Ştiri despre Opel
-
În cadrul Salonului Auto de la Munchen, germanii de la Opel au prezentat lumii întregi noul Mokka GSE. Tot aici a fost expus conceptul Corsa GSE Vision Gran Turismo, dar și modelul de competiție Mokka GSE Rally. (Luni, 08 Septembrie)
-
Germanii de la Opel și-au regândit strategia de electrificare. Compania din Russelsheim a abandonat planurile de a comercializa numai vehicule cu zero emisii, în Europa, începând din 2028. (Marti, 26 August)
-
Constructorul german de automobile marchează șase decenii de la debutul unui model foarte important pentru marcă. Este vorba despre Kadett B, care a debutat în 1965 cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt. (Joi, 21 August)
-
Constructorul din Russelsheim a publicat primele imagini oficiale și informații despre noul concept Corsa GSE Vision Gran Turismo. Debutul este programat pentru Salonul Auto de la Munchen, iar din toamna acestui an va putea fi condus în jocul Gran Turismo 7. (Miercuri, 20 August)
-
Constructorul german de automobile anunță o nouă versiune de top pentru modelul Grandland electric. Oferă 325 de cai putere, tracțiune integrală și o autonomie maximă de până la 501 kilometri. (Joi, 12 Iunie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru






























insignia ajunge la 100 in 8,7 si e mai grea.
plus ca varianta GTC asamblata cu moturul BiTurbo ajunge la 100 de km h dupa doar 7,8 secunde.
cred ca informatiile pe care le aveti nu sunt corecte,zic asta in urma unui rationament cat mai logic.
Corect, am reverificat datele tehnice pe site-ul producătorului, sunt 8.4 secunde. A fost o neînţelegere legată de datele tehnice cu care a venit maşina testată.
Mulţumim pentru sesizare, apreciem.
exemplul e aleatoriu, vreau doar sa subliniez cata putere este irosita degeaba.
Salut,
Catalogul spune 1350 kg cu tot cu sofer la Octavia 1,8 TSI limuzina dar ai dreptate, se conduce mai placut decat TDI. Am testat motorizarile respective dar pe Superb.
Exista masini din clasa medie (Passat, 508, Mondeo etc.) care avand o greutate mai mare, cai putere mai putini si cuplu motor mai mic au performante apropiate.
Daca ne uitam la clasa compacta -unde apartine Astra- cifrele sunt si mai defavorabile in cazul unei comparatii directe: Alfa Romeo 2.0Multijet 170cp - 8.0sec; Noul Seat Leon FR 2.0TDI 184cp - 7.5sec; Skoda Octavia RS 2.0TDI 170cp - 8.3sec; s.a.m.d. Nu pun aici masini cu propulsie spate sau motorizari peste 2000 cmc (BMW 1-er, MB A-classe)pentru ca atunci situatia este chiar nasoala pentru Astra!!
Se pare ca inginerii de la Opel, desi au un motor performant, nu sunt ei la fel de performanti incat sa reuseasca sa scoata tot "untul" din el, oricum n-ar fi pentru prima data cand cei de la Opel au asemenea mici nereusite.
Dar daca las la o parte chetiunile astea, la partea de aspect exterior toti designerii auto, in frunte cu italienii si francezii, ar trebui sa mearga la cursuri intensive la cei de la Opel.
Inginerii Opel au cam scos "untul" din el, spre exemplu dieselul de 2 litri bi-turbo de la Bmw are 218 cai, diferenta de putere este de 23 de cai, deci nu este mare, dar nu prea au scos "untul" din cutie si de modul in care se transmite puterea la roti, aici este problema, nu este suficient sa pui 2 turbine si sa scoti o putere care sa arate bine pe hartie, aici se vede o experienta pe care Opel inca n-o are.
La aspect si eu sunt de acord ca arata f bine, si versiunea Caravan mi se pare peste Megane Sport Tourer ,despre care unii spun ca este cel mai frumos dintre toti, a cam fost cel mai frumos, nu mai este.
Este evident ca in dorinta de a avea in acelasi timp si performate si consum si tinuta de drum si directie si.......orice ori mai fi dorit, cei de la Opel au ramas doar cu aspectul exterior la superlativ.
Nu au legatura motoarele intre ele, doar in imaginatia necunoscatorilor si a fanilor Fiat care traiesc acum doar din frumoasele amintiri .
RIP
noul 2,0 litri CDTI este tot o colaborare cu Fiat , fiind utilizat si pe masinile grupului Fiat si pe noile Opel Astra sau Insignia.
Motorul CDTI de doi litri de pe Insignia este de origine italiana VM Motori.
Cel de pe Astra si Insignia este motorul MJet de la Fiat , de 1956 cmc ( aparut prima data pe Lancia Delta III , apoi pe Alfa 159 in versiunea de 165 CP ) si este o dezvoltare a celui de 1910 cmc , fiind a treia generatie dezvoltata de Fiat si Bosch .
Tin sa cred ca este mult mai important timpul in care face 80-120.E o repriza la care se fac cele mai multe depasiri.Avand in vedere natura motorului si drumurile pentru care a fost gandita aceasta masina,timpul in care 0-100 e aproape irelevant.Sunt curiosi cati dintre cei care au comentat au dus pana masina pe rosu in treapta intai si a doua,si daca au facut-o,cu ce frecventa.
Cine a condus un corsa 1,3 cdti cu 90 in 6 trepte stie despre ce vbesc,masina aia era lenta de la 0-100 dar reprizele in depasiri erau foarte bune.
Nu exista motor de la VM Motori pe Opel, doar pe Chevrolet, este vorba de Cruze cu 1998 cmc.
Cat timp au fost in parteneriat, a existat de atunci proiectul pentru imbunatatirea motorului de 1910 cmc.
Sunt anumite elemente comune, deoarece s-a plecat de la un motor comun, dar exista diferente de fizice intre 2.0 de la Fiat si cel de la Opel.
Intrebarea mea pentru tine este: Unde e acum 2.0 disel biturbo de la Fiat sau cand apare motorul lor ?!
1. masina-mi place ca aspect, dar bordul mi se pare cam complicat si greu de folosit cu atitea butoane/butonase ....
2. motorul e tare .... dar cred ca le trebuia o cutie de vit. mai performanta; 8.4 s .... nu-i rau dar la puterea aia ar fi fost mai bine un 7. ... s
A new 2 litre (1,956 cc, 83 mm bore, 90.4 mm stroke) Multijet diesel was introduced in third generation Lancia Delta in summer 2008. At its first version this engine produces 165 PS (121 kW; 163 bhp). For 2009 the engine was fitted to Alfa Romeo 159 as 170 PS (125 kW; 168 hp) variant. Fiat Sedici, Suzuki SX4 and the new Fiat Doblò generation use a 135 PS (99 kW; 133 hp) variant of this engine.
GM Powertrain also developed [9]a 165 PS (121 kW; 163 bhp) version for Astra and Insignia. In 2011 GM Powertrain Europe developed a new derivative - the twin-turbocharger BiTurbo version, with 195 PS (143 kW; 192 bhp), which is used in the Insignia and starting with 2013 in the Astra J. Internally the new engine is referred to as GM Family B engine. The same engine was also available in the 2011 Saab 9-5 with 160 PS and 190 PS twin-turbo, and in 2012 Chevrolet Malibu with single turbine - 160 PS.
Am gresit putin ..nu e acelasi motor ci e unul comun insa modificat putin de fiecare constructor in parte.
Stiu ca suferi din cauza ficat, dar incearca sa vorbesti frumos.
Sunt motoare care au plecat de la proiecte comune, dar sunt dezvoltate diferit.
Motoarele diesel de 1.3 1.9 si intreg sistemul multijet isi au originile din anii 2001 - 2004 cand GM detinea 20% din Fiat, ceea ce i-a salvat de la faliment, pompand bani cu lopata pentru ca intreg sistemul multijet sa-si gaseasca aplicabilitate.
Iar pentru drepturile de propietate a celor doua motoare sau platit miliarde.
Din 2005 fiecare merge pe drumul lui si-si dezvolta ambele motoare cum vrea.
Parerea ta ! Mie imi place mai mult Megane ST.