Ştiri despre Alfa Romeo
-
Potrivit celor mai recente informații, Alfa Romeo Tonale va primi o serie de îmbunătățiri la finalul anului. Decizia a fost luată după ce majoritatea vânzărilor au fost acaparate de noul Junior. (Miercuri, 30 Aprilie)
-
Tehnologia de tracțiune integrală Q4 debutează pe Alfa Romeo Junior Ibrida. Sistemul de propulsie hibrid la 48V, are la bază un motor de 1.2 litri, turbo, iar ansamblul dezvoltă în total 145 de cai putere. (Joi, 13 Martie)
-
Versiunea hibrid a lui Alfa Romeo Junior, denumită sugestiv Ibrida, a debutat în toate reprezentanțele europene ale mărcii. La noi în țară, SUV-ul pornește de la 28.028 de euro, cu TVA inclus. (Vineri, 25 Octombrie 2024)
-
Ministrul industriei din Italia a lansat un val de critici pentru Alfa Romeo, după ce brand-ul din Milano a decis să construiască primul său model cu zero emisii în Polonia. (Duminica, 14 Aprilie 2024)
-
Potrivit șefului Stellantis, Carlos Tavares, Alfa Romeo nu va fi vândută giganților din China, la fel cum s-a întâmplat cu Volvo sau MG. Mai mult, o nouă generație a SUV-ului Stelvio debutează în 2025. (Vineri, 12 Aprilie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
@ReVoLuTiOn
Sediul importatorului oficial e in zona, deci sunt mari sanse sa fi vazut masina in Militari :)
Apropo, cine isi ia o asemena masina ca sa scoata consumuri mici? :)
Din cauza pretului nu o sa vedem prea multe pe strazi si asta o va face si mai exclusivista. O bila alba pentru Alfa pentru performante si design.
Legat de reviziile italiencelor pot sa spun ca am un Bravo 1.4 T-Jet si revizia costa cat la un Logan. Intretienrea unei masini e un capitol important pentru ca daca sari revizii e ca si cum dai cu ranga in ea de fiecare data cand pui contactul si apoi ajungi sa o vinzi cu putini km si motorul vaza.
"cifrele oficiale nu coincid cu cele reale. In testul nostru, hatchback-ul a consumat 11 litri/100 de km in regim mixt."
Deci 11 litri la 100 km in regim MIXT -> e cam mult...
De aceasta data pozele sunt la inaltime! keep up! :)
La subiect acum... cam scumpa masina.
golf gt sport, de 170 de cai scoate suta in 7,7!
si la motorul de 3,2 (brera), suta in 6,6?!?! golf r32 scoate in 6,0!
hmmm...sincer nu m-as fi asteptat...
Acceleratie 0-100 km/h s 8.6 pentru 2.2 jts 185cp 8.3 pt 2.4 jtdm 210 cp 8.3 pt 2.4 jtd 200 cai si doar 6.8 pentru 3.2 260 cai 4x4
dar golf r32 are 1600 si vreo 50 de kile parca, 250 de cai, si face suta in 6 secunde...pe cand alfa brera, la 1615 kg, si 260 de cai, si mai usoara si mai puternica, face suta in 7, sau dupa unele surse, in 6,8...deci aici nu prea mai sunt multe de spus...
in fine, nu e important...doar ca ma mira, credeam ca alfa e mai sportiva...
Fuel Delivery Turbo
BHP 168.0
Torque (lbs feet) 258.2
RPM to which the Torque refers 2150
Maximum Speed 143
Acceleration (0-60) 8.3 (ADICA LA FEL CA 2.4 DE 210 HP DE PE 159) 40 HP IN PLUS SI ARE ACELEASI PERFORMANTE UUUUUHHHH RUSINOSSS
poate ne spune andrei de ce audi a4 cu motor de 2.7 (inca 300 cmc in +) dar cu 187 hp (deci 23 in -) face suta in 7.7
LASA-NE LASA-NE
p.s golful de 2.0 170 hp ii da rusini cu 8.2 ...
pana sa conduc mito imi doream o masina de origine germana dar acuma m-am schimbat. Vreau mito si nu numai. vreau orice este fiat (pentru ca pasiunea italienilor pentru masini este mult mai mare decat orice pasiune a altor popoare pentru masini). In trafic am intalnit un om care conducea un Lancia Delta noi, l-am intrat ce parere are si mi-a spus ca nu se compara cu orice masina, al face sa traiasca, da nu este o nemtoaica, nu este perfecta, dar tocmai acel scartait de bord sau orice nu este perfect te face sa traiesti. Iar in privinta motoarelor nu inteleg de ce va faceti griji. italieni stiu ce fac.
Iar pentru nenea care nici nu stie sa se semneze ce pot sa-i zic decat succes in lumea lui perfecta in care totul este exact acolo unde trebuie sa fie. Daca ai fi avut un pic de creier ti-ai fi dat seama ca este vorba de o metafora (si aprope am condus de ma masini cu carburator, (stii .... masinile acelea care au soc) pana la masini mai noi) sa stii ca si la Toyota Auris varinat cea mai scumpa scartaia bordul si asta nu este o metafora.
Prietene daca nu intelegi despre ce se forbeste aici te rog citeste de 3 ori inainte sa spui o prostie. Succese eterne.
acum, desigur, daca nu sunt importante pozele, daca nu va considerati profesionisti, atunci inteleg si nu mai zic nimic.
Masina asta, MITO, imi place foarte mult si ma deranjeaza sa o vad nepusa in valoare de niste poze facute cu telefeonul.
Nu sunt de acord cu ideea ca MiTo ar fi un fel de 8C mai mic. 8C este cu totul alta masina. Alta conceptie, alta mecanica, alt feeling. Doar cateva elemente de design imprumutate de la 8C nu-i dau dreptul lui MiTo sa se compare cu aceasta.
Masinile italiene sunt foarte fiabile si au un design spectaculos iar cand le conduci ai un mare zambet pe fata.
Nu sunt pt tot poporul. Sunt deosebite,sunt conduse de cunoscatori in domeniul auto,de pasionati.
Motoarele Fiat de ultima generatie(Multijet,Tjet,Multiair) sunt cu un pas inaintea concurentei.Nu mai intru in detalii tehnice...cunoscatorii stiu.
1 sunetul benzinarelor italiene de performanta este deosebit insa le lipseste frecventa inalta a vtec-urilor honda.
2 sunetului vtec ii lipseste insa melodicitatea super benzinarelor italience
3 v8 urile americane au un sound iarasi deosebit :)
Masina este dementiala,sunetul motorului se aude sublim,trage excelent in Dinamic,iar iarna trecuta pe zapada,cu anvelope All Seasons Hankook,am mers foarte bine.Directia ferma,stabilitate f buna,interior de f buna calitate.In oras,cu A/C pornit,sta in jur de 11-11.5 % in Bucuresti...insa repet,e senzatie.
Ca piese : Uleiul e 240 lei Selenia 4 litri,discuti TRW fata 160 lei bucata,spate am pus ATE,170 lei bucata.Preturi ok ,zic eu.