- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Situatia motoarelor pilotilor Red Bull
Publicat Marti, 01.04.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
David Coulthard va utiliza in Bahrain acelasi motor ca in Malaezia, insa Mark Webber va avea unul nou pentru aceasta cursa. In acest context, Lom admite ca acest lucru nu este foarte benefic pentru Red Bull.
"Motorul lui Coulthard este la a doua cursa, pentru ca am decis sa ii dotam monopostul cu unul nou dupa abandonul sau din Australia. In ceea ce il priveste pe Webber, el va avea un motor nou pentru Bahrain. Exista o mica problema prin prisma faptului ca cele doua motoare nu sunt sincronizate. Dar performanta unui motor nu este niciodata aceeasi si depinde daca este la prima utilizare sau la a doua cursa. Asta face comparatiile dintre cei piloti ai nostri mult mai dificile", a declarat Lom.
Oficialul Red Bull admite totodata ca aceasta implica mai multe dificultati in transportarea motoarelor pentru fiecare Grand Prix in parte, insa spera ca niciunul dintre piloti sa nu mai abandoneze pana la finalul sezonului.
"Din punct de vedere logistic, trebuie sa fim foarte atenti cand transportam un motor nou.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (1)