Ştiri despre Honda
-
Potrivit celor mai recente informații, Honda NSX va primi o nouă generație, dar aceasta va fi pur electrică. Debutul este programat pentru 2027-2028. (Miercuri, 21 August 2024)
-
Constructorul japonez de automobile a confirmată că versiunea de serie a conceptului Prelude, prezentat anul trecut, va fi disponibilă în Europa. Conceptul va fi prezent la Festivalul Viteze de la Goodwood. (Marti, 09 Iulie 2024)
-
Mugen a prezentat o serie de elemente aerodinamice dezvoltate special pentru noua Honda Civic Type R. Acestea îmbunătățesc apăsarea aerodinamică a mașinii cu 25%. (Miercuri, 08 Mai 2024)
-
Honda și Nissan se gândesc la un parteneriat pentru dezvoltarea de mașini cu zero emisii. De asemenea, cele două companii vor să colaboreze și pentru diferite soluții software. (Vineri, 15 Martie 2024)
-
Honda prezintă noul CR-V e:FCEV sau, cu alte cuvinte, o versiune plug-in hybrid alimentată cu hidrogen. Momentan este disponibilă doar în SUA, dar s-ar putea să ajungă și pe piața din Japonia. (Miercuri, 28 Februarie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Pe langa aceasta, spatiul in portbagaj, pe langa faptul ca este mai mic ca la concurenta, suprafata nu este plana, fiind plina de denivelari, fapt ce te cam impedica sa folosesti si putinul spatiu la maxim.
Personal mi se pare o masina OK, daca tinem cont de renumele marcii, dotari standard si pret; cu toate ca un Mondeo ar fi mai recomandat, doar ca in timp te va usca de bani la piese si consumabile.
PS acum la un accord cumparat primesti si un voucher de 1000 de euro pt 1 tona de combustibil
honda e o masina exemplara,design ff reusit,interior hi tech,materiale bune,confort si sportivitate,ceea ce i lipseste hondei in momentul de fata este down sizingul pe partea de motorizari,stim cu totii ce inseamna in Romania sa treci peste litrajul de 2 litri,impozit mai mare,asigurare mai mare.intr adevar sunt ff echilibrate dpdv al fiabilitatii dar Europa are alte reguli.astept de la Honda o gama mult mai variata de motorizari,si preturi mai mici pe partea de piese de schimb(nu prea se gasesc After Market)
Recunosc ca la Accord ma atrage lista lunga de optionale in dotarea Executive. Asa ca bagati impresii mai ales cei care aveti asa ceva.
Pur si simplu nu am ce sa-i reprosez acestei masini.
Reviziile, cred ca prietenii mei cu logan viseaza in fiecare noapte facturile mele.
Prima revizie la 20000 m-a costat 600 ron. (filtre, ulei).
A 2-a revizie 40000 m-a costat 1100 ron. (filtre, ulei, placute fata spate).
A 3-a revizie m-a costat 600 ron (ulei, filtre).
Si cam atat am reusit sa fac din 2007. Consum in oras intre 8,5 si 10 % in functie de stilul de condus.
Consum inafara orasului cel mai mic la mers legal adica 70-80 kmh (spre bucuresti unde limita este 70) si 110- 120 inafara de la brasov la bucuresti 5,5 % si cel mai mult inafara 8% dar mers turbat pot sa zic unde majoritatea drumului a fost parcurs intre 160 si 200 km/h.
Motorul este 2.0 benzina cutie automata si 155 de caluti.
Prima revizie si a 3-a au costat 320 ron.
depsre spatiul in spate eu direct nu ma pot pronunta, dar pot sa spun ca nimeni nu s-a plans pana acuma. spatiul in spate e optim pentru 2 persoane, lucru obisnuit la clasa asta.
legat de spatiu in protbagaj nu pot sa confirm nimik. nu am reusit niciodata sa il umplu, chiar si cu 5 oameni cu bagaje. suprafata e plana!; portbagajul nu are peretii drepti (din cauza suspensiilor multilink) dar in rest e ok.
masina este impecabila, exceptand navigatia (inca lipseste harda romaniei, sper sa fie inclusa curand), si cam atat.
preturile date in acest articol nu sunt pe departe corecte.
ar trebui sa configureze masinile concurente cat mai apropiat de accord, apoi sa compare preturi. dotarile exotice ale acestui accord sunt lane assist, cruise control adaptiv, prevenirea coliziunilor si camera de masalier. cautati-le la modele concurente si vedeti ce gasiti;) dotarile sunt 100% functionale si utile (toti soferii care au condus masina mai mult confima acest lucru)
cat despre comparatiile cu mondeo sau passat cred ca este peste ele lejer.am condus si una si alta.interior passat f conservator nimic iesit din comun,la mondeo plastice urate.
cat despre pret incercati sa configurati un passat sau mondeo sau mazda cu optiunile hondei si veti vedea pretul.dar nu prea asre optiunile acelea...numai bine.the power of dreams
Cat despre dotari sa nu uitam care e diferenta de pret. O mazda 6 GTA/GT costa 30k max, pe cand un Accord 2.0 Executive costa peste 35k.
aruncati un ochi:
http://www.hondaauto.ro/#2
si apoi vorbiti!
Accord 2.0 i-VTEC Confort A/T 17.450 EURO 20.766 EURO info
Accord 2.0 i-VTEC Confort PLUS M/T 17.390 EURO 20.694 EURO info
Accord 2.0 i-VTEC Confort PLUS A/T 18.390 EURO 21.884 EURO info
Accord 2.0 i-VTEC Executive M/T 21.450 EURO 25.526 EURO info
Accord 2.0 i-VTEC Executive A/T 22.450 EURO 26.716 EURO info
Accord 2.4 i-VTEC Executive fara ADAS M/T 19.980 EURO 23.776 EURO info
Accord 2.4 i-VTEC Executive M/T 23.980 EURO 28.536 EURO info
Accord 2.4 i-VTEC Executive A/T 24.450 EURO 29.096 EURO info
Accord 2.2 i-DTEC Elegance M/T 18.680 EURO 22.229 EURO info
Accord 2.2 i-DTEC Executive M/T 22.980 EURO 27.346 EURO info
Accord 2.2 i-DTEC Executive A/T 27.580 EURO 32.820 EURO info
Accord Tourer 2.4 i-VTEC Executive A/T 25.150 EURO 29.929 EURO info
Accord Tourer 2.2 i-DTEC Executive fara ADAS M/T 22.480 EURO 26.751 EURO info
Accord Tourer 2.2 i-DTEC Executive M/T 26.480 EURO 31.511 EURO info
preturi la zi :)
Si avem noi placerea sa comparam masinile dupa cati saci de cartofi intra in portbagaj (declarat mic desi egal cu mondeo). De versiunile breack ati auzit?
Directia este mai consistenta decat a passatului, ceea ce iti ofera incredere si control mai bun. Nu stiu cine apreciaza un volan asa moale (doar pentru ca poti folosi un singur deget cand parchezi?).
Usile din spate sunt ceva mai mici, aproape ca la clasa compacta. Doua persoane stau pe bancheta confortabil dar locul la picioare e limitat. Pentru trei persoane adulte deja e problema.
Motor aspirat cu putere litrica de peste 120 CP? Vesnica pomenire...
Noul manager Honda a cam ingropat ideile astea indreznete. Prima victima: motorul de performanta aspirat. O mare parte dintre modelele Honda fie vor ramane pe niste aspirate cuminti, fie vor trece pe turbo. Daca nu cumva vor trece pe hibride din alea blande cum e cazul CR-Z-ului...
Ce e aproape sigur e faptul ca motoarele legenda de la Honda (care nu sunt rele dar nu sunt tocmai cele mai bune din lume) se pregatesc voiniceste sa intre in istorie...
Habitaclu si portbagaj mai mare (in conditiile unei lungimi exterioare mai mici), motoare mai silentioase, consumul mai mic, reputatie mai mare/buna ...
Poate de aia nu s-a pomenit nimic in articol de Avensis. Arfi iesit mai sifonata Honda ...
Inainte sa o achizitionez, am facut test drive si cu passat-ul, mazda 6, avensis si mondeo, dar cand m-am urcat un Accord, a fost dragoste la prima vedere.
Da, portabajul nu are acceasi capacitate cu a passat-ului sa zicem, dar daca vroiam masina cu porbagaj mare, imi luam un people-carrier, un van sau MPV. Diferentele de capacitate aici sint mult prea insignifiante pentru a fi luate in seama.
Ahh, daca vorbim de gura de deschidere, intr-adevar, la mondeo hatchback e mai mare.
Insa una peste alta, nici unul din concurentii mai sus enumerati nici macar nu se compara cu accordul.
Iar daca puneti dotarile de baza de la accord pe orice alta masina, o sa vedeti ca preturile sint mai mult decat rezonabile. Si, apropo, cei care au scris articolul, ar trebui sa-si actualizeze preturile.
Ca o concluzie, la Plusuri ar fi: imagine, fiabilitate, design, confort, performante, siguranta.
Minusuri: acces dificil in spate, gura portbagaj relativ medie.