• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • sa stie miez ca si mascariciul era tinut la curtile regale pentru ca facea spectacol dar nimeni nu- idolatriza.....
    Abandonul lui Hamilton, cauzat de o defectiune la janta
  • Atata timp cat McLaren este furnizor unic pentru ECU montat pe toate motoarele, fanii acestei echipe nu au dreptul, daca au putina onoare si moralitate, sa protesteze cand alti motoristi primesc permisiunea de a modifica motorele.
    Ferrari a primit acordul FIA pentru imbunatatirea motorului
  • Acolo la FIA, cu si fara Mosley sunt ceva experti care nu au habar de ce spun, oare ce beu. Orae cum ara arata un Ford Focus cu motor WV sau un Ferrari cu alta varianta a aceluiasi motor. Oare cei din comitetele FIA sunt testati psihiatric ? Adevarul e ca asa vor face economie, in cateva luni nu vor mai avea spectatori sau telespectatori si atunci dupa un an se vor lasa de curse. fara curse nu se cheltuiesc bani. Ei nu vad ca seriile de gen GP2 sau cele monomarca nu merg. Nici cele din america nu fac fata.
    FIA ar putea introduce un motor comun pentru F1 si WRC
  • Daca va amintiti de un anume Nigel Mansell, acest pilot era foarte rapid dar nu era capabil sa gestioneye o masina sau o cursa, era spectaculos dar a fost nevoie ca Williams sa faca o asina exceptionala si Renault un motor de ne spart pentru a ajunge campion mondial. Asa este si cu LH, el stie una si buna dai si mana, pentru el nu conteaza gume regulamente el merge inainte. Sper ca cei de la FIA se vor trezi din amorteala si vor pune frau copilului de ciocolata ca asta va incepe sa faca ce zicea Bernie, va alege scurtaturi pentru a depasi.
    Hamilton si Vettel au scapat de penalizare
  • Eu nu eram mahmur, eu am constatat ca un comportament evident obstructionist, in fata cui ?? VITALI PETROV !, a fost tolerat de oficialii FIA. Daca este vorba de aparare a pozitiei regulamentul spune clar ca pentru a apara pozitia pilotul din fata are voie sa faca o singura schimbare de directie ! In ce priveste celelalte penalizari as inclina sa afirm ca toate au fost date cu moderatie. Le-a cam cerut si cand a fost pedepsit oficialii nu aveau alta varianta.Un pic in stilul in care il taxau pe Schummi, prea facea de toate la limita si atunci cand facea una peste limita se impunea sa fie taxat. In ce priveste recuperarea distantei fata de RBR, cei de McLaren mai au mult de lucrat, mai ales la capitolul strategie.
    Vettel a castigat Marele Premiu al Malaeziei
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău