• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • Cand fanii a doua echipe se cearta, fanii unei a 3 a castiga, sau macar au motiv de bucurie. Sper ca RBR sa va arate ca istoria, vedetele si orgoliile nu sunt totul in F 1.
    Canada, antrenamente 2: Vettel propulsează Red Bull în top
  • Propun, in cel mai serios mod, sa se infiinteze titlul de cel mai patimas si indoctrinat fan ! Cred ca in cazul lui mirciulica exista o samanta de pe vremea propagandei comuniste. A ramas cu o trauma, poate mostenita din familie, are o reactie isterico-alergica la rosu. Oare de ce nu poate fi suporte al unei echipe si nu denigrator al alteia. La cum au castigat in turcia favoritii sai ........
    Ferrari a testat la Vairano configuraţia aerodinamică pentru Canada
  • Daca am fi cinstiti, am observa ca pauza de iarna este plictisitoare si creaza premiza unor chestii de genul difuzor dublu. C 24 de curse, evolutia masinilor s-ar face din mers si chiar s-ar putea reveni la sistemul din anii 70 cand pentru clasamentul general fiecare pilot era evaluat dupa cele mai bune X curse din fiecare jumatate de sezon. Astfel s-ar putea face loc si pentru un al 3 lea pilot si pe parcursul unui an cei 3 s-ar ropti cate doi pe grila de start. Unele echipe ar putea, astfel sa pregateasca tinere sperante, inlocuitori pentru vedetele titular. Din punct de vedere echipa si pilot va fi greu dar din punct de vedere spectator va fi super.
    Mercedes vrea 24 de curse pe sezon, Ferrari se opune
  • Citez din cele spuse de un oficial Ferrari: pe acest circuit atipic se pot obtine rezultate surpriza, asa ca sa nu ne pripim cu concluziile. Pentru campionat ar fi bun unrezultat pozitiv al lui Alonso, astfel ar intarzia desprinderea inevitabila a celor de la RBR. Nu cred ca tot anul vor avea probleme tehnice.
    Monaco, antrenamente 2: Alonso rămâne în frunte
  • La monaco este greu sa precizezi joi cine va castiga. Cu actualele regului cred ca cine pleaca din pole are sanse mari sa castige. Astea fiind zise acuma putem spune cine dorim noi sa castige, ex eu doresc VETTEL, dar sambata, dupa calificari.... Apropo francezii prognozeaza o zi ploioasa pantru sambata !
    PREVIEW Monte Carlo: Cine va fi noul print de Monaco?
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău