Triseaza Ferrari?

Publicat Marti, 20.03.2007

In culisele Formulei 1 au aparut noi acuzatii legate de ilegalitate unor sisteme utilizate de unele echipe participante in Marele Circ. Astfel, Ferrari sunt acuzati de faptul ca podeaua monopostului este desenata astfel incat la viteze mari aceasta sa isi schimbe pozitia, aducand un avantaj enorm din punct de vedere aerodinamic. Practic, in cazul echipei italiene este reluarea unei acuzatii de anul trecut, cand celebrele aripioare deformabile ilegale au consituit subiectul unor ample discutii in paddock.

"Vom analiza situatia in primele doua sau trei curse. Asta pentru ca de obicei avem nevoie de o cursa sau doua in plus pentru a vedea ce este si ce nu este permis", a declarat Ron Dennis, facand referire la faptul ca regulamentul nu este foarte clar si ca acesta trebuie reanalizat. S

uprinzator, partea italiana nu a negat acuzatiile, limitandu-se la a declara ca "nu este pentru prima data cand sunt ridicate intrebari legate de legalitatea masinilor noastre. Daca cineva are o plangere, se poate adresa celor de la FIA".

Comentarii (24)

  • mihnea
    acuzatii
    mise pare normal sa ii acuze! s-a vazut cat sunt de buni in cursa si atunci trebuie sa gaseasca tot felul de scuze ca ne-au batut mar! Ba ca masinile sunt ilegale, ba ca heidfeld, care a fost mult mai rapid ca masinile mclaren i-a incurcat...sa vedem ce va mai zice ron denis cand vor incepe motoarele sa le explodeze din nou..probabil si atunci va fi altcineva vinovat, in nici un caz mclaren sau mercedes
    0 0
  • Atac la putere
    Toti vor rezultate bune in Formula 1. Si multi recurg la tot felul de "chichite" futuristice pentru a imbunatati fiabilitatea monoposturilor. Daca Ferrari a facut asa ceva, si nu s-a descoperit nimic inca, in ciuda atentiei mari pe care toata lumea o revarsa asupra scuderiei, va dati seama ca celelalte echipe fac, mai mult ca sigur, astfel de lucruri, caci... cine le baga in seama ???
    Iata de ce acestora din urma le vine usor sa lanseze astfel de acuzatii, dar nu tin cont de faptul ca Ferrari sunt mai mult ca sigur constienti de urmarile unei astfel de magarii, asa ca, daca ar fi sa o faca, ar face-o, cu siguranta, in cel mai sigur mod posibil.
    E doar un alt atac la putere, dupa parerea mea.
    0 0
  • Sebastian
    Fraierul Alonso
    Noroc cu oprirea la boxe ca altfel nu i-l intrecea pe Hamilton....,oricum anul asta Kimi e pe primul loc...Forza Kimi, Forza Ferrari!!!
    0 0
  • bietul alonso
    "nod in papura"asta incearca sa gaseasca cei de la mclaren
    0 0
  • Lol
    Doar asa pot sa castige fraierii astia de la ferrari...Va omoara Alonso si anu` asta cum vi l`a terminat si pe looseru` de schumacher:)))
    0 0
  • he he he
    Ron cred ca ia prea multe medicamente.
    dupa ce plangea ca o don'soara ca BMW i-a incurcat in cursa prin strategia lor (WTF ?!?!? cineva sa anunte celelalte echipe sa nu cumva sa adopte strategii ce sa incurce McLaren!!!. Sa se specifice asta in regulament! ) acu se plang ca ferrari triseaza. Fara nici o dovada (chiar el spune ca mai au nevoie de 2-3 curse - WTF) da' lanseaza bombe de-astea.
    Interesanta strategie de presa, pentru a muta cumva atentia publicului de la faptul ca ferrari l-a umilit cu 1.1 sec pe tur si un debutant l-a facut de rusine pe "campionul" alonso.
    0 0
  • apropo de concursul de manageriat
    de ce articolul asta are -10 puncte pentru ferrari? ca nu prea inteleg. Orice papagal poate acuza o echipa fara nici o baza si deja se scad puncte? Bine ca n-ati pus un +10 la McLaren
    0 0
  • kimi
    inca asteptam stiri pozitive despre kimi
    0 0
  • Ce facem cei care am pariat pe kimi ??/
    Daca se dau penalizari pe "imaginile" media negative , ce ne facem cei care am pariat pe Kimi, ca asta face numa chefuri inaite de curse?:)))
    0 0
  • Kimi=alcoolic:))
    Poti schimba pilotul , nu ` problema:))
    0 0
  • bogdan_197
    Va rugam reveniti cand greutatea creierului o depaseste pe cea a unui embrion .
    0 0
  • Onyx
    Te doare neuronu` ala singur ce`ti umbla prin cutia craniana?:))
    0 0
  • Mircea Mester
    Scandal
    Stiu ca este mult mai comod sa va contrati aici, insa o sa va rog sa mentineti un ton inteligent si sa comentati doar pe marginea subiectului. Pentru certuri si alte tampenii de genul asta s-au inventat mii de alte forumuri.

    Multumesc.
    0 0
  • te oftici ?
    dragule, (n.:bogdan_197) se pare ca tare ai mai suferit la victoriile lui schumacher si au fost al dracului de multe. parca cele mai multe, nu?
    0 0
  • ShArKy
    Fara suparare..
    Cam totzi suntetzi fani ferrari...asa ca....
    0 0
  • MMda
    Cam ciudata puncatarea asta pe baza unor stiri.
    Asa se castiga si un campionat de F1 tot pe stiri?
    0 0
  • Giannig
    fani intr-adevar??
    Da, 98% din romani sunt fani Ferrari, dar nu au habar de istoria lor mai nimic. Le place pt ca Schumacher castiga tot timpul si lor le place sa castige tot timpul, ca sunt baieti destepti.
    Jean Todt nu se teme decat de un singur lucru: de Ron Dennis si masinile sale. Sotia lui Ron crede despre el ca are o afectiune psihica de e asa cum e. Dar Ron Dennis a construit Tehnocentre, el i-a adus pe Prost si pe Senna la aceeasi echipa. Dominarea Mclaren din anii 80 si inceputul 90 e datorata lui mai ales.
    Cand un tehnofreek ca el zice ca Ferrari s-ar putea sa triseze nu zice aiurea...pentru ca el si inginerii sai au stat nopti pana acum gandindu-se cum pot interpreta regulile...si e posibil ca solutia Ferrari sa o fi gasit si ei, fara sa o aplice. Anul trecut au fost si ei luati in vizor de FIA pentru aripa fata moale.
    Impresia ca Ferrari doar asa poate castiga e gresita; aceasta impresie vine de la Schumacher si carticica lui de trucuri murdare-coautori Ross Brawn si Todt.
    Senna a murit incercand sa se tina dupa Schumacher , care folosea pe Benneton un sistem de control al tractiunii ilegal. Anul acela Benneton au fost obligati sa stea acasa de la 2 curse din cauza acestui sistem. Deci astea nu sunt nici pe departe povesti noi.
    Daca sunt intr-adevar ilegalitati la Ferrari cred ca Ron Si FIA sunt foarte interesati sa le arate. Ce ma pune pe ganduri insa este ca multi din comisia FIA sunt fosti angajati Ferrari. Anul trecut l-au caftit pe Alonso cu penalizari gratis, iar lui Renault i-au interzis amortizorul cu contragreutate...zicand ca e element aerodinamic, ceea ce e o prostie. Ma intreb la ce facultate de agronomie a terminat Charly Whiting, ca parca asa il cheama.
    Legat de Alonso, si pe mine ma enerva chestia asta in trecut ca nu se lupta si era multumit cu locul 2 sau 3. Dar din pacate a vazut ca nu poate lupta inca cu noul Ferrari al lui Kimi. Dar el e insetat de victorii, e bataios si muncitor; la Renault el facea legea si se mai certa cu inginerii. Kimi nu e nici pe departe asa...si il stiu ca a fost la Mclaren atata vreme.
    Lui Ron Dennis nu-i plac cosurile de gunoi la vedere,asa ca le-a pus intr-un compartiment culisant in birou. Nu-i plac nici capetele de holzsurub ,asa ca a facut alte capete.
    Ron si Alonso, fiind oamenii care sunt vor trece peste problemele prezente si vor fi in varf. Se completeaza perfect.
    Legat de fiabilitatea Mclaren...Ferrari a avut mai multe motoare sparte decat ei pe durata iernii...de ce? Zonta ne spune ca e Kimi de vina.
    Problema esentiala la Mclaren si Renault sunt cauciucurile. Un comentator de F1 observa in teste ca Alonso folosea mult control al tractiunii, pentru ca derapa frecvent, pe cand Hamilton care are un stil foarte fin de condus,in cursa a tinut ritmul tare de tot. Deci Alonso nu se simte inca confortabil pe Bridgestone. Chiar a facut un comentariu in sensul asta, zicand ca rookies de anul asta au un mic avantaj, ca nu au condus atatia ani pe Michelin.
    Kimi nu are nimic a face cu performantele masinii...el conduce rapid orice, numai sa reziste sub el. E un noroc ca Ferrari stia cum sa lucreze cu cauciucuri Bridgestone.
    0 0
  • Giannig
    coincidenta?
    Desi am scris atat de mult mai sus,am uitat sa dezvolt partea cu sistemul mass-dumper Renault. Dupa ce l-au scos , Renault a pierdut 0,5s/tur, si nu i-a recuperat niciodata. Poate e coincidenta ca tot atunci Alonso era aspru pedepsit pentru orice actiune. Chiar privind detasat, uneori nu pot sa ma abtin sa nu ma gandesc ca intr-un fel, FIA vrea ca Ferrari sa castige. Pentru ca e bine pentru FIA daca castiga Ferrari. Asta l-a facut si pe Alonso sa zica ca F1, nu mai e un sport, ci un business. Si asta e perfect adevarat, e un business. Iar patronul e FIA.
    Pe vremea lui Enzo, Ferrari construia masini de strada doar ca sa se sustina in curse; Enzo punea masinile de strada pe locul 2. Dar azi Formula1 sustine Ferrari, si ei pot construi minunile alea de strada cu acesti bani. Care si ele aduc bani multi si se poate plimba domnul di Montezemolo prin dealurile din Sicilia ca un mafioso. Care domn sustine politic tot ce vrea FIA. Iar Ferrari e o voce puternica. E totusi un business.
    Ferrari e un titan si ceilalti doar muritori. Totusi mai ales 2 oameni cu succes au pus titanul la pamant...chiar pentru 20ani pana la Schumacher: Mr Williams si Mr. Ron Dennis.
    0 0
  • Una alta....
    Renault a castigat de 2x consecutiv...acum e randul celor de la Ferrari sa castige...jocurile de culise sunt mult mai mari decat se poate crede...aparentele insala...plus ca cei de la Ferrari au fost de acord sa piarda, audienta nu mai era acceasi pentru ca toata lumea stia ca Ferrari castiga...asta este...Ferrari este si va ramane cea mai tare echipa...poate oricine sa ma contrazica, dar Ferrari este mai mult decat o echipa, este un mit! Toti vor sa fie ca ei....
    0 0
  • HEI HEI
    Copii nu uitai ca KIMI a fost crescut de Mercedes asa ca Ferarristilor ciocul mic.Acum de cand a plecat Schumi sunteti in deriva nu stiti cu cine sa mai tineti
    0 0
  • ce enervant
    de ce toata lumea tine cu ferrari? hai ca inainte tineati cu shumi, desi era cel mai prost pilot, dar acum ce tot ii aparati ata pe cei de la ferrari???
    0 0
  • ferrari sau schumacher ?
    sunt curios daca schumacher ar mai fi concurat si anul acesta dar nu la Ferrari ci la McLaren---atunci cu cine mai tineati ?
    0 0
  • Long Time
    Sunt destui poate care tin cu Ferrari sau Schumacher ca au fost la vremea lor cei mai buni.
    Unul urmaresc Formula 1 din 1996 cand Schumacher a venit la ferrari impreuna cu Irvine.
    De cand ma stiu am tinut cu Schumi iar odata cu plecarea lui tot cu ferrari tin indiferent daca Schumi trecea la o alta echipa.
    0 0
  • Fanii ferrari...
    Ce bine k nu mai concureaza schumacher...sunt curios , daca se va duce si el prin DTM pun pariu k toti pseudo-fanii F1 se vor uita numai la DTM:)))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru