Range Rover Sport facelift: primul plug-in hybrid din istoria Land Rover are 400 CP, iar versiunea de top SVR ajunge la 575 CP

de Daniel Popescu
Miercuri, 04.10.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Range Rover Sport primește un facelift care include apariția primului plug-in hybrid din istoria mărcii Land Rover, în timp ce versiunea de performanță SVR are un motor V8 supraalimentat de 5.0 litri și 575 de cai putere.

La 4 ani de la lansarea actualei generații, Range Rover Sport primește un facelift care iese în evidență prin câteva îmbunătățiri de design și un interior preluat în bună măsură de la Velar, însă adevăratele noutăți se află sub capotă.

Range Rover Sport devine primul model din istoria Land Rover disponibil și în versiune plug-in hybrid, în timp ce versiunea de top a primit un spor de putere.

Range Rover Sport facelift: date esențiale:

● designul exterior a trecut prin schimbări mai degrabă minore, prin care aspectul lui Range Rover Sport devine mai dinamic: grila a fost ușor redesenată, în timp ce bara frontală de protecție are un profil mai agresiv, iar blocurile optice față sunt LED;

● la interior, Range Rover Sport preia o bună parte din elementele introduse recent pe Velar, în special sistemul de infotainment Touch Pro Duo cu două ecrane touch de 10 inch și cele până la 14 punte de încărcare, inclusiv unul dedicat pentru încărcarea laptopului. În plus, apare și brățara de mână Activity Key care îți permite să deblochezi mașina fără cheia tradițională;

● ca parte a planurilor de a lansa versiuni electrificate pentru fiecare model până în 2020, noul Range Rover Sport devine primul model din istoria Land Rover echipat cu sistem de propulsie plug-in hybrid.

Pe numele său P400e, versiunea plug-in hybrid este alcătuită dintr-un motor Ingenium pe benzină cu 4 cilindri de 2.0 litri 300 de cai putere și un motor electric de 85 kW (116 CP). Sistemul furnizează în total 404 CP și oferă un cuplu de 640 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se realizează în 6.7 secunde, iar viteza maximă este de 220 km/h;

● În versiunea PHEV, Range Rover Sport facelift are o autonomie electrică de 51 de kilometri, în timp ce în modul standard de rulare hibridă poți alege una dintre cele două funcții disponibile: Save, prin care gradul de încărcare al bateriei nu va scădea sub un anumit prag, și Predictive Energy Optimisation (PEO), prin care motorul pe benzină și cel electric sunt combinate pentru un consum optim de carburant;

● motorul electric al versiunii PHEV este alimentat de o baterie de 13.1 kWh care are nevoie de 7 ore și 30 de minute pentru o încărcare completă la un sistem de încărcare standard ee 10 amperi. Există însă și un wall box dedicat de 32 amperi care permite încărcarea în 2 ore și 45 de minute;

● versiunea de performanță Range Rover Sport SVR este echipată cu un motor V8 supraalimentat de 5.0 litri și 575 de cai putere, în creștere cu 25 de cai putere comparativ cu generația actuală, în timp ce cuplul ajunge la 700 Nm. Aceasta ajunge la 100 km/h în numai 4.5 secunde și devine astfel cel mai rapid model Range Rover din istorie;

● fanii propulsiei pe benzină pot alege și versiunea standard a motorului de pe SVR, caz în care va trebui să se mulțumească cu "numai" 525 CP, în timp ce o altă opțiune este propulsorul V6 supraalimentat de 3.0 litri și 340 sau 380 de cai putere.

În plus, poți opta și pentru motorul de 2.0 litri și 300 CP disponibil pe versiunea PHEV;

● cei care preferă motoarele diesel au o paletă bogată de opțiuni: 2.0 litri (240 CP și 500 Nm), 3.0 litri (258 CP sau 306 CP) sau 4.4 litri (339 CP și 40 Nm);

● Range Rover Sport facelift este echipat cu câteva tehnologii noi, printre care se numără recunoașterea gesturilor cu mâna pentru activarea sau dezactivarea parasolarului sau Advanced Tow Assist pentru îmbunătățirea tractării.

Range Rover Sport facelift poate fi deja comandat pe anumite piețe europene, iar livrările vor începe la sfârșitul anului 2017.

Via Land Rover

Comentarii (2)

  • Ce vrajeala ieftina (invatata de la germani). Cica le fac eco pt. ca le pun un motoras electric cu care merg 2 km si in rest vechiul bullshit cu motorizari cu cat mai multi cai putere. Asa se intampla cand mimezi ca reduci emisiile la nivel de grup auto ca sa te incadrezi in reglementarile UE. Mai indienilor, cand aveti de gand sa veniti si voi cu ceva nou pe piata in domeniul motorizarilor? Un electric sau un motoras pe hidrogen nu ar strica!
    5 2
  • Edikkk
    nu este chiar asa RR

    este un PAS inainte considerabil !!

    Un hibrid real, care face pornirea de pe loc si infranarea cu motorul electric poate aduce reduceri de combustibil de 10 si chiar 20% !!

    20% este enorm !
    Motorul termic cam este la capatul inovatiei si reduceri de 5% sunt sarbatorite, dar cand obtii brusc 15% deja este de 3ori mai mult decat reusesti cu proceduri tehnice si industriale dificile prin artificiu de ingienerie ... electrica.

    Bravo lor !
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru