Ştiri despre Toyota
-
Constructorul japonez de automobile anunță două ediții de adio pentru modelul GR Supra. Denumite A90 Final Edition și Lightweight Evo, acestea pot fi comandate deja în Europa. (Marti, 27 Mai)
-
Constructorul nipon de automobile a publicat două imagini noi cu viitoarea generație RAV4. Debutul este programat pentru data de 21 mai. (Luni, 19 Mai)
-
Constructorul japonez de automobile a prezentat noul bZ4X Touring. Acesta va fi disponibil în două versiuni și va oferi până la 380 de cai putere, dar și o autonomie de peste 500 de kilometri. (Vineri, 16 Mai)
-
Constructorul japonez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul GR Yaris. Printre altele, direcția și transmisia au fost recalibrate, iar clienții pot bifa o frână de mână verticală, inspirată din motorsport. (Vineri, 11 Aprilie)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat numele GR Celica în Brazilia. Potrivit informațiilor, noul model ar putea fi echipat cu un motor de 2.0 litri, turbo, care va oferi peste 400 de cai putere. (Marti, 11 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Sa nu uitam totusi ca tripletii sunt pe piata de prin 2005, iar concurenta si-a lansat masinile de clasa mini in urma cu cel mult 3-4 ani. Si asta se simte.
Automarket, Aygo are autonomie de aproape 600 de km, cum?... urban, extraurban, combinat, cu aerul conditionat pornit, oprit, ce trafic? Ok, nu ma intereseaza testele de consum la mililitru, dar nu ati precizat cum v-ati dat seama de autonomia aia.
Twingo e mult mai simpatic si mai neconformist decat oricare din cei mentionati de voi. Si il pot lua la 8.300 pret de pornire.
PS: cate mini-uri se pot lauda ca sunt din 1991 pe piata?
Dar cred ca pot sa ma cred cum vreau, la fel cum va puteti crede si dvs. ;)
Si acum sa citim impresiile la Up si sa vedem pe ce am da 11 000 euro.
Pai si pt ce iti trebuie tie sa treci observat cu aceasta masina.Masinuta asta a fost construita pt . a scoate consumuri bune,si sa iti faci treaba cu ea in traficul urban,nu pt a te da ''jmeker'' .Eu nu ii vad rostul la un astfel de argument.
consum bun cu asta ai doar cu motor diesel, benzinarul e flamand cam 7-8 in oras, in conditiile in care detin si un focus 2 tot benzinar 1.6 si scot consum de 9,1 in aceleasi conditii
Oricum ce ai spus tu acolo fac parte din problemele generale ale micutilor, asa cum fiecare masina are slabiciunile ei (sti tu, nobody is perfect).
Dar in privinta consumului... eu stiu ca intr-un oras ca Bucurestiul ia undeva in jur de 7 l/100 maxim. In afara unii se lauda ca au mers si cu 4.5 l/100 km si nu au menajat-o.
Consumurile mele:
Oras mai sportiv: 7,5l (schimbat des la 4000-4500RPM)
Oras normal: 6,5l
Extraurban pe autostrada + drumuri nationale: 5,2l
Autostrada: 4,5l (mers FOARTE constant, 110km/h)
Nimic de reprosat in privinta consumului sau al motorului in general (care pentru un motor de 998cm3 aspirat trage superb). Pacat ca e montat pe o transmisie de kko, si o masina asemenea.
Aygo este mai scump, insa si dotarea standard e ceva mai buna (gen aer conditionat, sistem audio sau geamuri electrice - din start astea sunt peste 1000 de euro). In plus garantia e ceva mai mare. iar in privinta fiabilitatii, chit ca asa cum a mai spus cineva mai pica un ambreiaj pe la 50-60000 de km sau mai intra apa prin spate, s-a dovedit o masina fiabila.
Totusi sunt si puncte forte: motorul ala a fost considerat multi ani cel mai bun din clasa, spatiu (era la apartie) bun pentru clasa asta, ABS si airbaguri frontale standard la clasa mini acum 7 ani cine mai oferea, caroserie galvarizata... Ideea e ca daca trageai linie masinutele astea aveau si destule calitati.
O dovada ca au fost niste masinute reusite, VAG s-a inspirat din ele cand a proiectat pe Up! si ceilalti 2.
Dar noua in momentul asta... nu stiu daca mai renteaza vreunul din tripletii PSA-Toyota. Pentru ca, asa cum am mai zis, concurenta e la un pas in fata... in 7 ani s-au schimbat multe in clasa asta.
@Am avut... .6.5 in oras, mers lejer... nu stiu ce sa spun, nu mi se pare mare. Iar un consum mediu dla drum intins de 5.2 sincer mi se pare ok. Din cate stiu nu se ofera standard computer de bord. Sau am uitat eu?
In orice caz, tot exagerat de scumpi raman tripletii, nu se merita.
Aveti voi ceva cu Loganul dar totusi...11.000 pe o cutie ingesuita si anosta fata de 10.000 pe o masina spatioasa...cu scaune oribile, tabla subtire dar e spatioasa, bine echipata pentru pretul ei.
Stiu ca masinile mici sunt scumpe pentru profit dar unele chiar nu-si merita banii.