- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
FIA vrea sa interzica aripile flexibile
Publicat Marti, 03.06.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Echipele au fost anuntate ca, in cazul in care aripile in forma de pod pe care le utilizeaza nu sunt fixate de nasul masinii, acestea trebuie sprijinite de un suport pentru a se asigura ca nu sunt flexibile.
In prezent, sase echipe utilizeaza aripi in forma de pod, acestea fiind McLaren, Toyota, Renault, Williams, Red Bull Racing si Scuderia Toro Rosso. Conceptul utilizat de Renault prevede deja un suport stabil, spre deosebire de celelalte cinci echipe.
FIA a luat aceasta decizie dupa Marele Premiu al Turciei, cand camerele amplasate pe monoposturi au demonstrat ca aripile se pot misca la viteze foarte mari.
Prima echipa din Formula 1 care a utilizat concptul aripilor in forma de pod este McLaren Mercedes. Succesul inregistrat de anglo-germani a determinat insa si alte echipe sa utilizeze acest tip de aripi.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
o mica eroare :P