Ştiri despre Skoda
-
Constructorul ceh de automobile anunță debutul versiunii RS pentru noua Enyaq facelift și, implicit, pentru Enyaq Coupe facelift. Două motoare electrice dezvoltă 340 de cai putere, iau autonomia maximă este de 560 kilometri. (Sambata, 10 Mai)
-
Cu ocazia Lunii Europene a Diversității, Skoda a prezentat noul Elroq Respectline. Un exemplar unicat care promovează diversitatea, incluziunea și egalitatea. (Luni, 05 Mai)
-
Constructorul din Mlada Boleslav anunță că 28 de studenți din cadrul Skoda Auto Secondary Vocational School of Engineering lucrează la al 10-lea concept. Numele său va fi dezvăluit în curând. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Constructorul din Mlada Boleslav marchează jumătate de secol de la debutul modelului 130 RS. Un rival de temut pe circuit și în probele de raliu, acest model a dat startul gamei RS (Rally Sport). (Joi, 06 Martie)
-
Constructorul ceh de automobile anunță o versiune cu tracțiune integrală pentru Octavia facelift. Este disponibilă atât pentru varianta de caroserie hatchback cât și pentru cea Combi. (Miercuri, 26 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Dar, IN NICI UN CAZ nu e SUV!
Atat dimensiunile, cat si gadgeturile, in special tractiunea 4x4 o pozitioneaza cel mai bine ca un crossover (adica din gama Suzuki SX4, Fiat Sedici, Nissan Qasqai). Adica, o masina de oras cu tractiune integrala, dar totusi fara capacitati de off-roader.
Ai dreptate partial. Sistemul de asistenta la coborarea in panta le apartine intr-adevar celor de la Land Rover, insa modul in care functioneaza el pe Yeti este de sorginte Skoda. Sau VW Group.
@bbb
Te contrazic atat eu, cat si toate celelalte publicatii auto din lume. Sau chiar producatorul. Desi nu pare din poze (unde, repet, pare o compacta ridicata), Yeti are toate caracteristicile unui SUV compact. Qashqai e crossover? Pentru ca asa au incercat sa il marketeze ei. Nu avea nicio sansa la vanzari in bataia cu Tucson si Sportage, astfel ca au incercat sa ii inventeze un segment al sau. Hai sa nu ne pacalim. Toate sunt SUV-uri compacte. Le recomanda atat dimensiunile, cat si sistemele - uneori foarte dezvoltate - pe care acestea le utilizeaza pe teren accidentat. Yeti ARE capacitati de off-roader. Try it.
Numai bine.
http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/tiguan-20tsi-4motion-m6-170cp-sportstyle-4762/specificatii.html
Iar daca motorul 1,8 a consumat mult, ce ziceti de cel de 1,2 care are aceesi greutate de dus dar cu o putere mult mai mica?
Acest test nu mai seamana cu unul obiectiv si drastic cu care m-ati obisnuit, seamana mai mult cu o reclama.
Din fericire pentru Yeti, adversarii din segment stau mai prost la multe capitole. Si asa a urcat modelul ceh in punctaje.
Nu exista reclame in continut editorial pe Automarket. Nu au existat si nu vor exista niciodata. Imi rup diploma daca se va intampla asa ceva vreodata aici.
Numai bine.
Yeti e o creatura mitologica, nu vreun animal salbatic.
Daca imi permiti, daca Voda poate sa fie salbatic si zalele-i sa-i zuruie crunte, lasa-ma sa cred ca Yeti poate fi ceva mai salbatic decat Voda :)
@mihai
In segmentul din care face parte Yeti, singurul model cu materikale interioare mai inalte calitativ este Tiguan. Lucru pe care - ai ghicit - l-am spus de fapt in test. Testele noastre si punctele aferente sunt realizate de modele cu referinte stricte la segmentul lor. Pentru ca, altfel, S-Klasse are interior mult mai bun decat cel al lui Yeti. Absolut corect :)
Face-ti un test cu yeti 1.2 105 cai versiunea active si mai vorbim.
Oricum nu-l cumpara nimeni p-asta de 1.2, dar au pus la misto ca sa zica ca incepe de la 15,000, si cand te duci primesti un motor de matiz in cutie de tanc.
Un motor din clasa mica scos ever il vei vedea pe Alfa Romeo MiTo cu 1.4 si 170 CP prezentat pe 15 septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt.
Skoda au motoare puternice si fiabile, nu trebuia sa apeleze la cacatul asta de 1.2 litrii!
Si apropo, skoda nu produce nici un motor, iar motoare puternice sunt doar cateva. cele mai multe is mediocre sau medii!