Maserati Levante Trofeo, preparat de Novitec: 624 CP și 820 Nm pentru SUV-ul italian

de Cornel Șocariciu
Marti, 31.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tunerul Novitec a lansat un pachet de performanță și un kit de caroserie pentru Maserati Levante Trofeo. Mulțumită modificărilor, motorul V8 de 3.8 litri dezvoltă acum 624 de cai putere și 820 Nm.

În primăvara anului trecut, Maserati lansa noua versiune Levante Trofeo. SUV-ul producătorului italien este disponibil cu motorul V8 biturbo de 3.8 litri care dezvoltă 580 de cai putere la 6.250 rpm și 730 Nm între 2.500 și 5.000 rpm.

Acum, tunerul Novitec propune o serie de modificări consistente pentru SUV-ul Maserati. Aceștia au pregătit atât un pachet estetic, cât și un kit de performanță, iar rezultatul a fost botezat Levante Esteso.

Mulțumită modificărilor aduse unității de control, motorul V8 dezvoltă acum 624 de cai putere la 7.700 rpm și 820 Nm între 2.200 și 3.400 rpm.

Accelerația de la 0 la 100 km/h a lui Levante Esteso se desfășoară în 3.8 secunde, cu 0.3 secunde mai rapid comparativ cu versiunea standard. În plus, viteza de top a crescut și ea de la 300 km/h la 309 km/h.

Pachetul exterior dezvoltat de Novitec include un spoiler frontal mult mai agresiv cu prize de aer noi, o capotă modificată, aripi laterlale ceva mai generoase, un difuzor spate restilizat și o aripă spate nouă. Conform reprezentanților tunerului, anumite elemente de caroserie vor fi fabricate din fibră de carbon.

Novitec a operat o serie de modificări și la nivelul suspensiei, iar acum, garda la sol a SUV-ului italian este mai mică cu până la 25 de milimetri.

Din tot acest pachet nu puteau lipsi jantele speciale, iar Novitec a optat pentru unele cu diametrul de 22 de inch.

Novitec a pregătit un software nou și pentru unitatea de control a versiunii Levante S. În acest caz, motorul V6 oferă 494 de cai putere (+64 CP) și 660 Nm (+80 Nm), iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.8 secunde, cu 0.4 secunde mai rapid față de versiunea de serie. 

Via | Novitec

Comentarii (2)

  • Jențile si culoarea albă îi stau foarte bine!! Cool
    2 0
  • revin: ar fi fost și mai tare dacă spatele ar fi fost mai ingenios conceput, este un contrast intre botul agresiv si spatele parcă prea banal!
    Mi-ar place să văd din interior mai mult!!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru