Cadou de Moș Nicolae de la Renault: Megane GT diesel vine cu 165 CP și direcție integrală 4Control

de Mircea Meşter
Marti, 06.12.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a anunțat prețurile celei mai puternice versiuni diesel disponibile pe actuala generație Megane. Noul Megane GT 1.6 dCi de 165 de cai putere este disponibil de la 24.250 de euro.

După ce s-a lansat în versiunile hatchback, sedan și break, noua generație Renault Megane începe să-și extindă gama de motorizări. Iar cea mai recentă apariție se adresează celor care își doreau un diesel mai puternic decât clasicele opțiuni de 110 și 130 CP de pe Megane.

Noul 1.6 dCi de 165 de cai putere devine astfel cel mai potent diesel prezent în gama actuală a mărcii Renault, fiind o versiune cu 5 cai mai puternică decât cele regăsite în gamele fraților mai mari Kadjar și Talisman. Iar pentru a sublinia poziția noii motorizări în gamă, Renault a ales să o prezinte exclusiv în versiune GT, echipare care până acum era disponibilă exclusiv în versiunea pe benzină 1.6 TCe de 205 CP.

Noul Megane GT 1.6 dCi de 165 de cai putere oferă 165 CP și 380 Nm de la 1750 rpm, fiind dezvoltat cu ajutorul echipei de ingineri din cadrul RenaultSport. Motorul poate fi cuplat exclusiv cu o cutie automată EDC cu dublu ambreiaj. La fel ca în cazul versiunii pe benzină de 205 CP, noul Megane GT diesel beneficiază de aportul dinamic al direcției integrale 4Control, care asigură o stabilitate superioară în viraje și un unghi de bracaj superior la manevrele efectuate la viteze mici.

Conform primelor informații oficiale publicate de Renault, noul Megane GT dCi de 165 CP oferă un consum mediu mixt de 4.6 litri/100 km.

Nu există încă informații oficiale legate de performanțele noii versiuni.

Disponibil din ianuarie 2017

În România, noul Megane GT diesel va fi disponibil pentru comenzi exclusiv în versiune hatchback începând cu luna ianuarie 2017, iar prețul de bază al acestei versiuni va fi de 24.250 de euro cu TVA inclus. Cea mai puternică versiune diesel devine astfel și cea mai scumpă variantă disponibilă pe noua generație Renault Megane, urcând cu 2000 de euro peste versiunea GT pe benzină 1.6 TCe de 205 CP.

Segmentul compact: versiuni diesel de peste 150 CP

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
RENAULT Megane GT
1.6 dCi 4Control Aut7
165 4.6 n/a 24.250
FORD Focus
2.0 TDCi Titanium Aut6
150 4.4 8.7 22.000
FORD Focus ST
2.0 TDCi Man6
185 4.2 8.1 28.800
MAZDA 3
2.2 Revolution Top Man6
150 4.1 8.1 25.890
OPEL Astra
1.6 CDTi Innovation Man6
160 4.2 8.6 23.250
PEUGEOT 308
2.0 BlueHDI Aut6 Allure
150 4.0 8.6 23.982
PEUGEOT 308 GT
2.0 BlueHDI Aut6
180 4.0 8.4 28.200
SEAT Leon
2.0 TDI FR Aut6
150 4.5 8.4 22.661
SEAT Leon
2.0 TDI FR Aut6
184 4.6 7.5 23.738
SKODA Octavia
2.0 TDI L&K Aut6
150 4.5 8.6 26.969
SKODA Octavia RS
2.0 TDI 4x4 Aut6
184 4.9 7.6 28.876
VOLKSWAGEN Golf
2.0 TDI Highline Aut6
150 4.4 8.6 24.968
VOLKSWAGEN Golf GTD
2.0 TDI Aut6
184 4.5 7.5 29.546
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (14)

  • De ce sa aleg diesel? E cu 2000E mai scump?! In cati km amortizezi cei 2000E? Plus ca cine isi va lua aceasta versiune nu va scoate 4,6l\100km. Daca era cel mult la acelasi pret cu cel de 205 cai....poate era de luat in considerare.
    25 14
  • Pana in 2025 Parisul renunta la diesel :)
    Pray for Renault GT 165 diesel. :))
    25 6
  • frumos, dinamic, tinuta de drum buna...o versiune Scenic GT cu cutie automata ar fi binevenita pt ca ar avea si spatiu interior !
    12 5
  • kadjar are 160cp.in romania nu e motorul asta.
    6 1
  • Kadjar nu are 160 CP nici la noi si nici in Franta. Nu pot sa inteleg de ce, dar cel mai puternic motor de pe SUV-ul Kadjar are 130 CP.

    Acest Megane ar fi fost ideal in varianta break si o echipare Intens, dedicata unui familist. Altfel, ce amator de senzatii isi cumpara un GT pe motorina care mai este si cu 2000 Euro mai scump...?
    14 2
  • Orice motor in plus si orice echipare suplimentara sunt binevenite. Altfel ne plangem ca motorizarile sunt mici (cazul Kadjar) sau ca nu avem nu stiu ce dotari (gen head up display pe Clio sau Captur). Sunt exemple din diverse comentarii din ultimul an.

    Megane e un model reusit si sunt sigur ca va avea vanzari mari chiar si pe piata noastra (cum de altfel au avut toate generatiile).

    Uitandu-ma pe lista, nu pot insa sa nu observ ce slabut e Focus ST vs. Mazda 3 (are 35 cp in plus de pe motorul super premiat degeaba), in conditiile in care costa cu 3.000 de euro in plus si are finisari si materiale mediocre, stil Ford, fata de cele de la japoneza care sunt printre cele mai bune din segment.
    14 6
  • Marfa. Dar cu suspensia aia de pe Logan, ce au de gand sa faca cu ea ? Varianta cu 4Control au doar ''doua betze'' stabilizatoare care cica o fac semi-independenta, ca-n rest nu iei 4Control ai doar puntea simpla.
    7 11
  • Mazda 3 are materiale mai bune decat un VW Jetta, Ford Focus sau Renault Megane. Dar usile din spate au plastic tare, ceea ce nici la batranul Cielo nu vedeai ( doar poliuretan moale pe toate usile ).
    4 11
  • @@Andy
    Mazda 3 a facut rabat si la antifonare si protectie anticoroziva. Au aparaut deja destule exemplare cu rugina in anumite parti (vezi forumul de profil).
    4 9
  • Masina buna si cu pret f. bun - doar la noi, evident, unde si GT-ul Megane benzinar e cu +25% mai ieftin ca-n Franta (OK, si-acolo sint destui "mandatari" care vind cu discount-uri, dar vb. de pretul "de lista" ca baza de negocieri... in minus la dealer.)

    @S a remarcat insa f. bine stranietatea lansarii de noi si noi versiuni diesel, in conditiile apropiatei interziceri a lor in marile orase europene.
    15 1
  • nu inteleg de ce nu aduc in Romania breakul gt, meganul e prea mic pentru o familie si sincer nu vad prea multi tineri sa cumpere gt, trece totusi de 20 mii de euro, mai degraba cei care sunt peste 30 de ani ar cumpara un gt, cei care au si familie. Daca lansau megane estate gt era urmatoarea mea masina, hatchbackul e cam mic pentru mai mult de 3 persoane.
    6 3
  • @ sage & @oli ...EXACT, asta e ideea :
    varianta GT la break si Scenic, pt familisti si nu numai >
    media de inaltime a crescut si confortul e dat si de spatiul interior, mai ales in spate
    6 0
  • astra j biturbo ?
    de astra biturbo cu 195 de cai, cea mai puternica versiune diesel din segment nu spuneti nimic???????
    4 2
  • @arhitect si oli, chiar am avut sansa unui drive test extins cu Megane GT. Mi-am luat sotia si copilul si am mers vreo 250 km. Ne-a placut la nebunie. Dar masina e prea mica pentru noi in conditiile in care acum avem un Renault Laguna. Altfel ar fi fost un Megane Estate sau un Scenic. Stiu ca exista Talisman cu 200 CP, dar e prea scump la 33,000 cu 4Control.
    Normal ca te poti uita si in ograda altui producator, Astra e masina faina, dar plangi cand incepi sa pui optionalele de pe un Megane GT. Si nici nu ai 4Control...
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru