Williams îşi cere scuze pentru ordinele de echipă de la Sepang

de Daniel Popescu
Vineri, 04.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Williams îşi cere scuze în faţa fanilor şi a celor doi piloţi ai echipei, Felipe Massa şi Valtteri Bottas, pentru ordinele de echipă din Marele Premiu al Malaysiei.

Esential 14 puncte a obtinut Valtteri Bottas in primele doua curse ale anului
6 este numarul punctelor castigate de Felipe Massa in acelasi interval de timp
Felipe Massa a refuzat să respecte ordinul de echipă primit de la boxe în finalul Marelui Premiu al Malaysiei, potrivit căruia ar fi trebuit să-i cedeze poziţia coechipierului său Valtteri Bottas, ca urmare a ipotezei că finlandezul îl putea ajunge din urmă pe Jenson Button.

Chiar dacă atitudinea brazilianului ar fi putut declanşa un conflict intern, echipa a luat decizia surprinzătoare de a-şi cere scuze în faţa piloţilor, dar şi a fanilor, întrucât nu a "gestionat situaţia în mod corespunzător".

"Vrem să ne cerem scuze fanilor că nu am gestionat situaţia în cel mai bun mod. Este dezamăgitor pentru cei care se uită la Williams şi se aşteaptă să-i vadă pe băieţii noştri să fie acolo şi să lupte pentru lucruri.

Nu aşa vrem să-i vedem. Nu am gestionat situaţia pentru niciun dintre piloţii noştri, aşa că le-am cerut scuze ambilor piloţi. Până la urmă, asta trebuia să facem", a declarat Claire Williams, şefa-adjunct a echipei.

Aş prefera să fie numite decizii strategice sau instrucţiuni, pentru că titulatura de ordine de echipă are conotaţii negative care nu sunt aplicabile.

Claire Williams
Sefa-adjuct Williams
Cu toate acestea, Williams nu exclude impunerea unor ordine de echipă în următoarele curse, însă acestea sunt catalogate de oficiali drept "decizii strategice" care ajută echipa să obţină rezultate mai bune.

"Aş prefera să fie numite decizii strategice sau instrucţiuni, pentru că titulatura de ordine de echipă are conotaţii negative care nu sunt aplicabile. Suntem o echipă de curse care are nevoie să câştige numărul maxim de puncte în clasamentul constructorilor, iar ambii piloţi înţeleg asta. Ca echipă, acestea sunt deciziile pe care le vom lua pentru a ne asigura că vom câştiga cel mai mare număr de puncte posibil.

Obiectivele sunt să câştigăm cât mai multe puncte şi să-i lăsăm pe piloţii noştri să concureze", a adăugat ea.

Via Autosport

Comentarii (2)

  • pif666
    din punctul meu de vedere piloti trebuie lasati sa concureze liber,fara ordine de echipa. dar numai atata timp cat nu se lovesc si abandoneaza sau pierd pozitii datorita acestui lucru. daca se lupta fara incidente este ok. dar sa pierzi puncte si implicit bani datorita unui incident intre coechipieri este de nepermis. echipa te plateste,in consecinta faci ce este cel mai bine pt echipa si apoi pt tine personal. iar daca un pilot este mai bine clasat si cu sanse la titlu si tu nu,este normal sa-i cedezi pozitia pentru binele echipei. doar nu o sa risti sa-l scoti de pe pista doar ca sa arati ca esti cocos.
    9 0
  • ordinele de echipa sint loterie,in2010 Vettel simuleaza o defectiune la frine Weber depaseste apoi cind este ajuns si de Schumacher frinele isi revin...punctul cistigat de Weber il putea costa la final pe Vettel asa cum s-a intimplat in 99 cu pozitiile cedate de E.Irvine la Imola deci nu intotdeauna e o strategie cistigatoare
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru