Vânzările Volvo au crescut cu aproape 10% în primul trimestru, la peste 160.000 de unități: XC60 rămâne preferatul clienților, urmat de XC40 și XC90

de Paul Cosma
Joi, 25.04.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a vândut peste 160.000 de mașini în primele 3 luni din 2019, cu aproape 10% mai mult decât în aceeași perioadă de anul trecut. XC60 este în continuare cel mai căutat model din gamă, urmat de XC40 și XC90. Suedezii se așteaptă ca vânzările să crească în continuare pe parcursul anului.

Volvo își păstrează parcursul solid din debutul acestui an, tendință confirmată de rezultatele vânzărilor pentru primul trimestru din 2019.

În primele trei luni, Volvo a vândut 161.320 de unități la nivel global, în creștere cu 9.4% față de perioada similară din 2018. Suedezii au înregistrat creșteri atât în Europa, cât și în China și Statele Unite.

Pe plan european, vânzările Volvo au totalizat 86.624 de mașini (+8.9%), SUV-urile constructorului înregistrând 55% din volum. Piețele europene cu cele mai mari creșteri pentru Volvo au fost Marea Britanie (16.364) și Germania (11.702), datorită apariției lui XC40.

În topul vânzărilor pe modele, XC60 a fost cel mai căutat de clienți, cu 46.262 de unități și o creștere de 16.3%. Pe locurile următoare în top 3 s-au clasat XC40 (28.903) și XC90 (22.073).

Via Volvo

Comentarii (2)

  • Investițiile în car sharing dau roade, lumea nu mai dorește să cumpere mașini.
    2 0
  • Corocsenie Adrian
    @dan_grc
    La ce petarde de masini se fabrica in zilele noastre, cred si eu ca nu isi mai doreste nimeni sa cumpere o masina noua. Si care isi doreste, pun ochii pe ceva deosebit de pana in 2010 cand s-a cam inchis capitolul auto in lume !
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru