Ştiri despre Renault
-
Noul Renault Austral facelift poate fi comandat acum în România. SUV-ul francez este disponibil în trei niveluri de echipare, cu două motorizări, iar prețurile încep de la 31.000 de euro cu TVA inclus. (Luni, 28 Aprilie)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Austral facelift. SUV-ul de segment C se aliniază la cel mai actual limbaj de design al mărcii, iar în România va fi disponibil începând cu vara acestui an. (Joi, 03 Aprilie)
-
Noua gamă a modelului Megane E-Tech electric poate fi comandată în România. Clienții au la dispoziție nivelul de echipare Techno, dar și varianta sportivă Esprit Alpine. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru modelul cu zero emisii Renault 4 E-Tech în România. Acesta este disponibil în două versiuni, iar prețurile încep de la 28.890 de euro cu TVA inclus și fără vreun ecobonus aplicat. (Marti, 01 Aprilie)
-
Francezii de la Renault anunță o nouă gamă de autoutilitare electrice. Acestea vor fi denumite Trafic, Estafette și Goelette, iar debutul pe piață este programat pentru anul 2026. (Luni, 10 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
- Motoarele despre care vorbesti nu vor fi disponibile in Romania in gama Megane. Nici acum, nici mai tarziu. Cauza: nu exista cerere pentru ele.
- Masinile pe care le testam nu sunt alese de noi, ci de importatorul oficial al marcii in Romania.
- Comentariul tau ma multumeste, deoarece multe voci de pe aici spun ca avantajam Renault. Ceea ce este complet gresit. Incercam sa mentinem o balanta corecta intre toate marcile si modelele testate. Nu isi permite nimeni sa terfeleasca credibilitatea unei institutii de presa prin aprecieri pur subiective.
Numai bine.
Cauta pe "gugal, goagal" de exemplu "stiri auto" sau oricum vrei tu, si vei vedea ca link-ul care te trimite pe automarket.ro este cam al 5-lea , al 6-lea in lista respectiva. Nu o fi el cap de lista, dar iti sare in ochi fara sa dai scroll in jos pe pagina ;)
HA??
Nu exista cerere???
Lumea recurge la tot felu de compromisuri pt ceva cai si-un pic de cuplu in plus....
Dau banii pe bmw-uri de 10 ani pt ca masinile cu pretzuri moderate (asta de mai sus) n-au cai suficientzi pt un 2009
Cunosc multa lume care ar arunca 1000e in plus pt un motor mai bunicel...
Ti se pare un raspuns legitim explicatia ta?
Nu e o opinie personala :)
Daca iti vine sa vomiti fa-ti un control la ficat... sau la ochi...
Chiar nu e vina lui ca cei de la Renault Romania nu aduc toate motoarele si la noi in tzara, iar faptul ca aduc cate un RS sau doua, il aduc doar pentru ca exista copii cu fitze ce au parinti cu bani, nu pentru ca sunt pasionati ai marcii Renault care tanjesc dupa o versiune sport.
Cat despre noul Megane, a aparut de ceva vreme pe piatza iar eu pe langa cel de la reprezentanta nu am mai vazut altul prin oras, si nu datorita faptului ca stau la tzara :D, pur si simplu nu s-au vandut, iar la noi in tzara, daca nu o sa apara si o varianta sedan, vanzarile o sa fie la fel de mari ca la bicorpul vechii generatii.
Si ca sa nu plangem si nici sa nu aruncam cu pietre in biata masina; asa plina de buguri cum a fost vechia generatie, tot s-a vandut in virianta sedan de nu mai incapi in parcare de ele; daca o sa fie la fel si cu noua generatie, nu cred ca cei de la Renaul o sa fie dezamagiti.
Iar acum jiji asculta-l pe taticul tau: Megane are materiale de calitate premium la interior! Oricine urca la volan poate observa clar ca buna ziua ca are materiale la mai inalt nivel calitativ din clasa! Explica-mi si mie cum ii este superior un Ford Focus cu o bucata de plastic imensa pe consola centrala, vopsita tip aluminiu ? Adevarul e ca e cel mai stralucitor plastic reciclat care l-am vazut...
Cand ea saraca e mai blajina ca o mioara
Pretul mic de achizitie te omoara mai tarziu la intretinere.
Mah, ai 18 ani macar???
am scris pampalai si nu prostalai caci in genere cam asta sunteti
intrati in el, conduceti macar un exemplar "prapadit" din el si apoi varsati-va aici toata prostia
pentru tine nenea automarket ar fi bine sa ne faci si modul in care s-a dat punctajul caci: "De acest lucru vor avea grija sistemul de climatizare pe doua zone, sistemul audio Arkamys 3D cu opt difuzoare si conexiuni auxiliare pentru iPod si USB, trapa actionata electric si acoperisul panoramic. La randul sau, soferul se va bucura de senzori de parcare, de lumina si de ploaie, demaraj cu card, comenzi pe coloana de directie si un cruise control care impresioneaza prin raspunsul prompt la accelerare, dar mai ales la decelerare. Tot la capitolul dotari utile se merita sa mentionam prezenta unei conexiuni Bluetooth pentru telefon si introducerea unui buton de inchidere a masinii pe manerul portierei soferului. Instalatia de spalare a farurilor, oglinda retrovizoare electrocromata, geamurile electrice, oglinzile rabatabile precum si functia "Follow Me Home" sunt doar cateva din celelalte detalii care vor inclina balanta in favoarea lui Megane" nu prea vad eu ce nu-i inregula ca ele de au doar opt puncte
am masina de 3 ani cu senzori de ploaie si lumini la pret de 11 euroi, iar in zi de azi multe tdi si alte tractorase nemtesti nici la 20mii de euroi nu-ti ofera macar banalii senzori
-Cel mai bun sasiu in clasa compacta (nu stiu cu noul golf ce a mai facut)
-Cea mai precisa directie.
-Tinuta de drum muuuuuuullllttttt peste dacia asta.
Nu te uita pe siteuri de amatori cauta la englezi, francezi etc si o sa vezi ca toata lumea spune ca e sub orice critica dacia pardon renault.
@liviu
Pai alea sunt masini astea sunt carute sau mai nou clocitori premium!!!
cred ca pe strada ta sunt toti manelisti si carciumarii cu tdi si tdci second luate de la baietii buni din vest (rusi, ucrainieni,turcaleti)
tu nu ai invatat, cred ca nici nu ai avut unde ca frantuzoaicele sunt rafinate, misterioase au ceva aparte nu ca nemtoaicele, linii drepte bloc de piatra fade sterse butucanoase. - asta-i ca replica la ineptiile pe care le spui
in rest ar trebui comentat articolul astora de la automarket, dar problema e ca nu merita caci sunt total pe langa. auzi sa puncteze Yeti mai bine decat meganul la aspectul interior?
ce ati vazut , ce ati invatat jurnalisti facuti peste noapte in clasele primare ale astora de la PROTV sau Antena? astfel incat sa spuneti ca copia Yeti(interior -plansa bord si toate celelalte) a defunctelor octavia este mai aspectuasa mai placuta iti confera un sentiment de confort mai mare decat meganul
halal de voi si neamul vostru de pupincuristi
Materialele si finisajele sunt similare cu cele de pe Laguna 3 , iar Laguna 3 a fost apreciata in unanimitate de presa de specialitate ca avand materiale de tip premium... Megane la fel ca si Laguna se incadreaza in "contractul Renault 2009" ce presupune calitate la cel mai inalt nivel.
Scrii "Eu din ce am vazut..." Nu trebuie numai sa vezi masina baiatule, trebuie s-o si conduci, iar daca ai fi condus Megane-ul ai fi observat ca are o pozitie de condus joasa si o tinuta de drum excelenta. Ai fi observat ca trenul de rulare este silentios si absoarbe neregularitatile drumului cu usurinta, fara prea multe formalitati... Directia este mult imbunatatita fiind mult mai precisa iar cei care aleg versiunea in 3 usi beneficiaza de sasiu sport...
Ce am afirmat de Focus cu plasticul ala la interior e perfect adevarat.
Deasemenea oricine isi poate da seama ca FOCUS are probleme de insonorizare. La Focus atat motoarele pe benzina cat si cele diesel sunt f. zgomotoase. Nu se compara cu rafinamentul Megane-ului.
Un alt lucru care mi se pare inadmisibil e ca la toate Focus-urile care le-am condus, cutia de viteze agata la schimbarea treptelor !!! Extrem de enervant !!! ca sa nu mai vorbim ca treapta a 6-a e teribil de lunga...
Suspensia este si ea zgomotoasa...
In plus daca discutam de o compensare/echivalare pt dotari/cp/discount cu Megane obtinem un avantaj client de 4000 de euro, asa ca lasa-ma cu Focus-ul tau... dupa cum spunea puiu: "esti varza murata"...
au incercat modelele respective in romania si nu au fost vandute?
parerea mea ca nu merita 13000.masina asta in varianta standard nu face mai mult de 11000
Daca si asta e motor vechi atunci ce sa mai vbim de motorul de 1.9 Tdi de pe skoda, conceptie 1989 , imbunatatit in 1997...
ESTI O NULITATE!
Domnule redactor, un motor are o turaţie de 1750 rotaţii pe minut. 1750 de turaţii este o aberaţie.
"Tot la capitolul dotari utile se merita sa mentionam prezenta unei conexiuni Bluetooth pentru telefon".
Verbul a merita nu este reflexiv.