Ştiri despre Renault
-
Noul Renault Austral facelift poate fi comandat acum în România. SUV-ul francez este disponibil în trei niveluri de echipare, cu două motorizări, iar prețurile încep de la 31.000 de euro cu TVA inclus. (Luni, 28 Aprilie)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Austral facelift. SUV-ul de segment C se aliniază la cel mai actual limbaj de design al mărcii, iar în România va fi disponibil începând cu vara acestui an. (Joi, 03 Aprilie)
-
Noua gamă a modelului Megane E-Tech electric poate fi comandată în România. Clienții au la dispoziție nivelul de echipare Techno, dar și varianta sportivă Esprit Alpine. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru modelul cu zero emisii Renault 4 E-Tech în România. Acesta este disponibil în două versiuni, iar prețurile încep de la 28.890 de euro cu TVA inclus și fără vreun ecobonus aplicat. (Marti, 01 Aprilie)
-
Francezii de la Renault anunță o nouă gamă de autoutilitare electrice. Acestea vor fi denumite Trafic, Estafette și Goelette, iar debutul pe piață este programat pentru anul 2026. (Luni, 10 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Acceleratie 0-100 Km/h (s) 9.8 si 10.2 automat.
... dar no stim ca coreenii nu sunt iubiti pe aici.
Cu mulţumiri.
4007, 4x4, 2.2hdi, 7 locuri
Cu TVA = 29.698 euro
undeva pe un forum am citit o chestie, "semnatura" unui participant la acele discutii, spunea cam asa:
"sportivitatea incepe la 4500rpm, acolo unde se termina diesel-ul"
Deci, si prin urmare, va rog sa nu mai bateti moneda pe "caracteristicile sportive" cum este timpul pana la 100km/h ... comparatia merita facuta intre Murcielago si GT2 .. sau cinestie ce alte supermasinutze. Pentru noi, oamenii de rand, cifre de genul 7-10 secunde pana la 100km/h sunt absolut inutile, si asta numai pentru ca nu ai unde sa faci asta.
Ne sunt untile in schimb informatii cu privire la reprize, la rapiditatea de schimbare a vitezelor ( la automate ) sau usurinta si precizia schimbarilor ( la manuale ), puterea ce poate fi livrata de motor in conditii de "oh sh!t tre sa bag viteza". O cifra obtinuta in "laborator" de un pilot, cu o masina care putea fi aruncata dupa test, nu prea sunt interesante cu adevarat in experienta de zi cu zi a masinii.
Interesant ar fi sa vedem chestii gen timpi pentru acceleratii 50-80km/h; 80-100; 100-120; 100-130 ... situatii reale ce pot aparea pe drumuri ... ca nu ma apuc sa depasesc vre-un melc de pe drum si sa accelerez de la 80 la 120 intr-a 5-a ( la un benzianr evident... ) .. ii dau cu a 3-a .. maxim! :P
.. parerea mea, evident...
@koleos -- cifrele de vanzari spun cam multe despre masina.. si nu de bine :P
Sprintul de la 0 la 100 in 9 sec. Las in urma (daca vreau) toate suvuletele care au motoare normale plus aproape toata gama de autoturisme. Dar vorbim de benzina. Partea cu sustinerea laterala la scaune e adevarata. Puteau sa le faca si ei mai ergonomice.
Parerea mea
Daca ai dat un RS pe un Koleos , inseamna ca masinile mai sportive nu sunt pentru tine, si totusi nu inteleg de ce te lauzi ca lasi pe toata lumea in urma pe strada , care toate autoturismele ? Ma indoiesc ca faci fata pe viraje unui autoturism cu suspensie competenta .
De fapt koleos e excelent la un lucru cu certitudine , parcarea pe borduri in fata la mall .
Nu ? Altfel te simti cand iti coboara pitzipoanca din SUV , si altfel te simti cand parchezi pe doua locuri in fata blocului sau la supermarket , te simti ROMAN adevarat .
Asta e motivul.
evident tre sa fii cel putin "indragostit" de acest segment casa dai banii de un 3, A4, C mai putin "dotate" sau un passat, laguna, mondeo "super-full" :)
În afară că e urât și are un motor slab, care sunt atuurile? :-)
- SUV : Peugeot 4007 2.2 HDI 156cp, pret cu tva 40.500 euro
- Break : Audi A6 Avant 2.0 TDI 170 cp , pret cu tva 39.800 euro
- Break: BMW 520d Touring 2.0 184 cp, pret cu tva 46.000 euro
Poate veni si un E200 CDI , tot break , la 44.000 euro :)))
Preturile sunt cele de lista.( cu/fara 4x4 , cu/fara cutie automata , etc )
de asta renault nu o sa se compare cu un vw/skoda/peugeot niciodata..
Lasati cifrele oficiale ale consumului. Nu se aplica in niciun caz.
Nu e chiar barca pe curbe, dar nu e nici X5.
Este o masina confortabila, foarte silentioasa, motorul nu se aude la relanti sau poate voua va place cum suna alte tractorase.
Cutia este cu variatie continu-orientata spre confort.
Daca va uitati pe geamuri veti vedea sigla de la Samsung,masina fiind de fapt copie.
Materialele si imbinarile de la interior sunt peste medie-MASINA ESTE FABRICA TA IN KOREA.
De ce nu spuneti nimic de acoperisul panoramic?
Dar de magazia de cd cu mp3 BO$(Bose).
Bi-xenoane cu adaptive pe viraj
Si multe altele.
Usa portbagajului poate sustine 150kg.
Nu prea este cazul lui Koleos pentru ca nu este un suv de mari figuri. L-am luat pentru ca aveam nevoie (m-am mutat in Domnesti) si ca era mai ieftin decat altele.
Totusi, eu vorbesc despre masina asta in cunostinta de cauza. Cati dintre cei de pe forum care nici macar nu au masina pot sa afirme acelasi lucru atunci cand vb urat despre Koleos? Aproape toti bag de seama.
Referitor la model, garantez ca e ideal pentru mers cu familia la munte, la iarba verde, in concedii. E suficient loc pentru bagaje, taxa de inmatriculare e mica pentru ca e sub 2l iar asta e un atu foarte important, ca si impozitul si mai ales, pretul. Pe scurt, pentru ce vrea el sa faca, e inegalabil!
Inca ceva: nu judecati masina dupa comportamentul impertinent al unor proprietari de diverse alte SUV-uri. Sunt oameni si oameni.
Nu e nimic meschin in a-ti cumpara un SUV (compact sau nu) pentru a avea siguranta, vizibilitate sau pentru a-ti satisface spiritul de aventura...
Design-ul? Mie personal imi place cum arata Koleos, dar am observat ca de la inceput anumite "elemente" din presa de specialitate au incercat sa influenteze cititorii sustinand ca e urata. Totusi sunt SUV-uri cu adevarat urate de care nu s-a spus nimic... Dar asta-i media din Romania: le dai sa manance, te ling si-n fund, nu le dai sa manance, te latra de fiecare data cand treci...
Interiorul? De ce sa nu recunoastem ca inca mai sunt SUV-uri cu interior auster, mai inspre utilitar, pe cand Koleos are interior confortabil de masina de familie?
Koleos 2.0 175 CP 4X4 incepe de la 25.300 euro, iar o versiune full-option Privilege 2.0 150 CP 4X4, cutie automata 6 tr, ajunge la 28.350 euro. Discount-ul e o prezenta constanta.
Eu recomand motorul de 2.0 175 cp , cutie manuala in 6 trepte, Dynamique sau Privilege (nu conteaza, ambele versiuni sunt f dotate). Calitatile masinii le vedeti la drum lung, unde e confortabila, silentioasa, potenta (da! ati vazut bine), versatila etc.
Iar Koleos pana acum si-a demonstrat fiabilitatea. De aia consider ca-i o masina buna.
Daca acel proprietar chiar are nevoie de performante OffRoad , acolo unde o masina normala de familie 4x4 nu face fata nu cumpara o jucarie de asta , ia o masina 4x4adevarata, ce nu se poate spune despre multe dintre aceste SUV-uri,
ps: eu am condus koleos pe circuitul offroad construit de Titi Aur, am condus pe drum forestier si pe autostrada... cu siguranta cunosc masina mai bine ca tine... nu esti tu ala care sa-mi dai mie lectii....
Siguranta e unul din motivele principale in alegerea unui SUV. Forta unui impact frontal se resimte mult mai mult la o berlina /break decat la un SUV. Un SUV are avantajul masei suplimentare si a centrului de greutate ridicat, astfel incat lonjeroanele nu preiau decat o mica parte din energia de impact comparativ cu o masina mai joasa... mai pe sleau: un SUV o sa treaca ca prin unt prin break-urile voastre!
Pe langa asta Koleos este un Renault, adica o masina foarte sigura prin definitie. Renault nu face rabat la siguranta.
Ce cultura auto sa ai tu, daca o dai cu LADA in sus si-n jos... Koleos se adreseaza clientilor sofisticati care vor confort, siguranta, polivalenta si abilitati in offroad mediu (apropo: invatati ce inseamna ala) , toate in acelasi pachet..
Da'ce scriu eu ca voi nici macar n-ati condus masina... antonny ala "garanteaza" pt niste statistici numai de el stiute... vai de capul vostru!
@Costel
in pozitie coborata, partea inferioara a hayonului suporta greutatea a doi adulti (pana la 200 kg).
@bmw
da, are platforma de scenic 2. implicit prea comoditatea si versatilitatea unui monovolum.
@so
Bmw se juca cu aia in praf cand Nissan facea sisteme 4x4
PS: Koleos este mai mult Nissan decat Renault
PS1: platforma , pt cultura ta auto , e preluata de la X-Trail , Nissan dezvoltat pe platforma de Almera
Vai de capul tau mai Semtex ; informeaza-te putin si dupa aceea mai vb cu mine , nu de alta ,dar te faci de ras . Noapte buna
stim ca esti cum esti, dar opreste-te
Precizez de la inceput ca nu sunt deloc fan Renault.
Masina pare ok, foarte accesorizata comparativ cu concurenta, motorul extrem de silentios, confort la drum lung, cam tot ce vrei.
Cateva pareri:
- cam multa "masina" in banii astia;
- se straduiesc prea mult - cei de la Renault- sa placa intr-un segment in care pana acum ceva timp nu existau;
- as fi comparat cu Chevy Captiva si SsangYong Rexton;
- de ce nu se vinde Renault si in SUA?
- merita la general o nota ceva mai mare de 3,7.
SPor!
@Abcd
http://daciagroup.com/comunicate-de-presa/dacia-si-renault-printre-cele-mai-fiabile-marci-auto-din-franta.html
http://daciagroup.com/stiri-internationale/calitate-si-fiabilitate-in-germania-gama-renault-la-loc-de-onoare-in-2008.html
Sistemul 4x4 de la bmw dinainte de 2003 era rudimentar. Avea tractiune integrala permanenta cu distributie in proportie fixa 50 / 50. Tot ce a facut cu XDrive, a fost sa se alinieze la tendintele moderne impuse de Nissan si alti monstri sacri.
@octav71
"se straduiesc prea mult - cei de la Renault- sa placa intr-un segment in care pana acum ceva timp nu existau"
Adica nu e bine sa te straduiesti mult? Legat de segmentul in care zici tu ca nu existau, trebuie mentionat ca Renault a beneficiat din plin de experienta Nissan. Sunt constructori care au avut tupeu sa intre pe segmentul asta si n-au avut nici pe sfert din know-how ul Renault.
1.Clio 3
2.Toyota Aygo
3.Mazda 2
sursa: www.dekra.de
Raportul anual ADAC
ADAC are un studiu de referinta in Germania pentru determinarea calitatii si fiabilitatii vehiculelor. Masinile examinate au intre 1 si 6 ani si au realizat vanzari de cel putin 10.000 de unitati. Statisticile arata cat de frecvent diferite modele au suferit defecte si au trebuit sa apeleze asistenta rutiera ADAC. Pe baza acestor date, ADAC este in masura sa evalueze fiabilitătii pe o scara de la 1 la 5, 1 fiind "foarte de încredere" si 5 fiind "nefiabil".
In ultimul raport ADAC publicat in aprilie 2009, fiabilitatea la toate modelele Renault produse din anul 2006 este buna sau chiar excellenta. Aceste rezultate remarcabile confirma sondajele efectuate in alte tari. Dincolo de calitatea masuratorilor efectuate pe plan intern, rezistenta de proiectare si fabricare a vehiculelor din gama Renault arata cat de eficiente sunt eforturile intreprinse in intreaga companie in ultimii ani.
sursa: www.renault.co.uk ; www.adac.de
Nemtii de la ADAC recunosc in 2008 fiabilitatea si calitatea Lagunei III.
LAGUNA III e pe locul 2 in categoria ei, la egalitate cu Audi A4 si Mercedes C Class.
"La Laguna III, parvient à se hisser à la seconde place ex-aequo de son segment, ce qui est représente une réelle performance, puisqu'elle est en concurrence avec les soit-disantes indélogeables berlines allemandes, avec les réputées (trop ?) Audi et Mercedes.
La BMW Série 3 est certes assez nettement en tête (1,9), mais la seconde place est partagée par la Laguna III et la Mercedes Classe C et l'Audi A4 avec 2,7 / 1000. "
sursa: www.planeterenault.com ; www. adac.de ; www.automobile-club.org
Si totusi Renault Koleos are dotari premium pe care nu le gasiti pe alte crossoevere non-premium mai scumpe:
-Card maini libere
-Frana de parcare automata
-Sistem Audio BOSE
-Trapa cu deschidere panoramica
-Climatizare automata bi-zona cu conducte de aerare spate
-Sistem "easy-break" etc etc.
ps: pune mana pe cartea de gramatica!
esti fericit? te-a bagat cineva in seama...