Motivul decaderii Ferrari: s-a stricat tunelul de vant!

Publicat Sambata, 23.06.2007

Presa germana a gasit si adevarata explicatie a reculului Ferrari: tunelul aerodinamic de testare s-a stricat chiar inaintea cursei de la Barcelona. Coincidenta sau nu, pilotii Ferrari au cazut imediat dupa Barcelona, nereusind sa castige ultimele Mari Premii.

Nu se stie daca defectele la partea rulanta a tunelului au fost remediate pana in acest moment, insa italienii au realizat deja un pachet aerodinamic nou, care la Silverstone l-a dus pe Felipe Massa pe prima pozitie in a treia zi de teste.

Comentarii (6)

  • =))
    asta este cea mai penibila scuza care au putut sa o aduca.
    0 0
  • ...............................................................................................................
    SE MAI INTMPLA SOARTA DACA IO BLESTEMAT MORTI DE MACLAREN
    0 0
  • tzizti
    penibil
    ma buseste rasu! asa ceva nici ca nu credeam ca va inventa cineva vreodata! auzi tu, sa dai vina pe tunelul aerodinamic, pt ca ai rezultate slabe! :)))))
    0 0
  • Sabotaj?...
    Sa nu uitam de niste acuzatii mai recente si mai plauzibile, de sabotaj in cadrul echipei... ;) Mai degraba asta ar putea fi o cauza reala a declinului Ferrari - chiar si pe termen mai indelungat (sa nu uitam de intreg sezonul 2006, in care Ferrari a mers relativ prost).
    0 0
  • ma
    voi sunteti complet pe dinafara. Daca e adevarata stirea, explicatia e cat se poate de corecta si are repercursiunile vizibile in acest moment.
    Daca nu stiati, in tunelele astea se testeaza cam 7-8 ore pe zi, poate chiar mai mult cand lumea e "stransa". Progresele din tunel sunt indispensabile. 1 saptamana ar fi ajuns sa nu fi putut testa. Daca era presa italiana cea care scotea iepurele inteleg, dar fiind presa germana, care nu are nici un interes sa le scoata scuze cu BMW si Mercedes luptandu-se la vand, cred ca penibilii sunteti voi, fara indoiala.
    0 0
  • billy are dreptate
    Masina de Formula1 este in continua dezvoltare, un etern prototip cum citeam undeva.
    Cum cursele se desfasoara la 1-2 saptamani, orice timp pierdut duce la pierderea performantelor, deoarece concurenta nu sta. S-a vazut cum McLaren a dezvoltat masina foarte mult fata de inceputul sezonului, la fel si BMW, Renault si chiar Honda (care dadeau vina si ei pe defecte la tunelul aerodinamic), in timp ce Ferrari au ramas pe loc.
    Cum ma indoiesc ca de vina ar fi performantele motorului Ferrari, iar astea sunt relativ egale cu cele ale concurentilor din plutonul fruntas, ar ramane ca problemele sa fie de natura aerodinamica. Nu cred ca se pot rezolva asemenea probleme in cateva ore de teste si de antrenamente.
    Rezultatele de la Silverstone si chiar si cele de la Indianapolis arata ca totusi sunt niste schimbari, si eu sper sa vedem din nou ROSU in fata duminicile viitoare.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru