Ştiri despre Ford
-
Ford anunță debutul pachetului exterior Black Package pentru modelul Kuga. Acesta aduce, printre altele, un set de jante de 20 de inch, vopsite în negru, și un plafon finisat în aceeași culoare. (Miercuri, 07 Mai)
-
Constructorul american de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul cu zero emisii Mustang Mach-E. Lista include și o pompă de căldură, disponibilă acum încă din standard pentru toate versiunile. (Miercuri, 16 Aprilie)
-
Potrivit celor mai recente informații, venite chiar din partea reprezentanților Ford Europa, producția modelului Focus va fi oprită definitiv în luna noiembrie 2025. (Joi, 06 Martie)
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (Miercuri, 12 Februarie)
-
A fost lansată o nouă linie feroviară, multimodală, între uzina Ford Otosan de la Craiova și Istanbul. Pe această rută vor fi transportate componente de producție din Turcia în România și mașini produse la noi în țară spre Turcia. (Duminica, 09 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
faceti stiri in graba, doar ca sa fie facute
dar voi dati 6 din 10 la motor/transmisie. si ar mai fi. ma intreb oare de ce nu renuntati la note daca tot le dati in dorul lelii. pai cum sa imi dau eu seama, daca sa zicem ca m-as lua dupa voi, ce masina sa imi cumpar? una cu nota mare dar despre care ziceti de rau sau una cu nota mica dar de care spuneti de bine?
@ADRY2486 Uneori toti avem tendinta sa ne supraevaluam masina si sa nu privim obiectiv situatia. Poate ca pentru tine, ca sofer, versiunea de 1.25 de litri se potriveste perfect insa poate pentru ceilalti un diesel mai cuminte si mai economic este varianta cea mai potrivita. In cadrul altor teste, atunci cand am folosit versiuni de top ni s-a atras atentia ca romanul de rand nu are suficienti bani sa isi permita o echipare superioara si ca ar fi fost mai indicat testul cu o versiune de baza. Acum cand testam 1.4 TDCI Trend se intampla exact contrariul. In fond, depinde doar de importatori si de masinile puse de ei la dispozitie. Daca am vorbit despre 1.4 TDCI inseamna ca asta am testat. Multumesc!
Pretul mi se pare mare. Daca mai pui 700E iti iei kia cee'd cu motor diesel de 115CP si cu dotari mai bune ;)
Probleme cu injectoarele TDCi au fost la Focus (masini produse in perioada 2001 - 2003) si la Mondeo 3 (de productie pana prin 2004).
Deocamdata pretul de lista este cam mare, dar intrebati cu incredere la dealeri, cam tot timpul exista vreun discount sau vreo promotie, ceva. ;)
3,5 la suta am atins eu de la Arad la Timisoara. Dar cum? Am facut 43km, am avut drum liber si am mers doar cu 70-80 la ora si cu ochii pe consumul instantaneu. Cand depaseam 4 luam piciorul de pe acceleratie. Am scos consum mediu de 3,5 pe cei 43 de km, dar am fost mai obosit decat atunci cand am mers 250 km normal. Asa ca pentru consumuri f. mici ai nevoie de conditii speciale.
M-am uitat acum catva timp la o oferta din germania de fiesta si nici nu era disponibil motorul de 1.4 tdci (doar de 1.6).
Nu stiu cum se dau notele ...dar comparati mere cu pere ..
de ex la Octavia ati testat varianta Business si motor de 1.8 turbo pe benzina ..iar la fiesta cel mai slab diesel pe un Trend (a doua versiune de echipare).
"Ford a fost privit intotdeauna ca un temerar pe segmentul motoarelor diesel, TDCi-urile gigantului din Detroit fiind la moda in ultimii ani in Europa si in Romania."
Ford preia motoarele DIesel .... plm ... In State nici urma de Ford diesel deci lasati-o drc ...fix cu asta incepeti articolul.
Si v-am mai zis canu-i noua masina.
Cine urmareste fenomenul auto deja a citit 20 de articole si drive tete despre Fiesta.
A trecut deja modelul de maturitate, cred ca ar trebui scos la pensie.
Bafta redactiei in continuare.
Motoarele TDCi sunt dezvoltate _in colaborare_ cu PSA.
In SUA exista motoarele Ford PowerStroke, cu capacitati cilindrice uzuale de vreo 6 litri, folosind o tehnologie similara ca principiu cu Pumpe-Duse de la VW (principiul PD nu este o creatie originala VW, ei doar l-au facut popular pe autoturisme).
Motoarele PowerStroke sunt destul de bine vazute, avand aplicatii pe camionetele (pick-up trucks) F-Series (F150, F250, F350, F450).
In SUA reglementarile de poluare pentru autoturisme sunt mult mai stricte, motorina mai greu de gasit iar benzina destul de ieftina. Dieselul in general nu este foarte popular pe autoturisme acolo, nu doar ale lui Ford.
Dar sunt de acord ca exprimarea din articol privind legatura dintre TDCi si Detroit este cam neinspirata.
Sigur, alt design exterior, alt design interior. Dat tot conserva de ton ramane, chiar daca nu mai e in cutie de tabla ci in borcan de sticla... vorba-vine.
Sper ca macar la tinuta de drum sa fi facut ceva, ca eu cu Fiesta anterioara, asta iarna, era sa ma rastorn pe A1 la 60km/h !!! (nu era gheata, abia incepuse sa ninga)
la aprox. 14000 de euro(inclusiv redecere de 2300 euro) este meganul de 1.5l dci 85 de cai!!!!!!!!!!!!
Finisajele au clar un mare minus, parca sunt lipite cu super glue prin unele parti. Plasticul insa nu deranjeaza atat de tare.
Sistemul audio de pe trend este de nota 8. Ar lua chiar 9 daca nu ar vibra si cel mai mic bilet de parcare daca dai basul mai tare. Masina vibreaza din toate incheieturile, auzi fiecare fir de praf in parte de parca ai conduce un stup de albine melifere.
Scaunele sunt incomode doar daca ai obiceiul sa consumi shaorma si bere la absolut fiecare iesire in oras, dar in cazul asta sigur iti iei BMW la mana a doua si pui semnul de la adidashii aia celebri pe el, nu iei Fiesta.