Ştiri despre Hyundai
-
Constructorul asiatic va produce mașini cu zero emisii în Turcia, începând cu anul 2026. Cu această ocazie, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi devine Hyundai Motor Turkiye. (Luni, 03 Martie)
-
Șeful de design al diviziei Hyundai din SUA susține că, pe viitor, vom vedea tot mai multe butoane fizice în interiorul mașinilor mărcii asiatice. Asta după ce a descoperit că americanii nu agrează trecerea la suprafețe tactile și multe ecrane în habitaclu. (Duminica, 10 Noiembrie 2024)
-
Hyundai a atins o bornă istorică: 100 de milioane de mașini asamblate la nivel global. Sud coreenii au avut neoie de 57 de ani pentru această performanță. (Luni, 30 Septembrie 2024)
-
Hyundai anunță o versiune specială 20th Anniversary Edition pentru SUV-ul Tucson. Producția demarează în luna august și va fi disponibilă pe toate piețele din vestul Europei. (Luni, 12 August 2024)
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini teaser cu viitorul său model, pur electric, de segment A. Acesta va fi denumit Inster și va avea o autonomie de până la 355 de kilometri. (Marti, 11 Iunie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Când sistemul detectează pierderea aderenţei la roţile faţă, distribuie puterea şi punţii spate.
Există şi o funcţie LOCK de blocare a diferenţialului central, care împarte puterea în mod egal între punţi.
https://www.hyundaiusa.com/vehicles/2013/santa-fe/?
Acest Santa Fe, din pacate, e doar un Van ceva mai inaltat, eventual cu tractiune integrala, asemeni noului si fadului Pathfinder. Pacat, insa mai nou SUV-urile se transforma in Crossovere, asemeni acestui Van numit Santa Fe.
ai dreptate da daca asa cere piata trebuie sa te conformezi cu ea daca vrei sa ai profit....astazi la un SUV conteaza mai mult pt clienti cum se comporta pe strada decat cum se descurca in domeniul off-road....uitate ce vanzari a avut pana acum de Santa Fe si ce vanzari a avut Terracan care cum spui u pana la urma in 2007 a fost scos din productie si nau scoso pt ca a fost o masina proasta....puteau linistiti sai introduca un facelift da cu criza asta erau in pierdere acum....chiar si un posesor de Terracan daca il intrebi iti spune ca rar iese cu masina prin mlastini campuri sau dealuri...si atunci daca oamenii rar mai ies cu ele prin off-road dc sa sa te mai dai mare cu asa cv??plus costuriile......vezi cazul lui Pathfinder si Patrol....generatiile trecute si generatiile actuale....
VW TOUAREG MOUNTAIN V6 TDI BLUE MOTION TECH 204 CP,porneste de la 41.521,40 (varianta "cheala") si am ajuns la 62.358,36.TOUAREG HYBRID porneste de la 67.098,88(varianta cheala).AUDI Q7 3.0 QUATTRO 204 CP TIPTRONIC,porneste de la 57.650(varianta cheala) si am ajuns la 72.879,76,Aici doar vopseaua era intre 1.123,44 si 3.662,92.MERCEDES ML 250 4M BLUTEC 2.1 204 CP,porneste de la 56.575 si am ajuns la 94.413,60 ( si asta deoarece m-am saturat de bifat optionale!)