- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Bridgestone vor testa din nou slick-urile in aprilie
Publicat Joi, 28.02.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Echipele din Formula 1 vor testa din nou pneurile slick in luna aprilie, intrucat furnizorul oficial de cauciucuri, Bridgestone, se pregateste pentru revenirea acestora in F1 in 2009.
Pneurile slick au fost utilizate pentru prima oara in ultimii ani in cadrul testelor de la Jerez din luna decembrie, iar pilotii au fost impresionati de rezultatele obtinute. Acum, Brisgestone va continua munca de testare a slick-urilor si va furniza echipelor mai multe seturi experiemtale pentru testele de la Barcleona din perioada 14-17 aprilie.
Managerul tehnic al Bridgestone, Tetsuro Kobayashi, a declarat: "Asteptam o posibila schimbare majora in privinta pneurilor pentru anul viitor, motiv pentru care vom testa cele mai noi pneuri slick la urmatoarele teste din luna aprilie".
De asemenea, Bridgestone au confirmat ca seturile de pneuri pentru acest sezon vor fi in mare parte aceleasi cu cele de anul trecut. Singura modificare va fi la pneurile super soft, care au provocat cateva probleme echipelor in 2007.
"Schimbarile reprezinta evolutii minore ale constructiei si sunt legate de siguranta", a precizat Kobayashi. "In ceea ce priveste setarile masinii si modul de pilotare, nu exista nicio diferenta comparativ cu pneurile de anul trecut, asa ca toate datele colectate pot fi utilizate si in prezent.
Am modificat componenta super soft, dar aceasta va fi utilizata doar spre sfarsitul anului. Celelate componente sunt la fel ca si anul trecut. In curand vom anunta alocarea tipurilor de pneuri pentru prima jumatate a sezonului, iar echipele au fost deja informate despre aceste decizii".
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (1)