McLaren acuză Red Bull de încălcarea regulamentului pentru comunicaţii radio

de Daniel Popescu
Luni, 22.09.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren susţine că i-a transmis prin radio lui Daniel Ricciardo cum să piloteze în timpul Marelui Premiu al statului Singapore, lucru interzis începând cu această etapă.

Evitarea bordurilor poate ajută la problema pe care o avem cu monopostul.

Mesajul McLaren
Pentru Daniel Ricciardo
Marele Premiu al statului Singapore a marcat debutul noului regulament impus de FIA în privinţa comunicaţiilor radio. Conversaţiile dintre ingineri şi piloţi care au legătură cu stilul de pilotaj au fost interzise, însă cele care se referă la performanţele monopostului sunt permise în continuare.

McLaren susţine că cei de la Red Bull Racing au încălcat regulament când i-au transmis lui Danirel Ricciardo să evite abordarea bordurilor de pe marginea circuitului.

"Acum suntem mai ocupaţi să ascultăm mesajele celorlalţi pentru a vedea dacă fac ceea ce Red Bull a făcut de două ori cu Ricciardo. Cred că a fost un mesaj codat. Depinde de FIA să investigheze, aşa că nu pot spune nimic. Dar a fost un mesaj ciudat. O dată ar fi fost în regulă, dar de două sau trei ori este un pic ciudat", a declarat Eric Boullier, directorul de curse McLaren.

Cred că a fost un mesaj codat.

Depinde de FIA să investigheze, aşa că nu pot spune nimic.

Eric Boullier
Director de curse McLaren
Oficialul francez se referă la mesajul "Evitarea bordurilor poate ajută la problema pe care o avem cu monopostul", care i-a fost transmisă lui Ricciardo din cauza unei defecţiuni la bateria sistemului ERS.

De altfel, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, susţine că mesajul a făcut parte din categoria celor care se referă la performanţele monopostului şi că a primit acordul FIA de a-l folosi în cursă.

"Evident, am vorbit cu Charlie Whiting (n.r - directorul de curse al FIA) şi i-am spus că Ricciardo are probleme de fiabilitate. De aceea, i s-a spus să evite bordurile, pentru că asta provoca defecţiuni la baterie. Încercăm să găsim un echilibru cu această interzicere a comunicaţiilor", a declarat britanicul.

Ricciardo s-a plâns de o serie de defecţiuni tehnice la baterie, însă a reuşit să termine cursa pe locul trei, în spatele lui Lewis Hamilton şi a coechipierului său, Sebastian Vettel.

Via McLaren

Comentarii (8)

  • Dani...tu citesti articolele dupa ce le postezi?

    "McLaren susţine că i-a transmis prin radio lui Daniel Ricciardo cum să piloteze în timpul Marelui Premiu al statului Singapore, lucru interzis începând cu această etapă."

    "Evitarea bordurilor poate ajută la problema pe care o avem cu monopostul.

    Mesajul McLaren
    Pentru Daniel Ricciardo "

    Haideee...ce naiba!!!
    15 2
  • Sincer eu mă așteptam la mai multă liniște ieri odată cu interzicerea comunicărilor prin radio :)) dar n-a fost așa :)) Referitor la plângerea echipei Mclaren , pare să fie confirmată de Horner.... Oricum plângerea bănui c-a fost făcută mai mult pentru clarificarea acestei situații..Că oricum RBR e foarte departe de Mclaren în clasament pentru ca o eventuală penalitate să joace în favoarea celor de la Mclaren
    5 0
  • Sa-i spui pilotului sa nu incalece bordurile inseamna sa-i spui cum sa ia virajele. Asta ar cam insemna sa-i spui cum sa piloteze.
    9 4
  • Repet cred că s-a vrut a fi mai mult o clarificare...Eu sunt împotriva restricțiilor de orice fel care au dus la ducerea în derizoriu a acestui sport ...Spectacolul va fi asigurat în F 1 când vom avea 3-4 echipe care se vor lupta pentru victorii ..Nu când vom restricționa orice inovație sau dacă vom introduce un monopost în plus de fiecare echipă
    11 0
  • @mikahakkinen
    oare stie sa citeasca?
    3 4
  • Eu cred că autorul articolului s-a grăbit...și a greșit..
    4 0
  • Test Driver 01
    Ce ocupati sunt baietii de la McLaren, raman fara sponsori dar asta nu conteaza evident, masina este execrabila desi au cei mai talentati ingineri si au niste piloti vai de mama lor. Button saracul... ce face tata... doarme? Magnussen macar loveste pe cine poate. Dar nu cursele si punctele sunt importante pentru baietii de la McLaren ci... ce face concurenta. Imi aduc aminte de 1999 cand au pierdut titlul la constructori, ei erau ocupati cu aripioarele laterale are monoposturilor Ferrari in loc sa fie concentrati pe cursele lor. Noroc ca nu au vrut baietii de la Ferrari sa castige titlul la piloti ca Hakkinen avea doar un titlu acuma. De 2007 ce sa mai zic... erau ocupati cu niste caiete rosii... ce bine le-a prins... Asa de bine incat au pierdut ambele titluri + ala din 2008 la constructori... Smecheri rau baietii astia de la McLaren, sunt prea concentrati pe treaba lor... la ce rezultate au...
    8 4
  • bernie
    De ce nu te duci tu la mclaren sa-i faci o masina buna lu saracul de button mai geniule???Aaaaaa tu iti doresti sa-i faci masina buna falcosului tau favorit de la ferrari...Si poate si o felatie pe masura ca la asta te cam pricepi lingaule!!!De fapt cred ca doar la asta esti bun caci cu inteligenta esti cam la nivelul "genunchiului brostei
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru