Ştiri despre Hyundai
-
Constructorul asiatic va produce mașini cu zero emisii în Turcia, începând cu anul 2026. Cu această ocazie, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi devine Hyundai Motor Turkiye. (Luni, 03 Martie)
-
Șeful de design al diviziei Hyundai din SUA susține că, pe viitor, vom vedea tot mai multe butoane fizice în interiorul mașinilor mărcii asiatice. Asta după ce a descoperit că americanii nu agrează trecerea la suprafețe tactile și multe ecrane în habitaclu. (Duminica, 10 Noiembrie 2024)
-
Hyundai a atins o bornă istorică: 100 de milioane de mașini asamblate la nivel global. Sud coreenii au avut neoie de 57 de ani pentru această performanță. (Luni, 30 Septembrie 2024)
-
Hyundai anunță o versiune specială 20th Anniversary Edition pentru SUV-ul Tucson. Producția demarează în luna august și va fi disponibilă pe toate piețele din vestul Europei. (Luni, 12 August 2024)
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini teaser cu viitorul său model, pur electric, de segment A. Acesta va fi denumit Inster și va avea o autonomie de până la 355 de kilometri. (Marti, 11 Iunie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
11,6 sec pentru 0-100 km/h era timpul de acceleratie pentru varianta fara facelift (cu motoriazare 2.2 CRDi euro 4 de 155 CP). Imi este greu sa cred ca un motor mai performat atat din punct de vedere al puterii cat si al cuplului ofera exact aceleasi performante.
Am gasit si alte informatii care mi se par mai aproape de realitate, adica 9,5 sec pentru 0-100 km/h. In aceste conditii clasamentul se schimba putin...
Vezi link: http://www.auto.ro/hyundai/Hyundai-Santa-Fe-facelift-primeste-un-nou-diesel-2-2-CRDi-de-197-CP--46335.html
Ced ca este o greseala aici. Sorento 2.2 DSL MT 4X4 29512 €
Slabuta acecleratia lui Santa Fe si parca si pretul un pic cam piperat
Uite şi o versiune mai ieftină a lui Kia Sorento echipată cu acelaşi motor şi aceeaşi transmisie: http://www.automarket.ro/masini-noi/kia/sorento-22-dsl-mt-4x4-classic-8318/specificatii.html
Sorento are 1.795 kg, iar Santa Fe are 1.910 kg. Cred că de aici provine diferenţa.
Cât despre datele tehnice ale versiunii din Marea Britanie, noi am testat modelul pentru Europa, nu pentru Regatul Unit.
Când vom testa maşina pentru piaţa din Marea Britanie, atunci vom publica datele respective.
Mulţumim pentru atenţie.
Britanicii mint?
http://www.hyundai.de/downloads/SantaFe_TechnischeDaten.pdf
Nemtii mint?
Ati avut ocazia sa vedeti si versiunea cu 7 locuri? Este total inutil (inutilizabil) al 3-lea rand de scaune?
Numai bine.
Oricat de buna aia face tu o suspensie, cu siguranta nu va avea acelasi randament sau acelasi comportament pe un drum asfaltat impecabil fata de un drum cu gauri sau "plombat" cum avem noi cam 60% din drumuri. Ca nu apare in lista de optionale "pachet pentru drumuri grele" nu inseamna ca aceasta optiune se afla si pe masina :)
@cmg_george: Nu cunosc masini cu 7 locuri, cu exceptia celor special construite pentru transportul de persoane - microbuze, autobue, tancuri etc, la care locurile din portbagaj sa poata fi utilizate de o persoana cu o inaltime mai mare de 1,50m. Si acea persoana va sta incomod pe acele scaune. E ca si cum intr-un pantof de marimea 40 vrei sa bagi un picior de 42 :D
@Cosmin: Ansamblul motor-cutie nu inseamna neaparat si performanta la roata.... Acceleratia sau viteza de deplasare nu depind strict de motor... ci si de diametrul rotii motoare, distributia de putere intre puntile masinii, cuplu maxim suportat intre anvelopa si suprafata de deplasare etc... La acest model, cei de la Hyundai au marit putin latimea rotilor pentru a avea reprize mai bune de accelerare intre 60-100Km/h, fapt ce greveaza acceleratia masinii... La care mai adaugam si greutatea suplimentara fata de modelul precedant datorita sistemelor active de siguranta si datorita micii modificari ale suspensiilor.
Cel mai bun review al unei masini este drive-testul. Daca nu iti permiti unul, singura solutie este sa consulti oamenii care au mai condus acea masina. Cei din presa de specialitate se mai gandesc din cand in cand la fanteziile noastre ( in materie de masini ) si la burta lor, si mai iau cate o masina si o mai conduc si ne spun si noua cum a fost. Asta fara sa le propunem noi la ce masini sa le faca testele (si asta ar fi o idee... noi, cititorii sa propunem cate o masina in fiecare luna pe care sa o testeze cei din redactie si apoi sa facem comparatii: ce rezultate au iesit si a ce ne asteptam sa iasa).
Si acum oarecum on-topic: Am condus Un Santa Fe din 2008, 2.2 CRDI, 4WD plangeam dupa treapta a 6-a (la 110Km/h aveam aproape 3300 de ture) si culmea culmilor, mi s-a parut al naibii de ager pentru o namila din clasa sa. In interior poate aparea macar un sistem de navigatie cu diagonala decenta si afisaj color, precum si la suportul lateral al scaunelor se mai puteau aduce imbunatatiri (masina e destul de inalta). Din poze nu vad sistemul de navigatie si nici de scaune nu pot sa imi dau seama daca s-a mai umblat cate ceva pe la el.
- ca sa vezi ce spui...atit modelul dinainte de facelift cit si acesta are aceeasi dimensiune la roti in romania, ca sa nu ii mai comparam cu nemtii sau britanicii, si anume 235/60/18 . asa ca teoria ta despre roti mari sau mici si diferenta de acceleratie pica .
- nici macar motoare pe benzina in a 5-a nu mai au la 3300rpm 110 km / h , ca sa nu mai vb de un diesel . santa fe-ul are cca 2600 la viteza respectiva, pt ca viteza maxima este de 180 la fix 4000 rpm in trapta a 5-a ( e vorba evident de modelul inainte de facelift, cel cu 5 trepte ) . ceea ce ne dovedeste ca tu clar nu ai fost cu masina respectiva, si ca nu stii nimik despre mtoare diesel, si regimul lor de functionare .
si ma opresc aici . un weekend racoros tuturor , :)
1) Da... producatorii fac teste in functie de regiuni si pun optionale diferite pentru anumite regiuni. Daca nu ma crezi, verifica incepand cu dacia si terminand cu... Jaguar de exemplu. Motivele sunt simple, banale si la mintea oricarui copil: tipul de client, structura pietei de desfacere, infrastructura tarilor... Spre exemplu, compara fisa tehnica a unui Renault Megane III de pe site-ul Renault Romania cu cea de pe site-ul din franta si chiar si cu cea de pe site-ul din UK. Cate exemple de producatori ce vand in Romania vrei sa-ti dau care care nu au multe dintre optionale disponibile pentru piata noastra?
Spre exemplu, Santa Fe-ul care se vinde in occident are si navigatie cu afisaj de 5 inch... in Romania, oricat de full vrei sa o cumperi, nu ai asa ceva.
@georgemed suportul lateral nu este facut numai pentru masinile sport... Masina asta e destul de inaltuta si oricum iti trebuie suport lateral, deoarece si tangajul difera fata de una mica. Regimul de turatii respectiv a fost obtinut pe traseul Suceava-Botosani, Rampa de 8% si cu o sarcina de aproximativ 320Kg (4 persoane in masina)
@the_hep cand o fi variatia liniara intre viteza si turatii sa ma anunti si pe mine... Vorbesti de motoare de parca ce pun ele in miscare e de masa neconsiderabila... Avand in vedere ca acel motor misca aproape 2 tone, se modifica putin parametrii discutiei. Printre altele fac si o facultate de inginerie unde studiez inclusiv motoare termice (mai putin in comparatie cu cele electrice, dar destul incat sa faci un proces automat). Spre deosebire de tine, eu studiez motoarele in totalitatea lor, inclusiv modelul matematic, modelul fizic, si alte dependinte tehnice ce tin de studiul unui astfel de sistem. Din pacate nu am avut sansa ta sa studiez un motor doar din reviste de colorat [:)] asa ca imi cer scuze daca bagajul meu de cunostinte nu coincide cu al tau
Am pus link-uri si din tari mai apropiate de Romania si acc tot acolo ramane 9.6-10 (functie de cutie, nr de locuri, etc.).
Trist este ca Automarket nu ne baga in seama si din masina cu cele mai bune performante din clasa ei au facut-o cea mai proasta...
http://www.hyundai-motor.ro/showroom/index.php?id=192&m=index&carid=36&bodid=32&engid=790&action=3
pretul foarte aproapiat Veracruz / ix 55,