Spune-ne ce ai schimba la modelul si ti-l desenam asa cum vrei!
  1. Spune-ne ce ai schimba la modelul pe care ti-l prezentam saptamanal
  2. Noi alegem cele mai intresante propuneri ale voastre
  3. Desenam masina asa cum o vreti voi
  4. Vezi masina desenta de tine pe automarket

FII DESIGNER: Redeseneaza BMW Seria 6 asa cum vrei!

Automarket va invita sa veniti cu propuneri de design pentru redesenarea lui BMW Seria 6. Noi vom desena modelul german conform specificatiilor voastre!

Episodul seriei Fii Designer din aceasta saptamana se opreste in curtea germanilor de la BMW. Automarket si BMWBlog va invita sa veniti cu propuneri pentru redesenarea lui Seria 6, model considerat, in momentul lansarii ultimei generatii, unul dintre exponentii liniei dinamice din designul auto al lumii.

Principalul adversar de piata al lui Mercedes SL, BMW Seria 6 a aparut pe piata in forma pe care o stim astazi in 2003, cu mici modificari stilistice prezentate in 2008. In aceste conditii, noua generatie asteptata in mai putin de doi ani starneste deja imaginatia designerilor, a publicului si mai ales a fanilor BMW.

Foarte probabil, noul Seria 6 va intra pe piata evidentiindu-se prin forme dinamice de top integrate in liniile recent promovate de BMW odata cu lansarea noii generatii Seria 5 si Seria 5 GT, modele pe a caror platforma este de altfel construit coupe-ul german.

Pana la prezentarea noului design al lui Seria 6, Automarket va provoaca sa redesenati modelul german conform propriilor gusturi si opinii. Asteptam propunerile voastre in sectiunea de comentarii pana duminica, 24 ianuarie, urmand ca miercuri, 27 ianuarie, sa va prezentam modelul asa cum il doriti voi.

Ca de obicei atunci cand redesenam un model BMW, prietenii nostri americani de la BMWBlog.com iau si ei parte la experiment, propunerile cititorilor de peste Ocean si rezultatul acestora fiind disponibile oricand pe pagina speciala a proiectului.

 

 

  1. alinmarina la 18.01.2010 (18:42)
    Asta da subiect...
    Ideea de a redesena seria 6 mi se pare exceptionala deoarece acest model in ciuda vitrinei tehnologice pe care o inglobeaza, cred ca nu a avut cu adevarat posibilitatea de a-si fermeca potentialii clienti cu un look apetisant...
    Pentru o restilizare care sa ii ofere acel look pe care cred ca il merita eu va sugerez inglobarea unor idei mai mult decat actuale pe vechea caroserie. Hai sa incercam sa privim mai departe in viitor decat ceea ce se intampla acum cu designul auto sufocat de omniprezentele leduri...
    Ideea de baza din partea mea ar fi sa incercati sa redesenati cu totul diferit tot ceea ce inseamna identitatea bmw, fara sa apelati la integrarea unor piese de pe modelele mai noi ale grupului pe vechea caroserie a seriei 6...
    In primul rand cred ca ar fi oportuna o reinterpretare completa a grilei fata, mult mai alungita spre exterior si ascutita in sus taind putin din linia capotei iar farurile bixenon, fara angel eyes, urcate in continuare pe colt, inspre montantul A al caroseriei. Si repet: no leds!!!
    Continuand la reimprospatarea partii frontale, imi imaginez gurile de aerisire pentru radiator mult mai agresive, imprumutand linia noilor X5M si X6M...
    La partea din spate nu vad multe modificari de operat, in general considerand un design superb cel actual, poate doar un nou set de stopuri in stilul noilor serii 5 si 7...
    Va urez mult succes!!!
    6 vote 1 vote
  2. kretzoooo la 18.01.2010 (18:56)
    nimic
    nu as schimba nimic lasati-o asa poate e cea mai frumoasa masina din lume
    5 vote 5 vote
  3. bozzo26 la 18.01.2010 (18:59)
    nu mai vreau facelifturi.......e plina lumea de ele...vreau ceva special simplu si modest. Remember 635 CSi !!!!!
    6 vote 2 vote
  4. madalinilinca la 18.01.2010 (22:44)
    linia exterioara de Z4
    In primul rand as schimba toata partea frontala.spatele este extraordinar.In partea frontala cred ca se potrivesc farurile de la conceptul CS.grila si restul de la M3.linia laterala ar trebui mai pronuntata cu linia de la usa taiata in genul celor de la Bmw Z4.
    1 vote 2 vote
  5. FloryneL la 18.01.2010 (22:55)
    BMW
    - semnalizatoare oglinzi tip LED ( la mij. oglinzii pe orizontal)
    - oglizi mai pe rotund ( prea patratzoase)
    - jante 2 X 7 spite
    - plafonul geam in culoarea caroseriei ( daca se poate )
    - proiectoare ceata mai spre mijlocul masinii ( sub faruri ) ...daca se poate tip LED ..
    - farurile de zi tip LED ( de deasupra Xenoanelor) ....daca se poate sa prinda conturul farurilor pe ext. de jur imprejur pana la contactul cu capota ...
    - triplele spate - o forma de U cat de cat k la noua skoda octavia
    - a treia lampa stop ..undeva in geam ( sus / jos) pare prea incarcat de stopuri portbagajul ;)); ))
    - geamuri cu tenta
    - farurile dinspre mijlocul masinii cu o lumina de contur albastra
    - grila radiator putim mai marita si lateral si in jos un pic


    Mult succes fratilor,!! stiu k o sa faceti o treaba buna !
    1 vote 1 vote
  6. bentley la 19.01.2010 (00:09)
    punct si de la capat
    Nu puteti pune doar platforma modelului si sa-l desenam noi?:)
    1 vote 1 vote
  7. LauCalin la 19.01.2010 (05:26)
    parere
    Tre' sa recunosc ca niciodata nu mi-a placut spatele desenat de Bangle (nu numai la Seria 6, ci si la 7). Asadar eu cred ca ar arata mai bine da calinia laterala din dreptul geamurilor (partea de jos) ar inconjura masina pe la spate, fiind in acelasi timp si linia portbagajului. Acum linia respectiva merge in jos, spre stopuri. Linia de care va vorbesc sa se uneasca cu linia actuala de sub a treia lampa de stop. Iar portbagajul sa fie ceva mai inclinat, sa se continua oarecum si forma lunetei. Portbagajul nu cred ca ar mai arata... hai sa nu-i zic ciudat ca poate imi sar fanii BMW in cap :p... nu ar mai arata asa... interesant. Sper ca m-am facut bine inteles :)
    In schimb as avea mai multe idei pentru plansa de bord. :)
    0 vote 1 vote
  8. DaSilva la 19.01.2010 (10:02)
    BMW Serie 6
    Serie 6

    Asta da tema generoasa! Desi asteptam cat de curand o noua generatie, un face-lift al seriei 6 este o tema oricand provocatoare, mai ales ca este vorba despre a "corecta" liniile bangleistice controversate si, nu de putine ori, urate. Oricum, fata de seria 7 precedenta, care, in opinia mea, a fost maximul de uratenie si disproportionalitate al curentului inventat de american, pe care, totusi, il consider un geniu al designului, Seria 6 s-a descurcat bine la capitolul linie si stil, chiar daca a fost acuzata ca ar fi avut ceva imprumuturi de pe la porche, mai ales la spate.

    Fata
    - cred ca ar fi oportuna adoptarea unei masti frontale si blocuri optice asemanatoare conceptelor M Hommage si Vision ED, poate chiar o combinatie a celor doua, foarte frumoase, agresive si expresive
    - as face neoanele "angel eye" trapezoidale (cercuri turtite orizontal), da un plus de agresivitate si "mister")
    - forma blocurilor optice trebuie sa fie ascendenta spre aripi si nu dreapta sau descendenta
    - "rinichii" trebuie sa fie mult mai mari si mai coborati in spoiler
    - aerisirile spoilerului sa arate asemenator celor de la CS

    Lateral
    - pragurile mai evidente, marcate printr-o curba larga, ondulata, ascendenta spre spate, aerodinamica si sportiva
    - roti mai mari cu desen spectaculos, daca se poate cu cat mai putine linii curbe, taios, diamantat si tridimensional, fumurii
    - linia mediana care schimba planul luminii longitudinal sa fie franta, astfel ca partea de pe aripa spate sa fie mai inalta si mai curbata, in genul conceptului CS
    - retrovizoare mai aerodinamice, mai rotunjite si agresive cu semnale led integrate (moda asta...)
    - neaparat pavilion total vitrat

    Spate
    - linia portbagajului, a eleronului integrat, ar trebui cumintita; personal as adopta o formula apropiata ca stil lui Opel Insignia, care a rezolvat foarte frumos un aspect similar al capacului portbagajului
    - stopurile acestea plangacioase trebuie sa dispara in favoarea unora gen CS, dar mai calme ca forma, fara "torturile" acelea dinspre portbagaj, evident ledurile nu trebuie sa lipseasca
    - spoilerul ar putea adopta o forma similara noului Z4, cu un difuzor mare (frate e un coupe sport, au pseudo-difuzoare mari pana si modele ca Fiesta)
    - as muta evacuarea esapamentului central, as imparti-o in doua iesiri cu forme trapezoidale plate, integrate in "lama" inferioara a difuzorului

    Cam asta ar fi de modificat dupa mine. Spor la treba si succes! Sper sa iasa ceva cu adevarat frumos ca e o tema generoasa.
    1 vote 2 vote
  9. Flavyuz la 19.01.2010 (10:48)
    adaugari/modificari
    fara LED-uri, pentru ca e de prost gust si ar strica tot la masina

    si nu mai sunt de acord cu ultima adaugare a lui DaSilva in legatura cu evacuarea trapezoidala plata deoarece nu a stat niciodata la baza designului bavarez; eventual sa fie pozitionate semicentral (spre dreapta) si impartita in doua ca la vechiul 635CSI, bineinteles rotunde

    Jante: Alpina Classic sau Dynamic
    0 vote 2 vote
  10. BMW-M la 19.01.2010 (10:59)
    NOUL SERIA 6
    NOUL seria 6 e as vrea sa fie mai sportiv decat actualul 6 care are un design destul de sportiv.
    Dar daca vorbim de BMW si motor de campion e nevoie si un design de campion.
    1 vote 3 vote
  11. puky la 19.01.2010 (17:13)
    seria 6
    Un kit M si jantele M si este cea mai frumoasa masina.Nu as schimba mare lucru la ea.Cand o vezi in realitate si ai timp sa o analizezi,iti dai seama ca este chiar frumoasa.Dar recunosc ,dupa cum zice si "DaSilva",daca te uiti din lateral si este portbagajul deschis,linia aduce foarte mult a Porsche.
    Sper sa nu se faca modificari aiurea,mult succes.
    0 vote 1 vote
  12. alinmarina la 19.01.2010 (18:21)
    Lasati-o mai moale baieti...
    Cred ca de multe ori maniaci ai designului auto ca dasilva, care dovedeste adevarate cunostinte si foloseste un limbaj foarte specializat pe tema data, totusi uita ceea ce inseamna de fapt un facelift si degenereaza sugerand o schimbare totala mult mai potrivita pentru o noua generatie a modelului decat pentru ceea ce numim noi de obicei facelift...
    Asa ca, cu tot respectul pentru domnul amintit mai sus, cred ca totusi ar trebui sa ne limitam la idei mai simple si mai realiste pe tema data si sa lasam fabulatiile de-o parte...
    De obicei majoritatea companiilor auto atunci cand apeleaza la un facelift pentru improspatarea designului unui model din gama, opereaza modificari minuscule, care nu altereaza prea mult imaginea respectivului model ci doar ii ofera un refreshing pentru a mai impulsiona vanzarile in asteptarea urmatorului model... Si prin asta intelegem modificari la nivelul farurilor, spoilerelor fata/spate si al stopurilor.Punct.
    1 vote 0 vote
  13. madalinilinca la 20.01.2010 (09:16)
    oglinzile de la BMW M3
    Cred ca se potrivesc mai bine oglinziile de la BMW M3.Si as pune al 3-lea stop integrat in capacul portbagajului( deasupra ca la BMW Z4).
    0 vote 0 vote

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru