Bridgestone anunta alocarea pneurilor pentru 2008

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 29.02.2008

Unicul furnizor de pneuri din Formula 1, Bridgestone, a anuntat vineri alocarea tipurilor de cauciucuri pentru primele 9 Mari Premii ale campionatului.

Oficialii producatorului japonez au confirmat ca pneurile din acest an vor suferi doar modificari minore fata de cele de anul trecut. Alocarea pneurilor pentru primele 9 runde este aceeasi cu cea de anul trecut, cu exceptia Marelui Premiu al statului Bahrain, unde se vor utiliza componentele medii si soft, in loc de cele hard si medii. Componenta super soft, care va fi utilizata la Monaco si in Canada, este modificata fata de cea din 2007, in timp ce celelate 3 componente au ramas la fel.

"Alegerea tipurilor de pneuri pentru prima jumatate a sezonului a fost usurata de continuitatea pneurilor noastre de anul trecut", a declarat Hirohide Hamashima, directorul de dezvoltare al pneurilor din cadrul Bridgsetone. "Avem o evoutie minora a pneurilor pentru uscat din punct de vedere al securitatii si am modificat componenta super soft, insa in rest totul a ramas la fel.

Totusi, ar trebui sa avem timpi mai buni pe un tur de circuit, iar pilotii au deja un an de experienta cu aceste pneuri.

Pentru Bahrain, dupa ce am analizat datele de anul trecut, suntem cincrezatori ca utilizarea pneurilor soft este cea mai buna alegere. In a doua parte a sezonului vom avea o alocare mai dinamica a pneurilor, deoarece doua dintre curse se vor desfasura pe circuite stradale in Valencia si Singapore. Alocarea acestora va fi anuntata la o data ulterioara".

Iata alocarea pneurilor pentru primele noua etape din 2008:

 Grand Prix
 Super Soft
 Soft  Medium  Hard
 Australia    X  
 Malaezia      X  X
 Bahrain    X  X  
 Spania      X  X
 Turcia      X  X
 Monaco
 X  X    
 Canada  X  X    
 Franta    X X
 
 Marea Britanie
     X

 

Comentarii (4)

  • soft-medium-hard
    Eu cred ca ar trebui sa fie prezente pneurile soft, medium si hard la toate cele 9 curse si sa lase echipele sa decida cu ce vor sa-si echipe monoposturile. In concluzie sa se lase 3 feluri de pneuri pe weekend. (inclusiv super soft la alegerea echipelor)
    0 0
  • discriminare
    Eu sint ferm convins ca Ferrari sint tratati peferentiat fata de celelalte echipe .Ei primesc intotdeauna o varianta mai performenta de anvelopa desi nu se recunoaste asta. Ferrari si Bridgestone au testat f. mult impreuna pt a potrivi anvelopa la masina, si acum sa nu credeti ca sterg cu buretele si primesc acelasi cauciuc ca ceilalti . Sa fim seriosi Ferrari primeste o anvelopa mult mai performanta special construita pt. masina Ferrari, de aici si diferenta pe circuit.
    0 0
  • Nu !
    Binenteles ca nu sunt lafel Csaba pentru ca nu asa functioneaza lucrurile cum crezi tu. Deci cei de la Bridgestone dau niste STOCK-uri pentru fiecare echipa exact lafel dupa care experti echipelor respective se pot juca cu cifrele si combinatiile chimice de la cauciuc. Nu e nici o descriminare aici :P
    0 0
  • tragere la sorti
    cel mai corect ar fi ca acele STOK-uri de care zici tu sa nu fie" repartiate"(aici e buba daca observi) de catre Bridgestone ci sa zicem sa se traga la sorti cine ce lot de anvelope ia . O sa vezi ca s-ar putea ca si Torro Rosso sa aiva performante de neconceput in comparatie cu celelelte echipe de seama lor. Asa ca sa stii ca ca inteleg perfect tot ce se intimpla in F1 si toate sforile trase de FIA si Ferrari de a impiedica alte echipe se cistige .Ex. cazul cu Renault in 2005 sa nu mai vorbim de scandalul cu Mc. Laren din 2007 unde pe linga cistigarea tilului la constructori la masa verde , tacit mc.Laren au fost obligati sa piarda si titlul la piloti.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru