- Home
 - ŞTIRI
 - TEST DRIVE
 - 
                            Maşini noi
                            
- Topul celor mai economice mașini de oraș
 - Cele rapide masini sub 30000 euro
 - Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
 - Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
 - Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
 - Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
 - Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
 - Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
 - Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
 - Cele mai ieftine mașini din România
 - Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
 - Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
 - Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
 - Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
 - RETRO
 - Login
 
Logo-ul Marlboro dispare de pe monoposturile Ferrari
Publicat Miercuri, 16.04.2008
- Printeaza
 - Comenteaza
 - 
			Trimite pe: 
			
		 
Este tot mai posibil ca brandurile din industria de tutun sa nu-si mai foloseasca logo-urile pe monoposturile de Formula 1.
In ultimii ani, mai multe echipe din Marele Circ, printre care Renault, McLaren si Honda, au renuntat la afisarea unor astfel de logo-uri din cauza legislatiei anti-tutun din Europa si din intreaga lume. Totusi, Ferrari si-au reinnoit contract cu compania Philip Morris, afisand pe masini brandul Marlboro in cursele de la Monaco si din China.
Insa la Marele Premiu al statului Bahrain, unde legile anti-tabac nu se aplica, Ferrari au ales sa afiseze un asa-numit cod de bare in locul logo-ului Marlboro. De altfel, Ferrari au confirmat in presa din Austria ca nu vor mai utiliza logo-ul Marlboro. Se vehiculeaza ca reprezentantii Philip Morris au decis ca acest cod de bare ar trebui sa fie permanent.
Marlboro are o istorie indelungata legata sponsorizarile din Formula 1. Astfel, logo-ul Marlboro a aparut pentru prima oara pe masinile BRM si Iso Marlboro-Ford in 1972, inainte de faimoasele asocieri cu McLaren si, ulteriro, Ferrari. 
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
												
Comentarii (5)