Voteaza:
6 voturi | 17 comentarii

Duel titanic între supercar-urile în vogă în 2011

Britanicii de la Car au pus faţă în faţă şase dintre cele mai dorite maşini sport ale momentului. Cine câştigă bătălia pe circuit între McLaren MP4-12C, Ferrari 458 Italia, Porsche 911 GT2 RS, Lamborghini Gallardo Performante, Audi R8 V10 şi Mercedes SLS

Comentarii (17)

  • Cosmin
    la 21.06.2011, 16:36
    Ma asteptam ca Ferrari 458 sa fie cel mai rapid, e si preferatul meu din toate.Intr-adevar e surprinzator faptul ca mclaren a fost batut de porche si de lambo.
    +5
  • gabi
    la 21.06.2011, 16:57
    @ cosmin
    citeste pls ce scrie pe ultima imagine din film.
    pe langa ca mclaren avea probleme de hidraulica, Ben Collins a condus toate celelalte masini inainte si niciodata inainte McLaren-ul.
    -1
  • Andrei Alexandru
    la 21.06.2011, 17:08
    @gabiL Baietii de la McLaren mint destul de des, probabil masina nu avea nici un fel de probleme, dar shit happens.
    +4
  • la 21.06.2011, 17:21
    Mie mi se pare test platit de Ferrari, nu pentru ca McLaren a fost mai lent decat 458 Italia, ci pentru ca Porsche a fost mai lent decat 458. Pe circuit este de departe cea mai rapida masina dintre cele testate, pentru ca este cea mai usoara, cea mai puternica si are cele mai performante anvelope. Si mai este si speciala pentru circuit.

    http://fastestlaps.com/comparisons/porsche_997_gt2_rs-vs-ferrari_458_italia.html - decat in acest test si pe circuit ud (datorita anvelopelor) este mai lent Porsche.
    +4
  • .marius.
    la 21.06.2011, 17:27
    @noname00
    Porscheu-ul face 3,5 sec pana la 100,iar Ferrari-ul face 3,4 sec pana la 100 deci Porsche-ul nu e cel mai rapid, in fine acceleratia de la 0-100 nu e tocmai relevanta cand vorbim de un circuit...it's all about corners there.
    Eu as fi vrut insa sa mai fi introdus si GT-R-u` in testul asta, versiunea cu 530 CP. Cred ca ar fi fost in top 3.
    +8
  • Liviu
    la 21.06.2011, 18:02
    Porsche-ul avea si pneuri semi-slick , ceea ce conteaza enorm cand vine vorba de timpi pe circuit. Ferrari & co aveau pneuri stock, care sunt intr-adevar bune, dar nu se compara cu niste semi-slick-uri.
    Ex-Stig o fi condus majoritatea masinilor inainte, dar nu cred ca le-a condus asa de mult incat sa putem spune ca au avut un avantaj in fata lui McLaren. Si in plus, are cateva tururi de pregatire inainte.
    Atat Ferrari, cat si McLaren sunt niste minuni ale tehnicii moderne, si faptul ca Ferrari-ul e cu 1.7 secunde mai rapid poate fi datorat mai multor factori: preferinta pilotului, nivelul de concentrare/ oboseala al lui, cum a abordat virajul X etc. Ferrari-ul e, cum a zis Collins, cel mai pur.
    Sunt curios cum ar fi fost rezultatele daca Collins ar fi lasat Manettino-ul in penultima pozitie, nu in ultima, cu toate ajutoarele decuplate....
    +6
  • Mark
    la 21.06.2011, 18:51
    Unde e Corvette ZR1? E preferatul meu.
    0
  • la 21.06.2011, 20:19
    Galardo Performante??? Pe asta cand l-au mai lansat?

    Ptiu, astia chiar ca au scos mai multe editii de Galardo decat exemplare... :)
    +4
  • la 21.06.2011, 21:49
    @marius
    Ferrari accelereaza mai repede pana la 100 Km/h deoarece Porsche pierde cel putin 0.3s cu schimbarea unei trepte de viteza, Porsche are cutie de viteze manuala, si oricat de bun ar fi pilotul, tot nu poate schimba la fel de repede cum schimba o cutie de viteze cu dublu ambreaj. Daca GT2 RS ar fi avut PDK cu siguranta ar fi fost mult mai rapid pana la 100Km/h. In schimb pe circuit aderenta superioara oferita de pneurile Michelin Pilot Sport Cup, greutatea mai mica (170 Kg) si puterea in plus fata de Ferrari se vor face simtite foarte bine. GT2 RS pentru circuit a fost facut.
    -
  • Mihai
    la 21.06.2011, 22:20
    http://jalopnik.com/5760248/how-ferrari-spins
    -
  • la 21.06.2011, 22:47
    vad ca nu duce lipsa de ocupatie the stig...
    -
  • la 21.06.2011, 23:00
    Ferrari 458 are aici noile pneuri Michelin Pilot Supersport...la Mclaren nu se poate dezactiva controlul tractiunii, oricum slabut timpul obtinut de MP4-12
    +8
  • paul
    la 22.06.2011, 00:19
    ferrari are un motor aspirat de 4.5 litrii si 570 cp, porsche are 3,6 l dublu turbo si 620 cp, mclaren turbo 3.8 600 cp, mercedes turbo 5,7 litrii si 570 cp, lambo si r10 aspirate, cred ca zice mult despre capabilitatea motorului ferrari cat si cele de pe audi si lambo.

    F40 din3,7 l scotea 470 cp acum multi ani.

    dupa ce ca au capacitati destul de mari porsche si mclaren in jur de 600 cp, numa atat dupa 20 de ani? pai daca pui 2 turbo pe 458 si lasat sa tureze pana la 8500 ca si acum cati cp s-ar obtine?

    Enzo a zis ca aerodinamica e pt cei ce nu pot construi motoare puternice, eu completez ca turbo e pentru cine nu poate construi motoare aspirate puternice.

    Tureaza un merc AMG si tureaza un ferrari, acolo diferenta. una ca un kart si ailalta ca un pick up.:))
    -1
  • dragos_thaci
    la 22.06.2011, 09:40
    @paul
    SLS-ul are motor aspirat...si din intamplare, cel mai puternic V8 aspirat din lume.
    Daca luam in considerare faptul ca SLS-ul are vreo 360 de kg in plus fata de McLaren, vreo 29 de cai in minus si este cu doar 3 secunde mai lent, as spune ca e cel mai bun compromis pt. o masina de strada, mai ales ca are toate dotarile posibile pt, confort.
    0
  • la 22.06.2011, 10:21
    @paul
    SLS are un V8 aspirat de 6.3l
    F40 scotea 478 cai dintr-un V8 de 2936cmc, si daca plateai un pret, Ferrari crestea presiunea in turbinele IHI , puterea ajungand la 650CP.
    Ferrari ramane in continuare etalonul supercarurilor, iar noul Enzo ma astept sa dezvolte vreo 800 cai dintr-un V12 de 6.5l
    +4
  • dragos_thaci
    la 22.06.2011, 11:19
    @bernd

    Sper ca nu aduci in discutie eterna si penibila comparatie intre cilindree si putere. Asta vad numai pe 4tuning, intre copilasi.
    Constructorii au filosofii diferite de constructie a motoarelor, pe baza caracteristicilor, traditiei, temeperamentului marcii si nu e vorba de putinta sau neputinta.
    0
  • la 22.06.2011, 11:42
    @dragos_thaci
    Ferrari face cele mai performante motoare aspirate din lumea supercarurilor...dar cel mai bun Ferrari din istorie in opinia multor jurnalisti reputati, ramane unul cu motor V8, inegalabilul F40 din 1987
    +2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru