Automarket va ofera posibilitatea de a schimba in mod virtual aspectul lui Porsche Panamera. Primul coupe cu patru usi al celor de la Porsche a semanat controverse in randul puristilor Porsche, iar aspectul acestuia a fost catalogat ca fiind unul indoielnic. Acum ai ocazia sa schimbi acest lucru, la nivel virtual, prin intermediul rubricii "Fii designer" pe care ti-o ofera Automarket.
Panamera este cel de-al doilea model constroversat din istoria recenta a celor de la Porsche, dupa SUV-ul Cayenne. La fel ca in cazul lui Cayenne, Panamera urmeaza sa primeasca si o versiune hibrida, iar un motor diesel va fi implementat in perioada viitoare. Mai mult decat atat, modelul urmeaza sa primeasca si un motor V6 pe benzina, pentru a putea oferi o versiune mai ieftina unor clienti interesati de aspectele practice ale acestei configuratii.
Vom culege propunerile voastre de design pana duminica, iar miercuri va vom dezvalui noua fata a lui Panamera, realizata conform specificatiilor voastre. Designerul Andrei Avarvarii va alege cele mai interesante propuneri, pe care le va aplica pe designul modelului german.
In rest....nu imi pot imagina ceva sa o faca mai frumoasa :)
G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.018 +0.930 30 pit
P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:14.040 +0.952 15 pit N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:14.753 +1.665 24 pit
R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.210 26 pit
R. Barrichello Williams FW32 1:15.660 +2.572 35 pit
S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.191 8 pit
Fata
- Cred ca e destul de ok (de altfel, luate separat, elementele caroseriei panamerei sunt toate ok, ansamblul e dezastruos ca si proportii), poate as face un desen mai agresiv al spoilerului, taieturi mai incisive, mai aproape de fata lui Carrera GT.
- Aripile fata ceva mai "umflate", mai arcuite cu o alura mai sportiva.
Lateral
- pavilion panoramic de sticla (este de neconceput un model de calibrul asta fara un accesoriu de acest gen)
- Cred ca aripile spate, cu tot cu portierele, ar trebui ceva mai gonflate, mai agresive si musculoase, mai apropiate ca desen de cele de la 911 de exemplu, ar creea o legatura cu gama si adn-ul Porsche usor si elegant
- pragurile sunt banale si nici nu par foarte aerodinamice, intreaga masina pare greoaie, ca o balena esuata, alura trebuie sa "slabeasca vizual", asta s-ar face cu niste linii longitudinale plonjate spre fata, bine plasate, care sa sublinieze dinamica masinii si forma foarte frumoasa a vitrajelor laterale.
Spate
- Aici e marea problema e urat foc si foarte gras. Personal as grefa intreaga parte posterioara de la Cayman adaptand-o la formele Panamerei: hayonul, stopurile, eleronul, avand grija totusi ca pozitia spoilerului sa fie mai inalta, mai conforma cu scopul si alura unei limuzine cum se vrea Panamera.
- spre spate ar trebui eleiminata cocoasa pavilionului, care, desi are scopul de-a face locurile spate foarte confortabile, este extrem de urata, aici ar trebui gasit un alt artificiu, poate un pavilion "bulbucat" similar noului Peugeot 308 RCZ, astfel ca linia sa nu sufere pentru utilitate.
E greu, dar ati ales o tema foarte controversata si curajoasa. Succes!
Foarte interesante opiniile tale. Astept un mail pe mircea.mester@automarket.ro pentru a discuta despre niste idei.
Multumesc.
Mircea.
Ce as schimba: l-as transforma in 911!
Cred ca trebuie schimbat doar ... pretul
daca tine eu bine minte Porsche Panamera a fost in clasamentul celor mai urate masini.oare gresesc?
eu as recomanda sa fie un fel de limuzina ca mercedes clasa CLS
Apropo! Am auzit ca au fost cativa posesori de Porsche care si-au schimbat masinile pentru ca aveau un range de 200km si nu pretul carburantului era problema, ci stresul de a trece pe la pompa mereu. Oare asa e si cu Panamera? Ar fi aiurea sa te duci la mare si sa mergi economic cu asa ceva de teama ca nu ajungi daca o alergi putin.
-Leduri albastre sub masina
-Sa dispara geamul de deasupra
Ca sa multumim "puristi Porsche" ar insemna sa eliminam usile spate, marele portbagaj si gata, il facem coupe si nu mai e Panamera.
Iar daca vrem sa'l "tunam", deobicei cand iti modifici masina vrei sa fie originala, a ta, probabil unica. Dar la o asa masina exclusivista, scumpa rara... nu mai e nevoie.
Eu zic ca o culoare speciala si niste folii este suficient.
Lateral: usa spate redesenata(asta parca e neterminata),la prag ar merge o nervura la pasajul rotii spate.
Spate: spatele mi se pare ok,doar trebuie adaugat eleronul.
-Vreau sa scot in evidenta fiara , asa ca as trasa niste linii pe capota paralele cu farurile .
-In spate stopurile mi se par un pic cam prea "nasoale". sa fie ca la audi ... cand franeaza masina sa se aprinda toata partea rosie si sa nu fie chiar asa bombate . ar fi interesant sa fie o masina cu suspensii variabile si yoata partea dedesupt sa fie ca la bugatti veyron.
Fata: daca s-ar fi numit seria 8 , da era frumos o reintoarcere a unui model vechi de la BMW (seamana foarte mult cu acel model) .
Oricum, m-as da cu ea daca ar fi, si nu as mai comenta-o.
Felicitari pt munca depusa!
Iar voi, cei de la automarket....platiti un profesionist sa prelucreze....
Iar voi, cei de la automarket....platiti un profesionist sa prelucreze....
i-as schimba putin aspectu cu niste modificari aerodinamice care dau putin mai bine decat ce are
oricum nu pot sa descriu ce am in cap dar daca as avea posibilitatea sa fac aceste modificari de sta matza in coada
(gen Audi/Honda)
Botul mai pronuntat(mai inalt 15 cm)
Rotile mai mari (redesenate incat sa muste mai mult din caroserie)