Comentarii (14)

  • go nissan!
    Demential !

    E o probabilitate destul de mare ca in viitor tehnologiile folosite aici sa treaca in productia de serie. De fapt cred ca asta-i si intentia...
    27 1
  • Daca nu au probleme tehnice au sanse mari sa ocupe o pozitie fruntasa la finalul cursei ... la raportul ala de greutate pe kW intrece lejer mai toate supercarurile si versiunile lor de circuit. Ar fi o confirmare a capacitatii "downsizing-ului" de a face fata distractiei :)
    20 1
  • razvanis
    Aero
    Nu vad cum se poate genera suficienta apasare pe puntea fata, in caz contrar comportamentul subvirator poate fi coplesitor.
    8 21
  • @razvanis
    sper si eu sa nu luam parte la decolari precum prin '99.
    6 16
  • Downforce
    Interesant... si nu prea...
    "Masina" asta nu va putea aborda viraje (mai ales pe cele rapide) cu viteza suficienta pentru a putea stabili timpi pe tur competitivi datorita lipsei de apasare aerodinamica pe puntea fata. E adevarat ca circuitul respectiv nu este unul cu mute viraje, ci dimpotriva, are mai multe linii drepte, dar timpul castigat aici (presupun ca asta spera ei) nu cred sa fie de ajuns. Ne vom lamuri joi, dupa test. In fond, Nissan a mai alergat aici si stiu mai bine ce poate "masina"asta. Insa la fel de bine ar putea fi o chestie facuta pentru publicitate...
    3 15
  • Understeer
    Inginerii de la Nissan fara indoiala se pricep mai bine ca noi, dar eu tot am impresia ca in aceasta configuratie, masina are un puternic caracter subvirator, e foarte greu sa virezi cu un asemenea design.
    3 8
  • Jos palaria
    Bestila masina si idea lor, daca termina va fi o buna reclama pentru ce fac ei
    12 0
  • imi place!
    Bravo Nissan
    Dupa cum ati vazut masina are o aerodinamica atent studiata... Chiar nu e cazul sa va dati mai destepti decat inginerii Nissan.
    15 1
  • Nu as zice ca masina va avea caracter subvirator. Daca tinem cont de fizica din clasa a 9-a ar trebui ca rationamentul sa fie : o masa oarecare cu o viteza oarecare are nevoie de o acceleratie oarecare pentru a-si schimba valoarea sau directia.

    Acum Acceleratia laterala necesara pentru a lua un viraj la o viteza data ( maxim, "am spus" :P) este aceiasi pentru orice masina - in schimb
    Forta necesara variaza exact direct proportional cu Masa care trebuie sa primeasca acea acceleratie. Aceasta masina nu are "masa" pe puntea fata, masa amsiii este concentrata pe spate, acolo este pilotul, motorul, ditaimairotile motoare samd. Parerea mea este ca nu are nevoie de atat de multa forta cum are nevoie o masina cu motor central. La capitolul eficienta probabil apare un bonus de la rotile mult mai inguste pe fata, ceea ce da o rezistenta la inaintare mai mica ... cuplata cu o aerodinamica mai buna din cauza ca sunt acoperite de caroserie.
    10 2
  • razvan
    iunie
    Stie cineva pe ce data este cursa ??????
    0 0
  • Downforce
    Unckle trebuie sa iti spun ca argumentul tau e de fapt problema. Nici masinile de Formula 1 nu au masa pe puntea fata. De aceea au o aripa atat de evoluata pentru a crea apasarea aerodinamica necesara realizarii unei aderente cat mai crescute pe rotile care vireaza de fapt. La viteze mari, fara asa ceva, e imposibil sa virezi cu o astfel de masina. Oricum, ma bucur sa vad ca discutam despre asta. Nu trebuie sa fim specialisti ca sa o facem.
    3 9
  • @Downforce
    "Nu trebuie sa fim specialisti ca sa o facem" ... Ba eu zic ca ar trebui. Tu ai vazut ce aparatura au inginerii Nissan acolo? Ai stii tu sa analizezi cifrele de pe laptopurile lor?

    http://www.automarket.ro/tv/curse-auto/nissan-inoveaz-la-le-mans-2012-un-prototip-cu-adevrat-diferit-i-motor-16-turbo-2504.html
    5 0
  • Nissan
    Urmariti filmuletul asta si nu mai postati aiurea!
    http://www.youtube.com/watch?v=9M1wOOjJM7Q
    0 0
  • Adevarul despre Deltawing
    http://www.automarket.ro/tv/prezentari/nissan-despre-prototipul-revoluionar-deltawing-revoluionm-motorsportul-2738.html#5
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru