- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Date tehnice pentru circuitul de la Barcelona
Publicat Miercuri, 23.04.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Circuitul Montmelo din apropierea Barcelonei masoara 4.627 kilometri, iar pilotii vor parcurge 66 de tururi pe parcursul cursei.
Dupa reconfigurarea pistei, recordul pe circuit ii apartine pilotului Scuderiei Ferrari, Felipe Massa, acesta fiind cronometrat anul trecut cu 1:22.680. Brazilianul detine recordul si pentru cel mai bun timp realizat in calificari, tot anul trecut el realizand un timp de 1:21.421.
Al treilea viraj este considerat cel mai rapid al circuitului, pilotii ruland de regula cu aproximativ 234 kmph in treapta a cincea.
Spectacolul nu este punctul forte al circuitului, in contextul in care oportunitatile de depasire sunt foarte reduse. Marele Premiu al Spaniei este recunoscut drept unul fara sare si piper, pilotii avand reale dificultati in a se apropia de masinile din fata, iar potentialul pentru depasiri este foarte limitat.
Sansele unor accidente din primul viraj sunt de nivel mediu. Linia dreapta de dupa punctul de start-sosire ii face pe multi piloti sa ajunga in postura de a-si depasi adversarii in primul viraj.
De obicei, ploaia nu isi face simtita prezenta pe circuitul de la Montmelo. Pentru a afla cand a plouat cu adevarat ultima oara pe circuitul de la Montmelo in timpul unei curse trebuie sa ne intoarcem inapoi tocmai in 1996.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Fortza McLaren