebuie respectat, mai ales ca a castigat campionate in detrimentul lui Senna. Eu cred ca michael_schumacher se referea la toti cei care fac afirmatii contra lui Schumacher, gen Stirling Moss. Referitor la Prost, eu cred ca nu valoarea lui ca si pilot este indoielnica ci caracterul sau poate fi pus in discutie in momentul in care face afirmatii de genul: http://www.adevarul.ro/sport/antifotbal/motor/Prost-Schumacher-lipsit-modestie_0_356364704.html Schumacher se vinde. Cei ce dau interviuri despre Schumacher isi fac publicitate. Asta este motivul pt. care Moss & co fac declaratii impotriva lui Schumi, asta este parerea mea.
    Villeneuve îl apără pe Schumacher după sezonul modest
  • Inca un pilot obiectiv si cu bun simt, la fel ca si Hill.
    Villeneuve îl apără pe Schumacher după sezonul modest
  • Sau poate acest clip... http://www.youtube.com/watch?v=xLcGYZK13NM
    Schumacher nu crede că-şi strica reputaţia în F1
  • 1. Macar ai curaj si trece acolo un nume. Si daca ai ceva 2. Ar fi bine sa citesti atent ce am scris: "[...]e pacat ca multi nu stiu cine este Michael Schumacher. Trist [...], nu am zis nimic ca lumea nu ar stii cine este michael_schumacher ci despre subiectul materialului de mai sus. 3. Prostie este in comentariul tau, acele date pe care le-ai luat de pe Automarket sunt ale lui michael_schumacher, nu ale lui Michael Schumacher. Uite, te ajut eu sa aflii cine este Michael Schumacher despre care vorbim toti aici si despre care tu se pare ca nu stii: Record Numar 1 Titluri de campion mondial 7 2 Titluri mondiale consecutive 5 3 Victorii 91 4 Victorii cu o singură echipă 72 (cu Ferrari) 5 Victorii în aceeaşi cursă 8 (în Marele Premiu al Franţei) 6 Locuri secunde la final de cursă 43 7 Podiumuri (locurile 1, 2, 3) 154 8 Curse consecutive pe podium 19 (MP al SUA 2001 - MP al Japoniei 2002) 10 Curse în puncte 202 11 Ture la conducerea cursei 4741 (22,155 km) 12 Pole position-uri 68 13 Starturi din prima linie a grilei 115 14 Tururi rapide 76 15 Duble (pole şi victorie) 40 16 Triple (pole, tur rapid, victorie) 22 17 Puncte 1,441 18 Curse terminate succesiv 24 (MP al Ungariei 2001 - MP al Malaeziei 2003) 19 Victorii într-un sezon ca vicecampion* 7 20 Victorii într-un singur sezon 13 (2004) 21 Tururi rapide într-un sezon* 10 (2004) 22 Puncte într-un singur sezon (10p acordate la victorie) 148 (2004) 23 Podiumuri într-un singur sezon 17 (2002) * Împarte recordul cu alt pilot Any question? See wiki
    Schumacher nu crede că-şi strica reputaţia în F1
  • @diesel08 & @nelu98: voi nu o sa vedeti ceva evident nici daca stati cu ochii larg deschisi. @everybody: Schumacher a avut o crestere foarte mare in ultimele curse, exceptand ultima. De ce credeti? Daca raspunsul este: pai... se "desrugineste" atunci nu spuneti tot adevarul. Si ma explic imediat. El era obisnuit cu multe teste pe vremea lui de glorie. Acum nu mai poate face asa ceva deoarece nu-i da voie regulamentul. Insa, avand in vedere ca Mercedes au renuntat dezvoltarea monopostului din 2010 foarte devreme (deoarece au vazut ca e varza), practic toate cursele din acel moment s-au facut cu acel monopost doar ajustand si corectand ce se putea corecta, fara a se aduce imbunatatiri si modificari majore. Practic de la jumatatea sezonului Schumacher a testat si a pus la punct cat se putea un monopost dar pe care nu l-a folosit la jumatatea sezonului ci doar in ultimele curse. Nu mai stiu unde am vazut un interviu cu Ross Brawn care a fost intrebat ceva de genul: Ross, fara sa fie o intrebare rau-voitoare, de ce merge Mercedes mai bine acum daca nimeni nu-l mai dezvolta? Si el a dat aceeasi explicatie, din momentul in care nu au mai dezvoltat monopostul, la fiecare cursa acesta s-a imbunatatit putin cate putin, fara sa fie adusa nici o schimbare majora. Daca la fiecare cursa se aduceau elemente noi, aceste nu erau testate si astfel... monopostul nu mergea foarte bine. Revenind la "desruginire", orice kilometru petrecut pe pista conteaza pentru Schumacher. Daca voi credeti ca revenind in primul sezon in jurul locurilor 6-7 (ma refer la ordinea in cursa si calificari, nu la clasament), cu un monopost net mai slab decat primele 3 echipe este un lucru demn de o vreme apusa... atunci baieti, va aduc aminte ca in 2009 Massa a fost inlocuit dupa accident de 2 piloti: Badoer si Fisichella. CE timp pe tur scoteau acestia??? Cam cu 2-3 secunde mai slabi pe tur. Si Fisichella nu era strain de curse, el participa la fiecare dintre ele. Cat scoate Schumacher?? Pe cati i-a batut Schumacher in calificari?? O sa vedeti in momentul in care Mercedes vine cu o masina competitiva ca Schumi o sa ajunga sus. Pregatiti-va sa-l vedeti inca 1 data campion mondial si, poate, semnand inca pe un an-doi in plus cu MGP... Off-topic: stiu un proverb bun: Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
    Schumacher, încrezător că va câştiga curse în 2011
Pagina
12345...202122
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău