Prețuri pentru noul Suzuki Swift: a șasea generație a citadinei japoneze pleacă de la 10.350 de euro

de Mircea Meşter
Miercuri, 10.05.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mai ușoară dar mai încăpătoare. Motoare mai potente, dar consum mai mic. Acestea sunt caracteristicile principale ale noii generații Suzuki Swift, o mașină care se lansează în România la un nivel de preț foarte competitiv în clasa mică.

După ce a prezentat în premieră europeană noua generație a lui Swift în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în luna martie, Suzuki a anunțat prețurile oficiale ale celui mai nou model venit în propria gamă.

Integrat în inima segmentului B european, noul Suzuki Swift este construit pe o nouă platformă al cărei principal avantaj este utilizarea unor materiale ușoare. Acest lucru îi permite noului Swift să piardă 120 de kilograme între generații, ceea ce înseamnă că, în versiunea de motorizare 1.2 benzină aspirat de 90 CP, Swift cântărește doar 840 de kilograme, o valoare-record pentru clasa mică.

Noul Swift este oferit în România în două versiuni de motorizare pe benzină, una aspirată (1.2 de 90 CP) și una turbo Boosterjet (1.0 de 112 CP). Ambele pot fi comandate în variantă micro-hibridă SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), tehnologie care îi permite lui Swift să recupereze energia de frânare, pe care o stochează într-o baterie de capacitate mică, și să funcționeze electric la plecarea de pe loc și la manevrele de parcare.

Motorul 1.2 de 90 CP poate fi comandat cu o transmisie manuală cu 5 trepte sau în versiune automată VCT, în timp ce unitatea turbo de un litru și 112 CP oferă fie o manuală cu 5 trepte, fie o cutie automată cu 6 rapoarte. În buna tradiție Suzuki, Swift va putea fi comandat în variantă cu tracțiune integrală permanentă, opțiune disponibilă exclusiv pe motorizarea aspirată pe benzină de 1.2 litri și 90 CP.

Swift este oferit în România în trei versiuni de echipare: Cool, Passion și Spirit.

Prețul de pornire în gamă este de 10.350 de euro (pentru 1.2 benzină 90 CP manuală în echiparea Cool), în timp ce vârful de preț este 1.0 Turbo de 112 CP cu transmisie automată și sistem micro-hibrid SHVS în echipare Spirit: 15.650 de euro.

● Mai multe informații despre noutățile oferite de Suzuki pe noua generație Swift puteți găsi AICI.
● Datele tehnice complete ale fiecărei motorizări Suzuki Swift pot fi consultate AICI.

Noul SUZUKI SWIFT: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL SUZUKI SWIFT
4x2
Man5
Cu 
Automată
Cu
4x4
ECHIPARE COOL
1.2 90 CP
120 Nm
10.350 - -
1.0 Turbo 112 CP
160 Nm
- - -
ECHIPARE PASSION
1.2 90 CP
120 Nm
11.150 - 12.850
(Man5)
1.0 Turbo 112 CP
160 Nm
12.850 - -
ECHIPARE SPIRIT
1.2 90 CP
120 Nm 
- 14.050
(CVT)
-
1.2
Micro-hibrid
90 CP
120 Nm
- - 15.250
(Man5)
1.0 Turbo 112 CP
160 Nm
15.250 - -
1.0 Turbo
Micro-hibrid
112 CP
160 Nm
- 15.650
(Aut6)
-

Comentarii (12)

  • 8000 - 9000 euro era pret competitiv. Asa e la fel ca celelalte...
    21 13
  • ar trebui sa-i ia locul fiestei, sa se umple europa cu masinuta asta.
    e cu un pas inaintea tuturor. daca vrei masina noua, clar iei swift.
    15 15
  • E super, dar sa ceri 15k pe o masina de clasa mica + ca nu e nici "de firma" mi se pare exagerat.
    18 16
  • Masina asta nu doar ca-i cu un pas inaintea tuturor ca raport pret/calitate, dar e si cea mai fiabila alegere la un pret rezonabil. Iar la 12.850 euro ( care cu rabla si oferta de lansare cel mai prbabil va ajunge la 9.500-10.00 ) masinuta asta este singura din clasa ei care ofera tractiune 4x4. Asadar cand cocalarii cu Polo TEDEIU raman suspendati intre sleaurile de zapada create pe stradutele din minunatul Bucuresti iarna dupa cod portocaliu, Swift va trece fara probleme . La 15.200 euro la nici un alt concurent nu poti avea in acesti bani si motorizare hybrid si 4x4 . E un mixt interesant , unde repet , cu rabla si o oferta va costa cu mult sub 15.200 . La banii astia ai dotari pe care le gasesti pe clase mai mari, gen : Cruise control adaptiv cu functie de franare automata, Oglinzi retrovizoare exterioare pliabile electric, Sistem de asistență la pornirea din rampă (HILL HOLD CONTROL), Sistem keyless push start , Sistem multimedia + conectivitate smartphone + cameră de mers înapoi + Navigație, senzor lumina & ploaie, faruri led, scaune fata incalzite, stopuri led, masaj etc.
    15 14
  • @caro_90 48$ la mașina asta, o glumă. cu mașină rămâi suspendat datorită gărzii la sol nu tracțiunii.

    mașina, destul de scumpuță din punctul emud e vedere și o să fie greu să se impună în fața ford/vw/opel/renault
    12 16
  • @caro_90: De unde stii ca e cea mai fiabila ? Nici nu a aparut bine pe piata la vanzare si tu deja ai facut teste de anduranta cu ea...
    O masina noua, intotdeauna poate sa aibe probleme.
    13 6
  • vw s-a apucat de făcut cârnați
    Swift-ul 1,2 e mai greu cu 35 kg față de Matiz !
    17 3
  • @Automarket: Atentie !! Pentru varianta Spirit, motorizare 1 litru turbo, cutie automata NU se poate opta pentru sistemul micro-hibrid. Sistemul se poate comanda doar cu cutia manuala in 5 trepte in cazul motorizarii turbo, varianta Spirit. Tocmai ce am verificat site-ul Suzuki Romania.
    8 1
  • @scorpionul.negru
    stai linistit, nu unora ca tine se adreseaza masina asta, pt. tine exista bemve...
    5 6
  • aia la 10mii(fara tichet rabla) e deja racheta pe langa concurenta.
    ce nu s-a spus, in ce tara e fabricata pt ue/ro?
    7 0
  • @@scorpionul.negru
    Corect ! Se adreseaza sarantocilor sau celor care habar nu au pe ce junghi au dat banii.
    3 7
  • Suzuki Stift poate....
    3 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru