Ferrari a descoperit cauza defectiunii motorului

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 07.08.2008
Ferrari a descoperit ca axul cu came al motorului a provocat cedarea unitatii lui Felipe Massa cu numai 3 tururi inainte de finalul cursei de la Hungaroring.

Massa a fost nevoit sa abandoneze in Marele Premiu al Ungariei cu numai 3 tururi inainte de final, dupa ce motorul monopostului F2008 a cedat.

Dupa o investigatie de doua zile, inginerii Scuderiei Ferrari au anuntat ca pricipalul motiv pentru care motorul a cedat a fost o defectiune la axul cu came. Axul cu came conecteaza pistonul motorului de parghie.

Partea pozitiva este ca axul cu came al motorului lui Kimi Raikkonen provine dintr-un alt lot, astfel incat finlandezul nu ar trebui sa se intalneasca cu o problema similara in Marele Premiu al Europei de la sfarsitul acestei luni.

Massa si Raikkonen nu sunt sincronizati in privinta motoarelor. Astfel, daca brazilianul a rulat motorul pentru a doua oara la Hungaroring, finlandezul a avut parte de o unitate noua, pe care va fi nevoit sa o foloseasca si la Valencia.

Comentarii (1)

  • care parghie?
    "Axul cu came conecteaza pistonul motorului de parghie."

    axul cu came actioneaza supapele de admisie sau evacuare
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru