- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Heidfeld a testat aripa ajustabila la Barcelona
Publicat Joi, 20.11.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ultima zi de teste de pe circuitul de la Barcelona a consemnat pentru Nick Heidfeld si prima evaluare a aripii ajustabile.
Conform regulamentului tehnic, incepand din sezonul viitor pilotii vor putea ajusta aripa fata. Aripa va fi controlata si monotorizata de ECU.
Software-ul este controlat de FIA si permite numai doua ajustari pe tur. Setarile disponibile vor fi la alegerea echipelor, dar unghiul maxim al clapei va fi de +/- 3 grade, adica 6 grade in total. Pilotul german a testat o masina interimara pentru sezonul 2008, care nu a fost echipata cu sistemul KERS.
De asemenea, o alta preocupare majora a lui Heidfeld a fost testarea pneurilor. "Cu siguranta pneurile slick ofera o aderenta mai mare decat pneurile cu santuri din 2008", a declarat el la finalul testelor. "Pe de alta parte, trebuie sa incepem de la zero pentru a invata cum se incalzesc pneurile slick si pentru cate tururi ofera performante maxime".
Pilotul de teste al echipei BMW-Sauber, Christian Klien, a pilotat un monopost echipa cu tehnologia KERS, incercand sa seteze cat mai bine sistemul.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (2)