Voteaza:
12 voturi | 6 comentarii

Duelul hot hatch-urilor mici se dă între Hyundai i20 N, Ford Fiesta ST și Volkswagen Polo GTI

Se aliniază la start trei hot hatch-uri mici. Este vorba despre Hyundai i20 N, Ford Fiesta ST și Volkswagen Polo GTI. Care trece primul linia de sosire?

Comentarii (6)

  • Bubi Mubi
    la 21.09.2021, 14:30
    Acel i20 N performance are o data de lansare in Romanica? A fost in curand si in curand a ramas.
    +19
  • la 21.09.2021, 15:22
    Merita băgat și Mini Cooper S la cazne, că alte subcompacte hot nici nu mai sunt.
    Și astea puține rămase nu cred să mai aibă oricum viață lungă cu atâtea clone edikkeze la butoanele Gaiei-Mațu.

    Nu doar sprintu-n linie dreaptă contează totuși în segmentul ăsta, dar i20 N e f. bun și pe viraje - repet, i-a luat 3 secunde Fiestei ST p-un circuit scurt (Ferte-Gaucher).
    Unele reflexe jurnalistice (bad Korea, good or God ST :-)) se erodează deci cu timpul.
    +8
  • la 21.09.2021, 18:22
    Uzate moral,
    până şi Tesla model 3 şi BYD Han le bate cu usurinţă
    -43
  • Bubi Mubi
    la 21.09.2021, 19:08
    Sa zicem ca as avea o caramida in loc de creier si as opta pentru un EV. In maxim 2 ani apare tehnologia cu incarcarea ultra rapida si eu raman cu bunica pe stoc, uzata moral la propriu.
    In filmulet ca si in viata reala, baietii jucausi fac mai multe linii. Cam ca-n trafic, te apuca, te lasi, iar te apuca, mai lasi si pe altii sau te mai opreste Politia, nu conteaza ordinea, important este sa fii primul tot timpul.
    Ce marmelada face Tesla model 3? Dupa o linie castigatoare i-ai bulit bateria.
    +16
  • ^^^^
    la 21.09.2021, 19:21
    Edikk! Model 3 e hot hatch? Si Bydonul ala e?
    E varza in capul tau baiete.
    +16
  • la 21.09.2021, 22:28
    @^^^^, cum adică “în capul” lui? Capul lui pe de-a-ntregul este o varză (başca pradă facilă omizilor corporato-eco-politice).

    Apropo, măi Édikkk Pilaf, nu observi subiectul multiplu? Tesla şi BYD bat. Eventual bat în retragere.

    On topping (cu adaos de marmeladă de la colegul Bubi) : precum am mai subliniat, dacă ar fi continuat aventura de ispravă în WRC, cu siguranţă VW Polo ar fi detronat mitica Lancia Delta. A fost o “colaborare” teribilă acolo între motor şi transmisie, cu tratament R. Din păcate, măreţul VAG şi-a pus singur piedică în careu, reclamând 11 metri (faza cu Dieselgate). Ford a rătăcit drumul, astfel că (încă) savuroasa competiţie patronată de FIA a devenit o afacere asiatică în doi (păi de! – îi tot dăm cu civilizaţia occidentală). Şi nu ne parvin semne cum că se va schimba situaţia în timp.

    Cu privire la clip: hei, dar ia să săltăm o clasă mai sus – întrebarea logică este: propune Hyundai vreun vârf de gamă i30 ca rival pentru Golf R? Că Ford nu mai mizează pe Focus RS.

    In extenso, îmi voi revizui clasamentul personal al preferinţelor auto, pe motiv că VW (marca în sine) deţine nişte “bijuterii” pe care nici nu le-am luat în considerare de-a lungul anilor. În orice caz, voi rămâne “în trei” : Porsche, VW şi MAN (nici nu mai este nevoie să precizez că voi fi fidel modelelor strict tributare laptelui de mastodont). Nu că n-ar exista şi alte firme sau că istoria auto şi-ar pierde din strălucire dacă ar fi evaluată în ansamblu; pur şi simplu îmi voi defini perimetrul…pasiunii. Apoi îl voi fixa straşnic în cuie.
    +13

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru