- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Massa: "Noile reguli vor imbunatati cursele"
Publicat Miercuri, 16.04.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Pilotul brazilian a testat marti noile pneuri slick furnizate de Bridgestone si considera ca aderenta generata de cauciucuri pune mai mult in valoare abilitatile de pilotaj.
"Am incercat slick-urile marti si m-am bucurat foarte mult. Dar nu ma astept sa fie la fel anul viitor din cauza numeroaselor reguli referitoare la masina".
Intrebat daca noile modificari vor spori spectacolul curselor de Formula 1, pilotul Scuderiei Ferrari a replicat: "In opinia mea asa va fi, pentru ca pilotarea cu slick-uri este mult mai interesanta si produce mai multa aderenta. Probabil va fi mai usor sa depasim fara anumite elemente aerodinamice".
Massa nu a uitat sa aminteasca si despre inovatia adusa de Scuderia Ferrari in cadrul testelor de la Barcelona, si anume noul nas revolutionar. "Arata ca un rechin. Asa cum am spus, imbunatatim putin cate putin masina. Aceasta este o imbunatatire. Nu voi spune ca masina va fi cu o secunda mai rapida, dar cu aceste imbunantatiri putem merge pe drumul nostru. Sunt foarte multumit de masina, este foarte rapida si constanta".
Desi presa a relatat pe larg despre noul nas al monopostului Ferrari, brazilianul nu crede ca F2008 va fi cu mult mai rapid. "Nimic nu se schimba. Am castigat putin la capitolul aerodinamica, asa ca nu este niciun avantaj. Este vorba doar despre munca din tunelul de vant, iar o gaura in nasul aripii probabil ca este similara ca o aripioara suplimentara", explica Massa.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (1)