• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

vw-tr

  • Membru din 12.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Asa este, australienii iubesc Formula 1 si e pacat ca acel colt indepartat de lume va parasi (deocamdata) lumea Formulei 1. Cum am spus, Ecclestone este conducatorul F1 si se comporta ca un patron de firma: maximizarea profiturilor cu minimizarea costurilor. Acest lucru in teorie ar trebui sa fie de bun augur insa de multe ori banul este privit prioritar iar traditia si regulile Formulei 1 se vor modela dupa bani... Nu cred ca s-ar fi intamplat toate acestea daca nu era UN SINGUR OM LA CONDUCERE. Ma apuca si rasul cand ma gadesc ca a reusut tataie asta sa fure Formula 1 de la atatea echipe. Merita respect din punctul asta de vedere, asta e clar! P.S.: Mi-aduc singur aminte de un carmaci atotputernic. Bleah! Mi-e rau!
    Ecclestone: "Sunt bucuros să renunţ la Marele Premiu al Australiei"
  • Sa te ignor Insemna sa te las in pace sa debitezi tampenii, sa nu incep un dialog cu tine deoarece mi-am dat seama cat te duce tatacuta (desi... recunosc, cu greu ma abtin cand vad tampeniile pe care neuronul tau singurel le debiteaza)... Revenind la onoare... mai pustiulica, tu habar n-ai ce insemna respectul fata de valori, fata de oameni si n-ai 7 ani de acasa, tu chiar vrei sa dai impresia ca onoarea te caracterizeaza? Uite, ca sa te fac sa te simti bine, iti promit ceva: din partea mea o sa ai cate un vot negativ INTOTDEAUNA, sa nu zici ca te ignor total... Sau, mai pot foarte elegant sa-ti dau peste bot de fiecare data neadresandu-ma direct tie, ce zici? Hai ca facem asa!
    Ecclestone: "Sunt bucuros să renunţ la Marele Premiu al Australiei"
  • Gunoaiele care nu valoreaza 2 bani se ignora din start...
    Ecclestone: "Sunt bucuros să renunţ la Marele Premiu al Australiei"
  • Australia este un mare consumator de Formula 1... pacat ca se va ajunge aici... Totusi, pe langa acest lucru, mie mi se pare RIDICOL DE-A DREPTUL faptul ca o persoana, Ecclestone, conduce destinele acestui sport si, mai presus de asta, el castiga 75% din toate drepturile comerciale iar echipele castiga restul de 25%... Probabil ca echipele isi merita soarta daca nu reusesc sa se alieze impotriva lui. Daca se doreste cu adevarat reducerea costurilor in F1, eliminarea lui Ecclestone ar fi cel mai mare pas!
    Ecclestone: "Sunt bucuros să renunţ la Marele Premiu al Australiei"
  • Foarte deschis si foarte modest insa pe Schumacher cam asta l-a caracterizat aproape tot timpul, si nu numai in timpul curselor sau la interviuri ci si in viata de zi cu zi. Trebuie insa sa fim constienti ca geniile nasc critici si invidie, asta de cand lumea si pamantul. Schumacher n-are cum sa fie iubit de toti, la fel Alonso, Hamilton, Vettel, etc. Ceea ce detest eu la unii critici sunt aprecierile personale care nu se bazeaza pe un rationament logic. Vezi aici de exemplu cazul in care un "luminat" apreciaza ca Rosberg are experienta mai mare decat Schumacher in a pune la punct un monopost...
    Schumacher: "Pot şi vreau să câştig titlul în 2011"
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău