Logo-ul Marlboro dispare de pe monoposturile Ferrari

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 16.04.2008
Din cauza legilor anti-tutun, logo-ul sponosrului Marlboro nu va mai aparea pe masinile Ferrari, chiar daca contractul cu Scuderia expira in 2011.

Este tot mai posibil ca brandurile din industria de tutun sa nu-si mai foloseasca logo-urile pe monoposturile de Formula 1.

In ultimii ani, mai multe echipe din Marele Circ, printre care Renault, McLaren si Honda, au renuntat la afisarea unor astfel de logo-uri din cauza legislatiei anti-tutun din Europa si din intreaga lume. Totusi, Ferrari si-au reinnoit contract cu compania Philip Morris, afisand pe masini brandul Marlboro in cursele de la Monaco si din China.

Insa la Marele Premiu al statului Bahrain, unde legile anti-tabac nu se aplica, Ferrari au ales sa afiseze un asa-numit cod de bare in locul logo-ului Marlboro. De altfel, Ferrari au confirmat in presa din Austria ca nu vor mai utiliza logo-ul Marlboro. Se vehiculeaza ca reprezentantii Philip Morris au decis ca acest cod de bare ar trebui sa fie permanent.

Marlboro are o istorie indelungata legata sponsorizarile din Formula 1. Astfel, logo-ul Marlboro a aparut pentru prima oara pe masinile BRM si Iso Marlboro-Ford in 1972, inainte de faimoasele asocieri cu McLaren si, ulteriro, Ferrari.

Se vehiculeaza ca actualul contract dintre Marlboro si Ferrari, care va expira in 2011, valoreaza aproximativ 1 miliard de dolari.

Comentarii (5)

  • Chiar atzi avut o strategie....:))
    poate ar trebui sa ne anuntati si pe noi cei care citim stirile inainte de publicarea voastra...spuneti ca dati tot in timpul testelor....nu ca ieri....sunt curios maine ce-o fi....aaa shi nu inteleg depunctarea...echipei Ferrari! In plus, bravo ...se poate 4 stiri int0run sfert de ora...e o premiera=))
    0 0
  • Stiri...
    Ce tare... toata dimineata am asteptat pentru o stire, nu ati mai afisat nimic de ieri seara pana acum fix dupa ce au modificat aprope toti echipele... Si nu o stire ci 4 in 20 minute...
    0 0
  • EXCELENT!
    Ma saturasem de reclama la tigari!
    0 0
  • previzibil
    chiar era previzibila asta. nu va mai agitati. si ieri majoritatea stirilor au fost in perioada schimbarilor interzise. BR
    0 0
  • logo
    Dacă echipa Ferrari s-a conformat de ce se depunctează ?!? Ne-am dori ca stabilirea acestor punctări sau depunctări să fie ceva mai predictibilă. Eu înţeleg că binele primeşte " + ", iar răul " - " !!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru