- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Williams se teme de pierderi financiare
Publicat Joi, 03.07.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Regulamentul Formulei 1 din 2009 prevede reducerea drastica a fortei de apasare aerodinamica pentru a reduce importanta componentelor aero si a spori sansele de depasire. Acest lucru implica si micsorarea aripilor masinilor, iar seful echipei Williams, Frank Williams, crede ca acest lucru va duce la pierderi financiare proportionale.
"Va fi interesant de vazut ce va iesi", a declarat Williams pentru revista Autosport. "Dar este ceva ce nu-mi place la acest regulament si trebuie sa fiu clar. Cred ca decizia de a reduce forta aerodinamica a fost luata de Max Mosley cu scopul de a incetini masinile. Iar apoi inginerii echipelor au muncit la asta.
Dar ca om de marketing trebuie sa spun un lucru: aripa spate este cu 25% mai mica. In general, asta inseamna un spatiu mult mai mic. Iar acest spatiu valoreaza milioane de dolari din sponsorizare. Daca ar fi fost vorba de o pierdere de 5-10% din surprafata... dar 25% inseamna ca, oricine isi va pune numele pe aripa spate, iti va aduce o suma de bani cu 25% mai mica".
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (3)