Voteaza:
3 voturi | 10 comentarii

Ferrari 612 Scaglietti, secţionat de un stâlp în Rusia

Şoferul unui Ferrari 612 Scaglietti a pierdut controlul maşinii şi s-a izbit de un stâlp de pe marginea şoselei. Omul din spatele volanului a scăpat cu câteva răni uşoare, însă ceilalţi trei pasageri au scăpat nevătămaţi.

Comentarii (10)

  • eu
    la 16.07.2012, 18:52
    E bine ca ii mai mergeau avariile ;d
    +7
  • gelu
    la 16.07.2012, 19:03
    deci soferul a fost de bun simt, si inainte de a pleca la spital intins pe targa nu a uitat sa-si lase bolidul "pe avarie". Sa nu aiba discutii pe viitor ca s-a comportat ca un bivol

    bun simt rusesc
    +5
  • AndreiRN
    la 16.07.2012, 19:16
    Parca ar fi masina chinezeasca asa se rupe in bucati.
    Italieni folosesc aluminiu amestecat cu plastic?
    -14
  • la 16.07.2012, 19:33
    Nu, e o chestie care se cheama disiparea energiei la impact , lateral in acest caz, si daca nu se rupea in bucati poate ar fi fost toti morti, iar plasticul ala este material compozit , plastic simplu folosesc chinezii in loc de orez, dc? pt ca este mai ieftin decat cel natural
    +19
  • kumite
    la 17.07.2012, 09:23
    Curios nu?El lucreaza la NASA,dar nu a auzit de materiale composite!Cat despre asa zisele "puncte de rupere",NASA nici nu a auzit.Ce sa mai spunem de "disiparea energiei".Socul preluat de catre montantii fata?What the heck is that?Masina de batut la usa,in 2 timpi si 3 miscari!
    +3
  • Marius
    la 17.07.2012, 09:26
    Rusu nu a pus el avariile ..... orice masina mai noua la un impact cu deschidere airbag-uri porneste automat avariile. Si la o franare brusca cu care se declanseaza unitatea ABS / ESP se pornesc avariile automat !
    +9
  • gelu
    la 17.07.2012, 09:50
    mda..pentru unii trebuia sa pun ghilimele la text....of, Doamne...
    +5
  • k9
    la 17.07.2012, 12:09
    AndreiRN nu este inginer la NASA. Este un apicultor roman care "crede" ca locuieste in USA. Cautati pe Google si o sa vedeti de pe cate situri romanesti a fost banat. ;)
    +4
  • pricinosul
    la 18.07.2012, 14:56
    Stalpul era probail din material rusesc (nu chinezesc) iar montajul stalpului a fost facut de rusi (nu de romani).

    Stalpul nu are nici cea mai mica dauna sau inclinare, in Bucuresti/Romania cadea si stalpul si iesea cu tot cu asfatul din jurul lui.

    ZDAROVA RUSKAYA inca mai exista !
    -
  • blitzkrieg
    la 19.07.2012, 11:54
    Dragilor, stalpul era pus de nemti pe timpul ocupatiei. Rusii doar au pus un steag rosu dupa eliberare.

    Alles gute :)
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru