Noul Pagani Imola Roadster, supercar cu motor V12 de 850 de cai putere

de Tiberiu Safta
Vineri, 24.11.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pagani a dezvăluit oficial noul Imola Roadster, un supercar bazat pe modelul Huayra. Noul model de performanță primește un motor V12 pur termic de 850 de cai putere.

În urmă cu 4 ani, Pagani a lansat modelul Imola, botezat după legendarul circuit de Formula 1 din Italia. Acum, după o perioadă îndelungată, a venit timpul să facem cunoștință cu varianta Roadster. La fel ca modelul prezentat în urmă cu 4 ani, noul Imola Roadster este bazat pe Pagani Huayra, al doilea model al mărcii italiene de mașini exotice.

Noul model este vopsit într-o nuanță foarte lucioasă de verde și prezintă un pachet aerodinamic agresiv, derivat de la modelul Huayra R. Bineînțeles, față de Huayra R, care a fost creat exclusiv pentru a fi folosit pe circuit, noul Imola Roadster este o mașină de stradă.

Sub capota supercar-ului decapotabil se regăsește un motor V12 dezvoltat de Mercedes-AMG de 6.0 litri, bi-turbo și care dezvoltă 850 de cai putere și un cuplu de 1100 Nm. Motorul este cuplat la o cutie secvențială cu 7 trepte dezvoltată de Xtrac, iar puterea este transmisă către roțile din spate.

Astfel, noul Pagani Imola Roadster atinge o viteză maximă limitată electronic la 350 de km/h.

Mai mult, noul model cântărește doar 1260 de kilograme și primește anvelope speciale din partea Pirelli. Aici mai amintim și de discuri ventilate din carbon ceramică produse de Brembo, precum și o suspensie cu amortizoare controlate electronic.

Pagani nu a dezvăluit prețul noului Imola Roadster, însă confirmă faptul că acesta va fi produs în doar 8 exemplare.

via Pagani

Comentarii (4)

  • inexorabil
    Ce dor mi s−a făcut de…”papă oxigenul bebeluşilor” :D

    Sau nu este cazul să simt aşa? ;)
    1 3
  • @inexplacabil
    astea nu se fabrica cu milioanele si nici nu e motorina.

    din pacate e turbo. mai bine i-ar pune un turbo electric!
    2 2
  • @intoxicabil
    tocmai ca ai inteles pe dos tehnologia, motorul trebuia de acum un secol sa fie doar pe post de generator la nevoie.
    1 2
  • Banditos
    "Ce dor mi s−a făcut de…"

    trebuie sa ai OO pentru asta
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru