Vânzările Aston Martin au crescut cu 224%, peste jumătate din clienți au ales DBX

de Paul Cosma
Miercuri, 28.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aston Martin a anunțat o creștere cu 224% a vânzărilor din primele 6 luni, pe fondul cererii ridicate pentru SUV-ul DBX.

Intrat în producție în iulie 2020, primul SUV din istoria Aston Martin începe să-i ajute pe britanici să redreseze corabia și să reducă pierderile. 

În primul semestru, producătorul din Gaydon a înregistrat vânzări de 2.901 de unități, cu 224% mai mult față de aceeași perioadă de anul trecut. Mai mult de 50% dintre clienți au comandat SUV-ul DBX. 

În contextul vânzărilor foarte bune, pierderile Aston Martin s-au redus la 91 de milioane de lire sterline, față de 227 de milioane în primele 6 luni din 2020. 

Britanicii susțin că, în ritmul actual, ținta de vânzări de 6.000 de mașini pentru 2021 va fi atinsă. 

Via Reuters

Comentarii (2)

  • Toate mărcile luxuriante par să fie pe plus -- se vede deci din avion pe cine NU faultează criza răciților terorizați de gaura din covrig, ba chiar dimpotrivă.

    Totuși, mă aștept la un recul al Astoneilor odată cu venirea la Dacia a designerului lor, care sigur și-a luat în bagaje și planurile pentru un Sandero Valkyrie 1.0 TCe. :-)
    23 5
  • Andrei
    E foarte trist când SUV-urile reprezinta jumătate din vânzările unui brand automobile sport.
    Pot înțelege de ce unii prefera o măgăoaie grea, cu centru de greutate sus, consum mare și caracter dinamic rău, dar de ce ai vrea un SUV Aston Martin ma depășește.
    16 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru